Hjälper er med handledning STHLM

Elias123

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2018
Ort
Södertälje
Hoj
Nej
Kan jag boka övningskörning redan nu inför våren 2019 skulle vilja skaffa A1 körkort då jag snart fyller 16 år och planerar på att köpa en mc Scooter 125cc. Teorin ska jag plugga på och klara vid egen hand men övningskörning är ganska dyrt och skulle vart jätte snällt om du kunde handleda mig i Södertälje vid typ 10 lektioner. Vill först lära mig försiktigt sen kan vi trappa upp det. Har kört elscooter förut och vanliga EU mopeder som körde runt 60 km/h. Kan erbjuda lunch/Fika varje gång efter lektionerna och skulle vara riktigt tacksam om du skulle kunna hjälpa mig MVH Elias!
 

Javveh

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2017
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki Bandit GSF600su
Ännu en nöjd elev!

Vill rekommendera Maxim starkt. Han är uppmärksam och ger bra tips. Maxim åker inte bakom dig bara för att du ska köra lite hoj, utan han ger tips och lär på ett pedagogiskt sätt. Jag började ta lektioner med Max efter endast ha testat att åka hoj för första gången i mitt liv i mc-skola och större delen av min övning har skett med Maxim och lärt mig mycket då. Jag började kombinera övingskörningen med trafikskola närmare slutet av min utbildning.

Vidare är Maxim väldigt trevlig och positiv. Skulle någon dag gå segt så peppar han upp en och ger bra stöd. Jag har upplevt att han har bra fordonskännedom och kan det mesta som rör MC. Att han ställer upp för handledarskap tyder på Maxims entusiasm för motorcyklar. En riktig biker med andra ord.
 

Galen Ryss

Medlem
Gick med
31 Mar 2010
Ort
Stockholm
Hoj
MT09 -SP
Torsdag 30/8

Ännu en elev som fått körkort!
Hittills 9/9 elever som fått körkort på första försöket :banana

Stort Grattis Anders :smasha
 

Apis

Medlem
Gick med
9 Feb 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Hamamatsu
Tjena!

Hur förhåller det sig med tid? Damen kör upp första veckan i oktober, vi har kört drygt 100 mil tillsammans. Motorväg, landsväg och lite bostadsområde. Krypkörningen går inte alls för henne. Hon har tagit tre, fyra lektioner, dubbla. Gett noll och ingenting.

Allt gott!
 

Galen Ryss

Medlem
Gick med
31 Mar 2010
Ort
Stockholm
Hoj
MT09 -SP
Tjena!

Hur förhåller det sig med tid? Damen kör upp första veckan i oktober, vi har kört drygt 100 mil tillsammans. Motorväg, landsväg och lite bostadsområde. Krypkörningen går inte alls för henne. Hon har tagit tre, fyra lektioner, dubbla. Gett noll och ingenting.

Allt gott!

Har skickat ett pm med mitt nummer.

Med vänlig hälsning,
Maxim
 

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Ingarö, Stockholm
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Galen ryss. Din Profilbild med burnis. Ser ut som Björkviks brygga , Ingarö. ?
 

Mohed

Ny medlem
Gick med
19 May 2019
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha mt-07
Hej Max. Försökte skicka ett PM till dig men gick inte av någon anledning. Jag har börjat på min resa mot ett A körkort och hunnit med risk 1'an och 3 lektioner på skola i Bromma. Jag har läst alla varma rekommendationer som du fått och undrar nu ifall du fortfarande hjälper oss med handledning i STHLM. Jag har en yamaha mt-07 och ett brinnande intresse. Bor på Lidingö.

Mvh Mohed.
 

Gocko

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2016
Ort
Hägersten
Hoj
2016 Yamaha MT-07
Kan starkt rekommendera Max som handledare. Han är trevlig, rolig och en väldigt bra lärare. På ett lugnt, glatt och metodiskt sätt så ser han till att du snabbt får in helt rätt körvanor. Gör du något fel eller om det är något du undrar över så kommer han direkt med effektiva tips. Och även utöver det så har han mycket bra hoj kunskap att dela med sig som inte några trafikskolor kommer lägga ner tid på att lära dig. Stötte jag på problem så ställde alltid Max upp i både vått och torrt.

Så kör med honom om ni vill, först och främst ta kortet, men även lära er hur man kör hoj bra och säkert samtidigt som ni har en trevlig tid tillsammans!
 

Sasa93

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2020
Ort
Handen
Hoj
Ingen
Hej,
Jag är väldigt intresserad och skickade ett PM till dig med info.
Hör gärna av dig om möjligheten fortfarande finns, jag har kört en del, gjort teoriprovet och har uppkörningen kvar nu som är bokad den 17e juni.
Mail: Sasa_093@hotmail.com
 

TheScreenGamerG

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2019
Ort
Åkersberga
Hoj
1986 Honda NS125F
Jag är oxå intresserad, började skriva med dig lite förra året men har inte riktigt får svat. Bor i Åkersberga och har egen hoj, skulle uppskatta det väldigt mycket om man kunde hänga med och köra :D Så om möjligheten finns kvar, hör gärna av dig!
 

Tanner1213

Medlem
Gick med
28 May 2019
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha YZF R125 -14
Finns fortfarande 2 platser kvar till körning i mars / april.

Hej Max, jag är 16 år gammal och bor i huddinge. Har uppkörning i mitten av maj så det skulle vara väldigt schysst att kunna få övningsköra med dig och få lite erfarenhet i trafiken. Om du har någon plats kvar kan du snälla höra av dig här! Jag har såklart min egna hoj :)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top