Sveriges största Motardträff

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Tja grabbar (och tjejer), det finns ett intresse av att dra ihop en jävligt fet hojträff och rent geografiskt ligger Jönköping väldigt bra.

LÄNK TILL FACEBOOK

I den facebookgruppen finns ett evenemang skapat!!!

Självklart är alla cyklar välkomna, men en stuntkittad 600 känner sig nog lite mer hemma än en racekittad literklubba bland alla Retards.

:tummenupp
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Tja grabbar (och tjejer), det finns ett intresse av att dra ihop en jävligt fet hojträff och rent geografiskt ligger Jönköping väldigt bra.

LÄNK TILL FACEBOOK

I den facebookgruppen finns ett evenemang skapat!!!

Självklart är alla cyklar välkomna, men en stuntkittad 600 känner sig nog lite mer hemma än en racekittad literklubba bland alla Retards.

:tummenupp

Får gärna skriva ner infon från FB i tråden med, då ja personligen inte har FB, så finns den här med. just med datum och plats osv. finns väl ett om inte flera retard gäng i stan. Kan vara nice att se/deltaga... :tummenupp
 

Snowman89

Guest
Om det blir hoj, vilken hoj eller om det nu blir bil är en sak.
Men klart är att jag kommer dyka upp! :D
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Fan vad gött boyz.

25e Juni är det preliminära datumet. Allt är ännu väldigt löst osv, vi vet ju inte själva riktigt. Planen är väl att ta centrum sist så att vi inte retar upp snuten för mycket innan vi ens har börjat :)

Det har efterfrågats trappor osv bra busställen, flygrakor osv. Men 100st hojar på slangen på e4an i höjd med A6 hade bara varit sjukt jävla fett så det är ett måste.

Ni får rodda lite i hur det skall gå till, det är er stad och ni lär hitta bättre än vi andra. Men det är ingen idé att fega utan det skall ju långwheelas i trafiken så att folk förstår vad som gäller :Bugar
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Ja just det, folk vill nog göra det till en 2dgrs då det kommer folk från halva Sverige. Så någon campingplats, stugby eller liknande där man kan hyra billigt boende. Sen kanske man börjar dag två på ett flygfält tex och tar lite poserbilder och bara rostar av träningsvärken från dagen innan.
 

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Ort
Göteborg
Hoj
-
Kommer verkligen folk från hela sydsverige? En motard är ingen långfärdshoj.
Det kräver tillgång till bil och släp.

En stor träff med lek och bus drar även till sig polisens intresse.
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Ja men självklart tar man ju sin cykel på släp, vi har 20mil och det finns de som har ännu en bit till. Släpet gör ju att man kommer fram pigg och utvilad, dessutom kan man slänga upp delarna där om man råkar skrota cykeln under dagen :)
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Ja just det, folk vill nog göra det till en 2dgrs då det kommer folk från halva Sverige. Så någon campingplats, stugby eller liknande där man kan hyra billigt boende. Sen kanske man börjar dag två på ett flygfält tex och tar lite poserbilder och bara rostar av träningsvärken från dagen innan.

Drog ihop en karta med de Vandrarhem/Campingar/Stugor som finns i närmast området, med länkar till deras hemsidor för info och priser samt bokning.

Logi-översiktskarta

Lovsjö alternativen bjuder ju på stort industriområde nära anslutning (Torsvik). Är inte allt för långt från Lovsjö in till Jkg/Hka.

I övrigt skulle ja gissa att SUMOJkpg (finns nog på fejjan) är dom som har bäst koll på stan när de gäller Motard och Stunt ställen. Iofs kanske du redan har koll och kontakt med dessa ? :tummenupp
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Fan va gött :tummenupp tack

Har skickat till sumograbbarna på facebook men de har inte svarat :(
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
kommer bli riktigt roligt om det kommer mycket folk :tummenupp

Hörrö börni, när skaru växa upp och köpa reedi hoj?

Edit: Ja kvalificerat OT :D

Edit2: Får pålisen reda på detta kommer ni bli jagade..

Edit3: Det kommer säkert bli kul. Jag är dock ute och kör av mig i Europa då så jag kan inte åka och titta på spektaklet.
 
Last edited:

mbernehalll

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2015
Ort
jönköping
Hoj
ktm 450 exc
Hörrö börni, när skaru växa upp och köpa reedi hoj?

Edit: Ja kvalificerat OT :D

Edit2: Får pålisen reda på detta kommer ni bli jagade..

Edit3: Det kommer säkert bli kul. Jag är dock ute och kör av mig i Europa då så jag kan inte åka och titta på spektaklet.

Det får bli sen när man får tungt-kort!
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Oj tråden började leva :)

Vi snackar lite om att dra upp hojarna 20mil för att mobba poliser och raggare på A6 när det är ELMIA :) Det hade väl varit något.
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
I så fall hade jag rekommenderat påsk, det är då det är flest raggare och poliser där. Elmia är året runt ;)
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Hahhahaha smart ass. Ok, jag menar inte Elmia, jag menar Bilsport och performance custom motor show i påsk.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top