Toughest Malmö 2/5

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Jag har haft en golfresa bokad i nästan ett år givetvis på det datumet!!! Älskar OCR! De loppen är min träningsmotivation.
Det är inte så mycket tortyr. Mest kul. Fast lite tortyr. :banana
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Jag har haft en golfresa bokad i nästan ett år givetvis på det datumet!!! Älskar OCR! De loppen är min träningsmotivation.
Det är inte så mycket tortyr. Mest kul. Fast lite tortyr. :banana

Det blir första OCR-rejset för min del så just nu vet jag knappt vad jag ska vänta mig, men i mål ska jag på ett eller annat sätt :D
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Det blir första OCR-rejset för min del så just nu vet jag knappt vad jag ska vänta mig, men i mål ska jag på ett eller annat sätt :D

Klarar du att lubba 5 km klarar du det lätt. Men det är roligare om man klarar alla hindren. ;)
Dragon's Back ser sjukt läskig ut, men det är inte svårt alls. Där handlar det bara om att våga.

Det kanske inte är läge att berätta att en bekant till mig spräckte armbågen i fjol i Köpenhamn..... :crash
Han landade på den.
 

anders_69

Datadoktor
Gick med
28 Sep 2008
Ort
Bunkeflostrand
Hoj
V11 Sport -01
Jovisst. Skall dit med ett gäng från jobbet. Första gången för mig också, litar till bra kondis och styrkekondis så det borde gå bra.
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Hur gick det för er?

Det gick kanon faktiskt :) Kom i mål på placering 2004 av 6000 startande och med tanke på att min målsättning bara var att ta mig igenom skiten så är jag supernöjd. Dock är man ju minst sagt blåslagen och allmänt trasig nu :D
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Det gick kanon faktiskt :) Kom i mål på placering 2004 av 6000 startande och med tanke på att min målsättning bara var att ta mig igenom skiten så är jag supernöjd. Dock är man ju minst sagt blåslagen och allmänt trasig nu :D

Jag kanske skulle berättat att Rheband-skydd på knäna är fantastiskt skönt på såna lopp. :hihi
Fast det är ju lite mesigt iofs.
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag kanske skulle berättat att Rheband-skydd på knäna är fantastiskt skönt på såna lopp. :hihi
Fast det är ju lite mesigt iofs.

pfft inte ens jag med ett krossat knä använder dem ;)

Dock måste jag säga att av de jag såg innan racet så verkade de ha de grisigaste hindrena av de ocr jag sett i sverige? mycket som gick ut på att du hamnar i plurret, men kanske inte va så grisiga i verkligheten?

Körde ett ocr här i cairns nu i helgen å e jävulskt nöjd med att komma topp 10% (ja ja de flesta va ruggigt lata men ändå!) när läkarna för bara 4 månader sen sa att jag aldrig skulle kunna ens jogga ordentligt igen.
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
pfft inte ens jag med ett krossat knä använder dem ;)

Dock måste jag säga att av de jag såg innan racet så verkade de ha de grisigaste hindrena av de ocr jag sett i sverige? mycket som gick ut på att du hamnar i plurret, men kanske inte va så grisiga i verkligheten?

Körde ett ocr här i cairns nu i helgen å e jävulskt nöjd med att komma topp 10% (ja ja de flesta va ruggigt lata men ändå!) när läkarna för bara 4 månader sen sa att jag aldrig skulle kunna ens jogga ordentligt igen.
Jag har inte pratat med någon som var där än, men Göteborg i höstas var riktigt grisigt. Inte alls lika mycket vatten som i Malmö dock. Jag tycker att de har för mycket vatten för att kalla det OCR. Ser ju mer ut som ett swimrun. :gnissla
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top