Var köper man elkabel?

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
Såna "tips" är rätt värdelösa.

Regnade det i Stockholm idag eftersom du sitter på Sporthoj och lyfter 5 år gamla trådar istället för att köra/mecka hoj? :näsblod

Jag t.ex. är tjenixen med en elektriker men behöver lyckligstvis inte fråga denne om ditten och datten.

/här har det nyss regnat men nu ska jag ut mecka istället för att tvätta
 

Tammer

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2016
Ort
Stockholm
Hoj
Japanska 80-talare
Regnade det i Stockholm idag eftersom du sitter på Sporthoj och lyfter 5 år gamla trådar istället för att köra/mecka hoj? :näsblod

Jag t.ex. är tjenixen med en elektriker men behöver lyckligstvis inte fråga denne om ditten och datten.

/här har det nyss regnat men nu ska jag ut mecka istället för att tvätta

Om man känner en elektriker är det förstås en annan sak. Men tips som går ut på att man ska knalla in på random elfirma och be om lite gratistips funkar inte i min värld i alla fall. Bottenrekordet var en som påstod att mekaniker gärna delar med sig av sina erfarenheter, och har man tur så brukar de låna ut verktygen man behöver också.
Eller hur...
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Om man känner en elektriker är det förstås en annan sak. Men tips som går ut på att man ska knalla in på random elfirma och be om lite gratistips funkar inte i min värld i alla fall. Bottenrekordet var en som påstod att mekaniker gärna delar med sig av sina erfarenheter, och har man tur så brukar de låna ut verktygen man behöver också.
Eller hur...

Annars så kan man ju ställa en fråga på ett forum och hoppas att nån schysst typ svarar på frågan...... Det finns ju en del pannben här på forumet som dessutom lägger upp ganska avancerade instruktioner om diverse byggen, jävla puckon eller hur. :D:D
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top