Börjar spåra ur nu ...

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2

Jo, förvisso. Men tills Sporthoj ordnar ett "Guldmedlemskap" för en fast peng per år som blir reklamfri så förstår jag ju att de måste få in pengar genom att sälja reklam. Fast jag inser också att jag har en personlig toleransnivå som när den nåtts kommer att leda till åtgärder som de som nämnts ovan.
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Provade att pausa AdBlock och Ghostery nu.


Hur orkar ni med:dummer
 

Chess

För feg för knäskrap
Gick med
24 Apr 2014
Ort
Karlstad
Hoj
Triumph Speed Twin, BSA A65 Lightning
Ja, det börjar bli svårt att läsa på forumet...
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Ähh.
Jag hade tänkt att skriva ett förslag men det är ju döva öron hos Egmont ändå....
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Ähh.
Jag hade tänkt att skriva ett förslag men det är ju döva öron hos Egmont ändå....

Stämmer inte riktigt då iaf servern uppgraderades efter mitt extratjat, efter erat extratjat ;)

Annonsmässigt så kanske SH struktureras om till hur nya Zatzy (Bilsnack) kommer se ut. Det blir där enbart panoramannonser och en bakgrundsannons. Läsbarheten anser jag kommer öka en aning iaf då man slipper högerkolumnen. Ger även fördel vid läsning via mobilen (om man inte använder tapatalk).

Så hemskt har det inte varit totalt sett, men periodvis... japp. Illa. Men just nu tycker jag faktiskt allt är rätt bra. Det är schysta annonser, sidan laddar fort = hyffsad användarupplevelse!
 

J-Nil

Rock'n roll and Brew
Gick med
17 May 2006
Ort
Uddevalla
Hoj
Yamaha R6 -99
Ehum..är inga konstigheter för min del att surfa runt här på sidan. Inga popups eller annat ivägen, måste vara något annat som i era mjukvaror motsvarande som spökar. Chrome + windows 10.
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Stämmer inte riktigt då iaf servern uppgraderades efter mitt extratjat, efter erat extratjat ;)

Annonsmässigt så kanske SH struktureras om till hur nya Zatzy (Bilsnack) kommer se ut. Det blir där enbart panoramannonser och en bakgrundsannons. Läsbarheten anser jag kommer öka en aning iaf då man slipper högerkolumnen. Ger även fördel vid läsning via mobilen (om man inte använder tapatalk).

Så hemskt har det inte varit totalt sett, men periodvis... japp. Illa. Men just nu tycker jag faktiskt allt är rätt bra. Det är schysta annonser, sidan laddar fort = hyffsad användarupplevelse!


Vi får väl hoppas :)
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Ehum..är inga konstigheter för min del att surfa runt här på sidan. Inga popups eller annat ivägen, måste vara något annat som i era mjukvaror motsvarande som spökar. Chrome + windows 10.

Jag har inga bekymmer med liknande nu heller.
Men jag använder både Ad-block och Ghostery.
 

JPT

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Mar 2011
Ort
Skarlunda
Hoj
Par stycken Ktm:er
Ser att de finns reklam, men inge störande för jag bryr mig ändå inte om de... Ingen aning va de är för jag klickar ändå inte på de... De mesta i reklamväg går förbi än, gäller att solla i mediabruset...
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top