Och PLÖTSLIGT försvann bajsnödigheten!!!!!

Sukkaha

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jun 2014
Ort
Falkenberg
Hoj
1976 Honda Z50a
Hahaha, jag har lyckats!!!! Rejsar du? Prova att tralla på Hylandsintrot när du pangar nästa gång så går det GARANTERAT fortare!!!

Här rejsas det bara mellan kaffekannorna men får väl testa med Hyland och se om kaffet är några grader varmare vid målgång.:tummenupp
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Mozz, du är fan inte klok! :dummer

Du är inte klok på ett sånt där befriande, underbart sätt! Tänk om fler kunde släppa på sin egen bajsnödighet (inte den rent fysiska som i tråden) och bjuda på sig själv. Vad mycket trevligare världen skulle vara!
Nån jämförde dig med Guy Martin, jag ser dig som en showman likt Robbie Williams. "Let Me Entertain You"
 

Shropshre

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2008
Ort
Borås
Hoj
VFR 800, XJ 550, R1200GS
Tänkte att du skulle stå och kränga moss-tishor efter racet men du hade ju så brottom därifrån att du nästan körde ner staketet till prispallspodiet ☺
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Eftersom jag jobbar så förbaskat mycket så brukar jag för tillfället dyka in lite snabbt på SH:s startsida för att kolla om det har hänt nåt sensationellt och plötsligt SÅ händer det.

:):tummenupp

- - - Updated - - -

Här rejsas det bara mellan kaffekannorna men får väl testa med Hyland och se om kaffet är några grader varmare vid målgång.:tummenupp


100% säkert!!!!

- - - Updated - - -

Mozz, du är fan inte klok! :dummer

TACK!!!!!
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Nån jämförde dig med Guy Martin, jag ser dig som en showman likt Robbie Williams. "Let Me Entertain You"

Hmmmmm… då är jag nog hellre Guy Martin!!! Men tack ändå!!!! Jag kan vara Guy OCH Robbie!!!

- - - Updated - - -

Tänkte att du skulle stå och kränga moss-tishor efter racet men du hade ju så brottom därifrån att du nästan körde ner staketet till prispallspodiet ☺


Jag har ALLTID bråttom!!!! It's a lifestyle!!!
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Hmmmmm… då är jag nog hellre Guy Martin!!! Men tack ändå!!!! Jag kan vara Guy OCH Robbie!!!
Tja, varför inte? Det känns som om ni besitter samma innerliga "jag gör det jag vill och som jag vill". På köpet får ni fans som helst gjort på samma sätt men som har mindre av förmågan att omsätta "vilja" till "göra".

Tror på idén att sitta på hemmet och kanske ångra en del saker man gjort (förmodligen med ett litet leende på läpparna) istället för de man inte gjorde.

Kör vidare! Vi är många som skrattar och mår gott av dina olika påhitt! En portion beundran smyger sig också på... :rodnar
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Tja, varför inte? Det känns som om ni besitter samma innerliga "jag gör det jag vill och som jag vill". På köpet får ni fans som helst gjort på samma sätt men som har mindre av förmågan att omsätta "vilja" till "göra".

Tror på idén att sitta på hemmet och kanske ångra en del saker man gjort (förmodligen med ett litet leende på läpparna) istället för de man inte gjorde.

Kör vidare! Vi är många som skrattar och mår gott av dina olika påhitt! En portion beundran smyger sig också på... :rodnar

Jag rodnar! Tack!!!!:tummenupp
 

Japp

Det som skramlar sitter kvar!
Gick med
31 Jul 2013
Ort
Sorunda
Hoj
Aprilia RSV Mille "Black Betty" mfl
Yamaha crash 004.jpgMozz's borttappad bajsnödighet upphittad:
-I mitt avgasrör!!!!:D:D:D
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top