#22 Mozz är på listan över "Hallands Hetaste Idrottare"!!!!!!!

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Ja JÄVLAR!!!! En kompis ringde i morse och meddelade att "Du är med på Topp 30-listan över "Hallands Hetaste Idrottare"!!!!!! Och se på fan!!!!!
 

Bifogat

  • IMG_1185.jpg
    IMG_1185.jpg
    983.3 KB · Visningar: 507

Jimmy

Guest
Var är de 29 andra heta idrottarna här i bygden? Ok, 11 i FFF, men heta? Och herrfotboll? Nej, fram för mer lättklätt kvinnligt automatvapenskytte!
 

Hadez

race.exe
Gick med
26 Apr 2006
Ort
Sollentuna
Hoj
Kawasaki ZX-10R -16
Nån sa att "om man inte är nummer ett är man sist". Men det är nog bara elakt förtal. Förövrigt är du nummer ett som ambassadör för RR och som stelaste ryttare i vår fina cirkus.
 

El Duderino

Och vad har vi lärt oss av det här?
Gick med
24 Mar 2014
Ort
Östhammar
Hoj
Superduke 990 -07
Knappade mig in på hn.se för att skicka ett mail och fråga om det var någon prao-elev som hade svettsport som stora intresse.

Måste ju naturligtvis blivit något missförstånd att 29st fåntrattar kommer före Mozz, hoppas att de rättar till sin blooper så fort som möjligt.

Om inte så skicka upp Mozz till 22 plats av rent estetiska skäll.
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
"inte ryggar för farter över 200 km/h"

Hahahaha - De är för goa de där journalisterna
 

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Skönt med ett län som tar motorsport på allvar. Där jag bor duger det inte ens med VM-guld i skotercross eller SM-guld i rallycross. Skidåkare som kommer hem med OS-guld är ju svåra att rå på. Men att vinna det största som finns inom respektive motorsport och ändå rankas efter en hel hop med Lule Hocky spelare, fotbollsspelare från botten av damallsvenskan, några konståkare samt handbollsspelare från mitten av damernas andradivision (...!) gör att jag inte kan ta min lokaltidning på allvar.
 

Areschoug

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2006
Ort
Göteborg
Hoj
2009,Triumph Street Triple
Snyggt Mozz!
Man kan ju dock inte annat än beklaga sig över alla fussboll spelare som inte är värda sina platser.
I hallands län bor ju tillexempel Jerringpriskandidaten Anna Kjellberg (segling), VM-guld under 2014 fem veckor efter att ha fött sin förstfödda..
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Tack alla för positiv respons! Jo, det var ju jättekul! Etta på listan var Henke Larsson för att han tog Falkenbergs FF till nytt kontrakt, och 22:a var Fredrik Larsson för att han kom tvåa i STCC… så det var ok med en 30:e plats. Min elev som just satt svenskt juniorrekord på 100 m kom inte med…

Stor och fin bild var det: Henke Larsson, En kampsportande tjej/fotomodell och jag fick större bilder… Skills, Beauty & the Beast i icke nämnd ordning!!!!
 

Bifogat

  • Bild 2014-12-30 kl. 21.09.jpg
    Bild 2014-12-30 kl. 21.09.jpg
    193.1 KB · Visningar: 284

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Snyggt Mozz!
Man kan ju dock inte annat än beklaga sig över alla fussboll spelare som inte är värda sina platser.
I hallands län bor ju tillexempel Jerringpriskandidaten Anna Kjellberg (segling), VM-guld under 2014 fem veckor efter att ha fött sin förstfödda..

Jag ser nu att detta gällde idrottare (bara det, #22 Mozz = atlet!!!!) från Falkenberg och Varberg. Så, Anna Kjellberg var inte utkonkurrerad!
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Hade du varit hemmavid i de trakterna hade de gått bättre i tidningen! Men kanske sämre i racingen? Vi här uppe är ju kända för att ha lite mer stake ;) Ja menar 200 plus och du ryggar inte ens tillbaka! :fakta
 

bg

"Probably the best Bear in the world"
Gick med
9 Jan 2005
Ort
Västkusten
Hoj
BMW S1000RR (BG-edition)
Teacher of cool!

Satt och slötittade på en dokumentär om Steve McQueen efter jobbet på nyårsaftonen när jag plötsligt hajade till!

Nu vet jag var jag sett det där ansiktet förut. Likheten är slående, eller hur!:Bugar

hqdefault.jpg

KING OF COOL!


SAM_0169-1.jpg
TEACHER OF COOL!

God fortsättning på det nya racingåret Mozz och alla andra racefans!

MVH BG
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Satt och slötittade på en dokumentär om Steve McQueen efter jobbet på nyårsaftonen när jag plötsligt hajade till!

Nu vet jag var jag sett det där ansiktet förut. Likheten är slående, eller hur!:Bugar

hqdefault.jpg

KING OF COOL!


SAM_0169-1.jpg
TEACHER OF COOL!

God fortsättning på det nya racingåret Mozz och alla andra racefans!

MVH BG

FIFAN Björn, du vet vad en kille vill höra!!!! Ett fint 2015 till dig med!!!!!
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Jag är skeptisk

Jag är också skeptisk - Tror att de råkat vänt bilderna upp å ner och att Mozz egentligen skulle varit på första plats. Allt annat är orimliga förklaringar.

30:e plats !!!!!!!!!!.........................Klart du har rätt att vara skeptisk
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top