Byte ramverk, idag!

Hadez

race.exe
Gick med
26 Apr 2006
Ort
Sollentuna
Hoj
Kawasaki ZX-10R -16
Jag tycker det är oerhört roande med det numera spännande bildvalet till annonserna :crash
 

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Ort
Haninge
Hoj
Nada
Det här e en annons på en hjälm jag säljer här, så va har hojen med det hela att göra. Den e fan inte min ialf.:crashimage.jpg
 

enhjuling

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Linköping
Hoj
R1200GS
inloggningen verkar gå bra men efter att det stått "Tack för att du loggade in" kommer man tillbaka till inloggningen....
 

moddlaren

Guest
Osso var reklamen tillbaka:gråta men det finns ju lösningar på detta med:tummenupp
 

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Tycker sidan känns snabbare!
Att scrolla ner funkar kanon, förut var det precis som om datorn var tvungen att ta en funderare innan det hände nåt vid scrollning, men nu funkar det "som man vill" :tummenupp
 

mkii

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2012
Ort
Gdansk, polen och Kungälv
Hoj
Suzuki GSXR 750 2008
Jag tror lite såhär: nytt system, vi får anpassa oss men om ett tag så har alla vant sig, vissa upplever sidan snabbare, jag kan nog instämma, det känns som det flyter på bättre, vet dock inte vad men allt känns bra :banana
 

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Ort
Täby
Hoj
Saknas
Nu är det samma som tidigare. Det var blå tidigare, vilket var helt fel. Intressant med antalet "buggar" i layouten som uppstått. Men jag betar av dom vartefter jag ser dom eller dom blir inrapporterade!

För min del så är det definitivt inte samma färg på texten. Dock är det inte blått längre, utan mer någon grådassig rödtonad färg.

Var tog snabbrutan vägen förresten? Den där man ser ifall någon har citerat en, skickat pm, gillat osv?
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
...

Var tog snabbrutan vägen förresten? Den där man ser ifall någon har citerat en, skickat pm, gillat osv?

Exakt! Och ikonerna i menyraden för pm/gilla/citera blinkar inte längre. (Citat fanns väl inte förut, men jag gissar att det är det pratbubblan betyder.) Nu har jag ingen aning om när någon pm:at/gillat/citerat mig. Fast det kanske inte händer längre efter bytet av ramverk... :3freak
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Exakt! Och ikonerna i menyraden för pm/gilla/citera blinkar inte längre. (Citat fanns väl inte förut, men jag gissar att det är det pratbubblan betyder.) Nu har jag ingen aning om när någon pm:at/gillat/citerat mig. Fast det kanske inte händer längre efter bytet av ramverk... :3freak

Nä, det händer inte längre. :fakta
 

moddlaren

Guest
Sidan är mycket renare ingen blinkande reklam inga popupps utan bara diskret reklam till höger. Känns bra ännu:tummenupp
 

silad

dalis
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mölndal
Hoj
1984, Yamaha, FJ1100, XRV 750.
I den här dropplisten så fans det förut en rad som hette medlem där man kunde hitta medlemar genom att söka efter någons nick mm.
Är det borta eller finns det någon annan funktion för detta?

Dropplist.JPG
 

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
Honda Pan European
I min dator funkar hemsidan inte så bra nu. Det ser ut som när man inte får plats med sina tecken i cellerna i ett excelark. Jag kör Chromebox.
 

Renga

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2004
Ort
STHLM
Hoj
Hojlös...
Vad har hänt med köp och sälj? bilder försvunna fel bilder till fel annons!?:huvet:huvet:huvet
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Hittade en bugg i migreringsscriptet. Fel relations-ID för bilderna... duh! Jag kör om den där migreringen nu, så alla importerade (från gamla köp och sälj) får nya bilder kopplade till sig. Så nu ska det vara rätt :)
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top