Reklam länkat till kontaktlistan

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Tog upp kontaktlistan för att snabbare komma åt en kontakt. När jag trycker på kontaktnamnet så hamnar jag på en KTM-reklamsida istället. Inte direkt vad jag önskar. Tänker då inte köpa en kotte. Någon mer som upplevt detta?
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
Ducati
Provade nu och det är samma för mig.
Börjar gå för långt nu med riktad reklam, jag har inget emot KTM, men jag väljer själv och vill inte ha info upptryckt i plytet.

Det finn sätt att undvika detta och det är numera mitt val.
 

Str3 R

Guest
När man klickar på nåt namn i Kompislistan upptill på sidan eller på de namn som återfinns till vänster i ens profil? Jag får inte upp nån reklam, jag hamnar direkt i respektive profil.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Har ändrat lite nu men jag undrar bara vilken Kontaktsida det är. Vad är URL:en till sidan. Ska försöka åtgärda.

Jag styr inget runt annonsen från KTM, men självklart måste eventuellt buggar annonsen skapar fixas.
 

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Har ändrat lite nu men jag undrar bara vilken Kontaktsida det är. Vad är URL:en till sidan. Ska försöka åtgärda.

Jag styr inget runt annonsen från KTM, men självklart måste eventuellt buggar annonsen skapar fixas.

Kompislistan längst upp på sidan. Du får upp en pop-up som det står kontakter på och där ligger de kontaker du valt att lägga in. Klickar du på ett namn så länkas du inte till din kontakt utan till annonsen för KTM.
 

bg

"Probably the best Bear in the world"
Gick med
9 Jan 2005
Ort
Västkusten
Hoj
BMW S1000RR (BG-edition)
Har bett reklamgubbarna åtgärda problemet. :)

Hej Swedie!
Jag försökte uppdatera min IoM-tråd med lite nya bilder nyss men samma fel dök upp här. Efter att man tryckt på "hantera bifogade filer" så spelar det ingen roll var i det nya fönstret man klickar så skickas man direkt vidare till KTM-reklamen. Några bilder går överhuvudtaget inte att hantera. Kan du be dem åtgärda även detta?

MVH Björn
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Och för mig funkar det inte att klicka på reklamen, det händer absolut inget då. :hihi den här reklamen verkar vara lite trasig.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top