Stora problem med hemsidan, inte bara Tapatalk!

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Tiger 955i
Som har nämnts i den andra tråden fungerar Tapatalk inte ens med senaste uppdateringen.

Jag vill även poängtera att det inte heller funkar att gå in på någon av Sporthojs trådar på mobilen via hemsidan. Jag har även försökt öppna vissa länkar som länkar till andra SH-trådar på datorn utan att lyckas.

Det är alltså inte bara Tapatalk som ligger nere utan även alla mobiltjänster och vissa datortjänster. Vill poängtera detta klart och tydligt för Admin, dvs Swedie!
 

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Tiger 955i
Testade min lur med LG G2 som har Android 4.4.2 och senaste Chrome = inga problem. Har inte Tapatalk installerat.

Kan du öppna den här på datorn?

http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=416283

Jag har Android 4.4.4 och får ett "vBulletin-meddelande" med texten "Inget ämne specificerat. Om du följde giltig länk var vänlig och meddela den administratören." för vilken jäkla tråd jag öppnar som helst på mobilen.

Edit: Uppdaterade Chrome på mobilen och nu funkar SH i webbläsaren, skumt ändå...
 
Last edited:

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Ort
Stockholm
Hoj
En massa gammalt mög.
Använder du tapatalk så blir du ju inte dränkt i reklam, klart de har sett till att man inte kan använda tapatalk?
Undra varför folk använder fejjan istället... :glömdet
 

Gamepad

No comments
Gick med
10 May 2005
Ort
beautiful Valley
Hoj
Vakum
Nej, inte på dator eller lur ger svaret
"Invalid Attachment specified. If you followed a valid link, please notify the administrator"

Skumt på "svars knappen" står det Replay
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Inget har kodmässigt ändrats egentligen på SH. Dock uppdateras "appar" i mobilen för ofta och ändrar deras sätt att göra saker. Bra att det till slut fungerar igen.

Ska kika på Tapatalk nu dock.
 

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Ort
Stockholm
Hoj
En massa gammalt mög.
Inget har kodmässigt ändrats egentligen på SH. Dock uppdateras "appar" i mobilen för ofta och ändrar deras sätt att göra saker. Bra att det till slut fungerar igen.

Ska kika på Tapatalk nu dock.

Ja fast nej. Jag gav fan i att uppdatera tapatalk, sporthoj slutade helt enkelt att fungera där för typ en vecka sedan. Zx6, BMW, smc och 400greybike fungerar dock som vanligt. Testade att uppdatera tapatalk om det skulle vara det som strulade (i onsdags) men det hjälpte dock inte.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top