Samla så många retarderade individer som möjligt

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
...och då menar jag inte en poliskonferens :hihi

Superretards lyckas samla en jävla massa folk på en gång och det är roligt, tyvärr har de ingen mail på sin sida och de har tagit bort möjligheten att skicka meddelande på facebook.

Kan man göra något liknande längre söderut tror ni? Jag bor i Karlskrona så det är ju en bit från verkligheten men exempelvis Jönköping hade funkat om vi kunde samla folk från Göteborg, Borås, Halmstad, Helsingborg, Växjö, Kalmar osv (orkar inte rabbla upp alla städer i närheten men ni vet ju vart ni bor).

Det hade varit sjukt roligt att dra ihop en Motardträff som kanske drar i alla fall 100st cyklar, sen bara ut och svina JÄRNET :tuttar

Säsongen är ju på G nu :)
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Fan va gött. Hur många är ni där?

Vad säger alla andra? Samåker man är det ju lugnt med släp osv så vi kommer ju med minst ett men kanske två släp upp i så fall.

a jag bor ju i jönköping så det låter sjukt fint :tummenupp
 

Drekavac

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2013
Ort
Helsingborg
Hoj
2010 KTM 690 SMC
Vi är ett gäng i Helsingborg som kör... UpOnOne Helsingborg heter vi, finns på youtube.
Möter gärna upp mer motardfolk! :tummenupp
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Underbart, fan nu jävlar drar vi ihop något sjukt fint. Se till att det finns lite bilar med kameramän också :)

Vi är ett gäng i Helsingborg som kör... UpOnOne Helsingborg heter vi, finns på youtube.
Möter gärna upp mer motardfolk! :tummenupp
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Vi har folk från Kristianstad så möjlig samåkning finns där. Ta med ALLA polare.
 

Stefanbilling

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2013
Ort
Helsingborg
Hoj
Honda cbr1000rr. Enduro a la Suzuki 450
Nu blev de så dumt att jag hade exakt samma tanke så jag skapade en grupp för en motardträff på Fb precis sen länkade TS denna sidan till mig.
Gå gärna med i motardträff i Sverige på Fb också så kan vi planera där också så når vi ut till fler folk som kanske inte hänger på SH. :yoparty
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Japp, men kul att man i olika delar av landet tänker exakt samma sak samtidigt :)

https://www.facebook.com/groups/916853841670312/

Nu blev de så dumt att jag hade exakt samma tanke så jag skapade en grupp för en motardträff på Fb precis sen länkade TS denna sidan till mig.
Gå gärna med i motardträff i Sverige på Fb också så kan vi planera där också så når vi ut till fler folk som kanske inte hänger på SH. :yoparty
 

jonte_jkpg

Medlem
Gick med
21 Dec 2012
Ort
jönköping
Hoj
ktm 690 smc-r 2013
Fan va gött. Hur många är ni där?

Vad säger alla andra? Samåker man är det ju lugnt med släp osv så vi kommer ju med minst ett men kanske två
släp upp i så fall.

känner till ett 10-15 tal som kör motard iafall. går nog att dra ihop ett gäng. lägg in ett inlägg eller tråd på vårat forum - "jönköping med omnejd :fakta
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top