Reklam när du kommer till sporthojs framsida!?

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Tiger 955i
Fan har ni sett KTM's fina erbjudande! Låt kronofogden ta smällen och räjsa på báa! :fyllisar
 

Murmeldjuret

Gudomlig sporthojare
Gick med
21 Mar 2010
Ort
Varberg
Hoj
701 Enduro, KLV1000
Har ni problem med att infoga bild? Vad jag än trycker på så kommer det reklam....
Det är samma både med Chrome och IE
 

stylengrace-fzx

here i come
Gick med
7 Oct 2008
Ort
gbg
Hoj
1991 yamaha fzx + XJR 1300 99 + piaggio ciao
nä det har du väl rätt i, men jag tänke bara mest på att det enda man ser av sidan nuförtiden är några rader längst ned intryckt i reklamen - :fakta

det har du helt rätt i. Det är ju i grund botten ett forum. Tror hela sporthoj skulle behöva en rejäl uppfräschning. Den känns lite "it 2000"
 

TFK

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2003
Ort
Strängnäs
Hoj
KTM 990 SMR, KTM 450 SXF Motard, GasGas EC300
Sluta gnälla och inse att reklamen är priset ni får betala för att surfa på sporthoj.com.
 

SuTen

Old dirtbag on two wheels!
Gick med
24 Oct 2007
Ort
Norrbotten
Hoj
Yamma
Ja va faan jag vet inte kan det bli bättre :rofl
sh.jpg

PS. om ni skrollar ner kommer ni så småningon till sidan...........
 
Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Rena rama djungeln, dags att damma den gamla hederliga:machete

image.jpg
 

NoBrakes

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2014
Ort
Trollhättan
Hoj
Kawasaki zx10r 2005
Host host the old saying!
Sporthoj.com var bättre förr! Lagom med reklam, högt i tak. Nu är allt s pk
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
image.jpg


Nu är det vår! Det är dags att vara snabb, säsongspremiären är nära, gravbuketten skall köpas, forumet är spårlöst borta på min iPad. :rolleyes:
 

Murmeldjuret

Gudomlig sporthojare
Gick med
21 Mar 2010
Ort
Varberg
Hoj
701 Enduro, KLV1000
Herregud ja nu är det verkligen mycket. Får prova det där antireklamprogrammet.

Hur mycket skulle det kosta per användare att slippa reklam Swedie?
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Herregud ja nu är det verkligen mycket. Får prova det där antireklamprogrammet.

Hur mycket skulle det kosta per användare att slippa reklam Swedie?

Häng med lite nu! Swedie äger inte sidan längre sen något år tillbaka men är anställd och administrerar sidan åt egmont. Som jag ser det tar egmont sporthoj.com med sig ner i graven, inte mkt återstår av denna sida längre, mer än reklam då och hur lätt blir det att sälja reklam om sajten inte har några besökare?

Annat var det förr när det fungerade, när sidan blev seg pga för många besökare, det lär du inte få uppleva igen särskilt inte sen en kommersiell aktör tagit över sidan och förvandlat den till en allsköns anslagstavla för reklam och jag kan förstå att swedie sålde sidan då pengarna förmodligen var dom rätta. Själv är jag också likt de äldre rävarna ganska nära att kasta in handduken pga all reklam, sidan känns inte igen längre/ej surfbar pga all reklam samtidigt som jag förstår att egmont vill tjäna flis så balansgången är hårfin mellan succe och fiasko men det som händer med sporthoj just nu är inget annat en ett stort jävla fiasko så risken är som sagt att egmont just nu bereder väg för sporthoj.com's undergång, swedie kommer att se sitt "livsverk" försvinna ut i tomma intet.

Pengar kan göra mkt konstiga saker med människor:gnissla
 
Last edited:

Murmeldjuret

Gudomlig sporthojare
Gick med
21 Mar 2010
Ort
Varberg
Hoj
701 Enduro, KLV1000
Häng med lite nu! Swedie äger inte sidan längre sen något år tillbaka men är anställd och administrerar sidan åt egmont. Som jag ser det tar egmont sporthoj.com med sig ner i graven, inte mkt återstår av denna sida längre, mer än reklam då och hur lätt blir det att sälja reklam om sajten inte har några besökare?

På vilket sätt hänger jag inte med? Är det helt otänkbart att faktiskt betala för tjänsten menar du?
Jag tänker att det kunde vara valfritt, betala och slipp reklam eller gratis med reklam. Borde väl vara lösbart?
Nog är väl Swedie rätt person att fråga även om han inte äger siten.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Herregud ja nu är det verkligen mycket. Får prova det där antireklamprogrammet.

Hur mycket skulle det kosta per användare att slippa reklam Swedie?

Jag ska ta upp det. Men jag antar att man inte kan ligga på mer än ett par hundringar på sin höjd, per år. Om ens det. Skulle det bli dags, skapas det troligen någon typ av undersökning inför.
 

NoBrakes

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2014
Ort
Trollhättan
Hoj
Kawasaki zx10r 2005
sporthoj utan adblock är ingen trevlig upplevelse. bläääää jag har försökt utan. Jag gör inte om det.
 

Buddah

Speedster #46
Gick med
17 Jul 2009
Ort
Västervik
Hoj
2006 KTM Superduke 1982 Yamaha XS400 1981 Yamaha SR 250
Vad är det som är sååå farligt med reklam? Visst jag skulle kunna lägga några hundra om året men reklamen stör inte mig särskilt mycke. Utveckla lite selektivt seende och surfa vidare :hej
 

Raderad medlem 61114

Guest
Tycker det är ok med reklam, som är MC-RELATERAT!! Dock inte den där jäkla helsidan som var ett tag när man besökte sporthoj.

Vafan e detta? Reklam för nätpoker och sån skit!! Skärpning!
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top