Enade och hjälpsamma Hoj-folk!

saMX

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2015
Ort
Växjö
Hoj
2014 KTM 250 Sxf
Hej alla!
Nu tänkte ja kolla och visa en gång för alla hur enade och hjälpsamma vi Hoj-folk är. Det är så att jag har gjort en låt som just nu ligger ute på Spinnin´ Records Talent Pool, det är en form utav "tävling" som det skivbolget har startat där man kan vinna ett skivkontrakt där jag just nu ligger som rankad 3a utav flera tusen, men behöver fler röster för att klippa 1a platsen. Tänkte därför kolla ifall ni här skulle vilja rösta på min låt i tävlingen.

Det är hur enkelt som helst, tar inte mer än max 10 sec! Så här gör du för att rösta:

Klicka på länken nedan, Klicka sedan Vote, efter det klickar du ´Connect with Facebook´ för att slippa skapa ett konto där (det är enbart för att den ska regga att man röstat så man inte kan göra det flera gånger), ingenting som kommer upp på tex ens logg eller något som helst annat! KLART!! :)

https://www.spinninrecords.com/talentpool/sebastian-hierta/track/details/7293

Det skulle vara så guld värt ifall du ville ta 10 sec av din tid att hjälpa mig och jag skulle vara evigt tacksam! Tack så otroligt mycket på förhand!

Skriv mer än gärna här på inlägget ifall du röstat, bara kul att kunna tacka! :)

//Sebbe
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top