Bulten 150422

serenada

käbbel
Gick med
6 May 2010
Ort
sthlm
Hoj
babsan <3
haha lyckades inte dölja förvåningen över en fotograf i trädet. bra bilder som vanligt peter! :tummenupp



och till dig med svart gixxer och vit hjälm: det vore synd på en sådan fin hoj om den skulle behöva ligga i diket bara för att du vill få en bra posörbild att hänga över sängen så du kan titta på den varje kväll innan läggdags. Du körde om mig och en bil och tvingade in customhojen i den grusiga kanten för att han inte kände för att fronta, för att sedan skrapa hela kurvan på fel sida av vägen. Ingen är imponerad.
 
Last edited:

off

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2010
Ort
Sverige - Spanien
Hoj
Suzuki SV1000S -03, Honda CBR600 F3 -97, Hyosung GT 650 -09, BMW f650 -99, BMW K75 - 94, Honda CBR 125R -04
haha lyckades inte dölja förvåningen över en fotograf i trädet. bra bilder som vanligt peter! :tummenupp



och till dig med svart gixxer och vit hjälm: det vore synd på en sådan fin hoj om den skulle behöva ligga i diket bara för att du vill få en bra posörbild att hänga över sängen så du kan titta på den varje kväll innan läggdags. Du körde om mig och en bil och tvingade in customhojen i den grusiga kanten för att han inte kände för att fronta, för att sedan skrapa hela kurvan på fel sida av vägen. Ingen är imponerad.

Haha, vi som trodde att han inte skulle synas i solen! Vi testade att filma lite på kul för att se hur det blev, kanske kommer ut en liten filmsnutt i veckan. :)
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Stod en stund med Peter1980 på Bulten igår. Andra gången jag var där med kameran, så hoppas att någon bild blev bra iallafall!

https://www.flickr.com/photos/130962134@N07/sets/
Om någon vill ha en bild så skicka iväg ett PM så löser vi det!:tummenupp

Se där ja! Blev ju bra det där!

Om du har några bilder som du tycker blev extra bra så glöm inte att kolla inställningarna på dem.

Högerklicka på bildfilen , ta egenskaper och sen fliken detaljer (om du kör windows). Så ser du vilka inställningar den togs med, så vet du vad som funkar och som du kan börja med nästa gång! :tummenupp
 

Norberg S

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2015
Ort
Solna
Hoj
Kamera
Se där ja! Blev ju bra det där!

Om du har några bilder som du tycker blev extra bra så glöm inte att kolla inställningarna på dem.

Högerklicka på bildfilen , ta egenskaper och sen fliken detaljer (om du kör windows). Så ser du vilka inställningar den togs med, så vet du vad som funkar och som du kan börja med nästa gång! :tummenupp

Ja det ska jag absolut kolla! Tack för alla bra tips som jag fick igår, det kommer att komma till användning! :)
 

wille T

Ny medlem
Gick med
8 May 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Street Triple R // KTM 150 XC
Fina bilder, Norberg!

Lustigt att mina framblinkers lyser hela tiden!

Håller sannerligen med!
Har för mig att dom lyser så standard från fabrik, mycket märkligt hur som helst :D Nästa gång vill vi se knäskrap iallafall, du sitter ju faktiskt närmare marken än dom flesta av oss :rofl
 

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Ort
sthlm
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
haha lyckades inte dölja förvåningen över en fotograf i trädet. bra bilder som vanligt peter! :tummenupp



och till dig med svart gixxer och vit hjälm: det vore synd på en sådan fin hoj om den skulle behöva ligga i diket bara för att du vill få en bra posörbild att hänga över sängen så du kan titta på den varje kväll innan läggdags. Du körde om mig och en bil och tvingade in customhojen i den grusiga kanten för att han inte kände för att fronta, för att sedan skrapa hela kurvan på fel sida av vägen. Ingen är imponerad.


:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:fakta:fakta:fakta
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top