Galet mycket reklam

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Fast 300 kr för livstid? Är det där folk vill ligga? Jag tror det behöver bli en årlig summa, på kanske 150-200 kr. Eller vore det för högt?
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Exemplet är från Ducati.ms som ju är Verticalscope ägt. De har ju tjogtals med stora forum och de tjänar ju mest på sponsorer/Vendors. Mycket högre medverkansgrad där av säljare än här i Sverige där man nöjer sig med att köpa reklam av den typen vi ser här. Sverige ligger ju 10-år efter.. Kanske 5 i reklamsammanhang.

Kollar man på andra forum så kostar exempelvis PRO medlemskap på autopower.se 185kr/år.. Då slipper man iofs inte reklamen.

150-200kr/år om man VERKLIGEN får något för det annat än det man får gratis med adblock plus. Mer funktioner, större PM låda, mer utrymme i signatur (På .ms är det två rader utan länk för grundmedlemmar och 5 rader plus bild för betalande medlemmar t.ex.)
 
Last edited:

TFK

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2003
Ort
Strängnäs
Hoj
KTM 990 SMR, KTM 450 SXF Motard, GasGas EC300
Det var då ett evig gnällande på reklamen. Jag tycker det är trevligt med ett böljande landskap i bakgrunden. Synd bara att det är nedlusat med en massa Hondor. Byt ut dem till Aprilior så skulle det bli än mer angenämt!

Att klicka bort lite reklam tycker jag är billigt för att få använda ett forum som Sporthoj.com.
 

Purple Haze

f d bootlegger
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Borgholm, Öland
Hoj
2000 Yamaha XV 535, 1991 Yamaha TZR 125, 1982 Yamaha XJ 400
har nu installerat ovanstående program och börjar nu sakteligen lugna ner mej .inte en popup eller reklam så långt ögat når !tack för hjälpen är värdelös på datorer men en hejare på motorcyklar och det är ju tur !!
Vi borde kanske skulle kunna träffas och utbyta lite kunskaper. Jag är däremot en hejare på datorer men totalt värdelös på motorcyklar. Var tvungen att tanka ner tre lika servicemanualer för att "ev" kunna gissa mig till vad batteriet sitter på en av mina hojar. :huvet
 

Magicman

First you see me....Then iam gone....
Gick med
27 May 2009
Ort
stockholm
Hoj
Honda Cbr 1100 xx Super blackbird,Aprilia Af1
Vi borde kanske skulle kunna träffas och utbyta lite kunskaper. Jag är däremot en hejare på datorer men totalt värdelös på motorcyklar. Var tvungen att tanka ner tre lika servicemanualer för att "ev" kunna gissa mig till vad batteriet sitter på en av mina hojar. :huvet
hehe ja precis! jag kommer dock aldrig lära mig datorer då det handlar om ointresse .motorcyklarna däremot är jag nästan sjukligt intresserad av:3freak
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top