Bikinichock!... Bilder!

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
öhh, kränkt, känner hon sig kränkt av att andra kvinnor frivlligt väljer att ställa upp på en bild i bikini:va möjligtvis skulle hon kunna känna sig irriterad men kränkt å andras vägnar, kom igen nu liksom:dummer
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
tjejer tävlar i grenar som lassokastning och simning i isvatten

Man förstår ju att hon blir kränkt. Vilken civiliserad människa kan låta kvinnor tävla i lassokastning och simning i isvatten? Sådana aktiviteter är endast lämpade för riktiga karlakarlar till män som äter taggtråd och skiter kätting, inte nåt för kvinnor.
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Blir så trött på kommentarerna också.

"Varför är det bara kvinnor som visar upp sig...bla bla bla"

Det finns nog nära lika många tillfällen där det är killar som visar upp sig, men det blir inte ett sånt jävla ståhej kring dem så därför märks de inte. Tror man mig inte så är det bara åka till valfri partyort kring medelhavet och se hur många vältränade killar utan tröjor man kan hitta på krogen.

Sen gillar jag att hon i ena andetaget tycker att Nitroking förminskar män genom att säga sig veta vad de vill ha, och i nästa andetag säger hon själv sig veta vad män vill ha.

Sist men inte minst alla dessa "varför är bara utsidan viktig" kommentarer.
Det är den inte. Men ett schack mästerskap är inte så jävla kul att titta på även om det har ungefär lika lite gemensamt med snöskotrar som halvnakna damer.

Låt de som är nöjda med sin kropp, och vill visa upp den, få göra det. Det är inget nytt påfund och i de flesta fall nuförtiden är det inga anorektiska kroppar det handlar om utan tjejer som faktiskt rör på sig.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Så, vart är pattarna? Jag kom endast för pattar, vart är dom? :va

Fast, när jag ändå är här, varför är hon krängt för? Fick hon inte vara med?
Annars tycker jag det är lite konstigt att bli kränkt över något man inte är inblandad i över huvud taget... :va
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Jag är kränkt över att Arto tror att det är sånt här jag vill ha. Jag vill gärna kolla skoterrejs och tycker det är provocerade att att behöva se på spektaklet.

Fotar ni er själva med "modellerna" på bilmässor också? Jösses.
 

Smagatusk

Guest
Jag är kränkt över att Arto tror att det är sånt här jag vill ha. Jag vill gärna kolla skoterrejs och tycker det är provocerade att att behöva se på spektaklet.

Fotar ni er själva med "modellerna" på bilmässor också? Jösses.

Är tävlingen till din ära?

Och vadå "behöva se"... Det är väl inget tvång för dig att se skönhetstävlingen? Är pausunderhållning med snygga brudar ett problem för dig så gå och skit eller nåt.
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Jag är kränkt över att Arto tror att det är sånt här jag vill ha. Jag vill gärna kolla skoterrejs och tycker det är provocerade att att behöva se på spektaklet.

Fotar ni er själva med "modellerna" på bilmässor också? Jösses.

Jag har inget intresse av att se melodifestivalen. Därför är jag kränkt över att man visar sån skit!!
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Jag är kränkt över att Arto tror att det är sånt här jag vill ha. Jag vill gärna kolla skoterrejs och tycker det är provocerade att att behöva se på spektaklet.

Fotar ni er själva med "modellerna" på bilmässor också? Jösses.

Jag blir kränkt eftersom man förutses bli kränkt om man inte bryr sig om bikinimodeller i samband med motorsport.
 

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Ort
På landet
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Känner jag mig kränkt? Nej, varför skulle jag det? Det är väl företagets och hennes val. Sen att jag tycker att det är fånigt är en annan sak. Jag menar, om inte produkten/eventet du säljer är intressant pga den upplevelse eller teknik den har i sig själv så lär ingen köpa den för att det står en bikinibrud bredvid? Eller är folk så dumma? :va
 
Last edited:

Hadez

race.exe
Gick med
26 Apr 2006
Ort
Sollentuna
Hoj
Kawasaki ZX-10R -16
Jag är kränkt över att Arto tror att det är sånt här jag vill ha. Jag vill gärna kolla skoterrejs och tycker det är provocerade att att behöva se på spektaklet.

Fotar ni er själva med "modellerna" på bilmässor också? Jösses.

Du kanske skulle ägna mer tid åt något konstruktivt, som race, istället för att känna dig kränkt. Du uttrycker dig som en feminist, vilket jag trodde vi var förskonade mot här. Du får väl titta på vad du vill.
Men nu har du öppnat dörren för detta, många kommer nog känna sig kränkta av att du känner dig kränkt. Och tänk de miljömuppar som kanske blir provocerade av att behöva kolla på bensinslukande skotrar när nån äntligen kommer med lite trevliga damer.
Men du skämtade nog bara...

För övrigt anser jag att RR-arrangörerna ska hålla med grid girls!
 

Strongliquid

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Boden
Hoj
Scott.
Här kommer en låt som passar in här.
En låt som gör kvinnor delaktiga i männens liv. :tummenupp
Den är även inne på vad som är feminint eller inte.

 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Känner jag mig kränkt? Nej, varför skulle jag det? Det är väl företagets och hennes val. Sen att jag tycker att det är fånigt är en annan sak. Jag menar, om inte produkten/eventet du säljer är intressant pga den upplevelse eller teknik den har i sig själv så lär ingen köpa den för att det står en bikinibrud bredvid? Eller är folk så dumma? :va

Jag tror inte att du kollat vad eventet är.
"Miss Arctic circle" är en separat tävling där ett av momenten är skönhet.
Om man anordnar något i Tornedalen, så bör man inrikta sig på flera intressegrupper.
Jag tror inte att folk vallfärdar från övriga Sverige ändå, men med ett par olika event samtidigt, så kan det gå ihop sig.
http://thearcticsounder.com/article/1328miss_arctic_circle_keeps_tradition_alive
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Känner jag mig kränkt? Nej, varför skulle jag det? Det är väl företagets och hennes val. Sen att jag tycker att det är fånigt är en annan sak. Jag menar, om inte produkten/eventet du säljer är intressant pga den upplevelse eller teknik den har i sig själv så lär ingen köpa den för att det står en bikinibrud bredvid? Eller är folk så dumma? :va

Gäller detta andra saker också eller bara bikinibrudar?

Jag tror för övrigt inte det var tänkt att locka fler biljettköpare utan snarare erbjuda ännu lite mer nöje till de som ändå är där. Halvnakna damer finns det enklare sätt att titta på än att ta sig dit.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top