Och PLÖTSLIGT försvann bajsnödigheten!!!!!

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
10.00 lördag 2 maj.Jag har hört det från MÅNGA racers alldeles innan start, att "Fan vad jag är bajsnödig!"! För att inte tala om hur många som desperat måste pissa innan start. Minns från "den gamla goda tiden", när man stod i 5 minuter på gridden och väntade, hur ibland ett helt gäng racers står mot balken och pissar. Någonstans finns det bild på detta… ROLIGT!!!!:hihi

För mig personligen adderas den vanliga "standardföreracebajsnödigheten" med en REJÄL portion åldersnojabajsnödighet. Det är en skitnödighet som kommer av att man vid 55 års ålder passerat de flesta "bästföre-datum" och att det är nu, vid årets första kval, som man ska upp till bevis; har gamlot blivit gammalt och långsamt????? Och så köra Superstock 600 dessutom, en klass där där alla heta kåta pubertetsfjun samlas! BAJSNÖDIG!!!!!:död

Till råga på eländet duggregnade det när vi rullade ut; droppar på visiret blev till strimmor när man pangade ner längs långrakan. Potenshöjande? ICKE!!!!!:3freak Mycket inre monolog i form av "Regnetmärksbarapåvisiret!Regnetmärksbarapåvisiret!Regnetmärksbarapåvisiret!Regnetmärksbarapåvisiret!Regnetmärksbarapåvisiret!Regnetmärksbarapåvisiret!Regnetmärksbarapåvisiret!Regnetmärksbarapåvisiret!Regnetmärksbarapåvisiret!Regnetmärksbarapåvisiret!Regnetmärksbarapåvisiret!Regnetmärksbarapåvisiret!Regnetmärksbarapåvisiret!Regnetmärksbarapåvisiret!Regnetmärksbarapåvisiret!Regnetmärksbarapåvisiret!Regnetmärksbarapåvisiret!Regnetmärksbarapåvisiret!" blandat med ett intensivt lallande på Hylandshörnaintrot!
https://www.youtube.com/watch?v=NMzi2bny_nA

Och PLÖTSLIGT försvann bajsnödigheten!!!!! :tummenuppMedtävlare backade emot mig! :)Mantramässande och Hylandintro fixade bajsnödigheten och jag DOMINERADE!!! :tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp Nja, kanske inte, men när passet blev rödflaggat var jag 9:a!!!! TJOHO!!!!!!!
 

asfalt svarvare

kanske inte helt normal...
Gick med
2 Mar 2012
Ort
i en lekstuga
Hoj
19 cylindrar fördelat på 11 cyklar
intressanta personliga analyser du kommer med!!:hihi
inte för att man stått på gridden så ofta- men nog faen finns där lite nojor och börjar vår herre stänka lite med så blir ju inte nojorna mindre för det, sen ligger man och spanar efter oljesöl och tappade ljuddämpare och annat som man inte borde egentligen.....

//jj
 

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Ort
Piteå
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Mozz, du påminner på nåt sätt om Guy Martin. Inte körmässigt kanske men karaktärsmässigt. :D

(menat som en komplimang)
 

Draco

1:a REC 2012 #56
Gick med
25 May 2009
Ort
Bredared
Hoj
CBR 1000 racer Gixxer 600 racer och KTM 690 SMC-R
Ja, det är ju därför man slantar upp dyra pengar för att stå i boxen, Egen toa :arsele
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Mozz, du påminner på nåt sätt om Guy Martin. Inte körmässigt kanske men karaktärsmässigt. :D

(menat som en komplimang)

Du får gärna jämföra mig med Guy Martin när du vill också.........skulle inte bli det minsta förnärmad :D
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Man kan stå på jobbet och ha en seg eftermiddag, inget händer, ingen ringer, väntan blir lång på fredagens "krypa-ner-i-soffan-och-jäsa-stund.
I det läget, när man står där och det är segt så kan man ju alltid gå in på SH, vill man då ha ett mysgarv och en stunds verklighetsflykt så letar man reda på en tråd som startarts av dig Mozz, sen är plötsligt all tristess som bortblåst!!! Det är magiskt!!!:tummenupp:tummenupp:)
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Man kan stå på jobbet och ha en seg eftermiddag, inget händer, ingen ringer, väntan blir lång på fredagens "krypa-ner-i-soffan-och-jäsa-stund.
I det läget, när man står där och det är segt så kan man ju alltid gå in på SH, vill man då ha ett mysgarv och en stunds verklighetsflykt så letar man reda på en tråd som startarts av dig Mozz, sen är plötsligt all tristess som bortblåst!!! Det är magiskt!!!:tummenupp:tummenupp:)

Tack!:tummenupp
 

Sukkaha

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jun 2014
Ort
Falkenberg
Hoj
1976 Honda Z50a
Jäklars nu har Hylandsintron fastnat på repeat i skallen.:musik
 
Last edited:

Murmeldjuret

Gudomlig sporthojare
Gick med
21 Mar 2010
Ort
Varberg
Hoj
701 Enduro, KLV1000
Fick en attackrenneskit plötsligt när jag körde senast. Körde som satan hemmåt och svor över alla långsamma eländen till bilar som bara körde 20 km/h över hastighetsbegränsningen! Nåväl, hemma, rusar in på toa iförd skinnställ och hjälm. Inser att det är satans svårt att skita med stället nedraget över knäna. Kunde lixom inte sära på benen. Satt med knäna ihop ungefär så som attackfeministerna vill att män ska sitta på tunnelbanan. Inser i detta läget att det fan inte funkar. Jag måste ta av mig stövlarna för att kunna dra ner stället ordentligt. Vid detta laget kämpar jag som en gnu för att hålla emot kaskaden inom mig.
Men slutet gott allting gott! jag hann få av mig stövlarna, dra ner stället ordentligt och sedan sprutlackera toan.

Så vad är då sensmoralen?
Jo, om du har skinnställ på dig försök inte ens bajsa innan du har tagit av dig stövlarna! :fakta
 

Spiido

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2012
Ort
East Coast
Hoj
En jättesnabb
Fick en attackrenneskit plötsligt när jag körde senast. Körde som satan hemmåt och svor över alla långsamma eländen till bilar som bara körde 20 km/h över hastighetsbegränsningen! Nåväl, hemma, rusar in på toa iförd skinnställ och hjälm. Inser att det är satans svårt att skita med stället nedraget över knäna. Kunde lixom inte sära på benen. Satt med knäna ihop ungefär så som attackfeministerna vill att män ska sitta på tunnelbanan. Inser i detta läget att det fan inte funkar. Jag måste ta av mig stövlarna för att kunna dra ner stället ordentligt. Vid detta laget kämpar jag som en gnu för att hålla emot kaskaden inom mig.
Men slutet gott allting gott! jag hann få av mig stövlarna, dra ner stället ordentligt och sedan sprutlackera toan.

Så vad är då sensmoralen?
Jo, om du har skinnställ på dig försök inte ens bajsa innan du har tagit av dig stövlarna! :fakta

Är det bara jag som fick en ytterst otrevlig bild målad framför mig av den ytterst målande bilden? :hihi

ps. hä ba göör som guunde, bara skiit på sää!
 

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Ort
Petersberg
Hoj
ZX10R
Eftersom jag jobbar så förbaskat mycket så brukar jag för tillfället dyka in lite snabbt på SH:s startsida för att kolla om det har hänt nåt sensationellt och plötsligt SÅ händer det.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top