Skitsnacks-tråden 2015

NoBrakes

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2014
Ort
Trollhättan
Hoj
Kawasaki zx10r 2005
Någon fråga om nyckel för dämpare bak det har jag två st.

Lite kallt att rasta hojen än ! men när solen tittar fram och 14-15 grader så ska ni läsa tråden här!

Då bjuder jag alla som kommer förbi mitt Place på blåbärspaj på altanen och lite skruvande på hojen om man vill låna en haknyckel.
 

NoBrakes

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2014
Ort
Trollhättan
Hoj
Kawasaki zx10r 2005
japp och där kom skattehöjning på drivmedel!

och mer lär komma....

Det här landet blir ett avskräckande exempel för andra länder.
 

Raderad medlem 61114

Guest
Någon fråga om nyckel för dämpare bak det har jag två st.

Lite kallt att rasta hojen än ! men när solen tittar fram och 14-15 grader så ska ni läsa tråden här!

Då bjuder jag alla som kommer förbi mitt Place på blåbärspaj på altanen och lite skruvande på hojen om man vill låna en haknyckel.

Taget :tummenupp

Vart ligger Bollsbyn?

Nuuuu e jag såå jäkla sugen!!! Bara helgen och måndag tisdag. Sennpö Onsdag ska hojen uuut :banana Blir väl bara några hundra meter å känna på den, Fredag är det som gäller :yoparty
 

Pastalavista

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Ort
Trollhättan
Hoj
-03 Suzuki Gsxr
Hallå! Ny i tråden! Tråkigt väder idag, och förkylning! Hoppas på bättre väder nästa helg någon som skall ut o köra då?
 

Raderad medlem 61114

Guest
Hallå! Ny i tråden! Tråkigt väder idag, och förkylning! Hoppas på bättre väder nästa helg någon som skall ut o köra då?

Tjena å Välkommen! Ja jag tänkte ta premiären på Fredag! Sådär glad i minusgraderna dom är nu bara :/ När jag tagit ut hojen är den ute över nätterna den ��
 

Raderad medlem 61114

Guest
Hah! Sitter här med skinnstället på mig... Har tvådelat och köpte ny jacka i mellandagsrean, samt dainese väst med bröst platta, ryggskydd och revbensskydd.. Satan i gatan va tight ihop med mina extrakilon :fakta Lyckades stänga dragkedjan iaf men är tungt att andas :rodnar

Men imorgon ska hojen ut ur köket :fakta
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Låter du hojen stå ute? Gäller fan att ha koll på glykolen då..

Ne det får allt bli 15 grader innan man ger sig ut. Är inte 20 längre :huvet -4 och 200 till skolan, i kevlarjeans.. Hade ingen känsel i bena tills efter lunch. Hoj kör man när det är varmt.
 

NoBrakes

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2014
Ort
Trollhättan
Hoj
Kawasaki zx10r 2005
Dilemma dilemma! Vill ha en s1000rr men samtidigt inte. Den är inte snygg men har allt man vill ha......
 

NoBrakes

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2014
Ort
Trollhättan
Hoj
Kawasaki zx10r 2005
I år tycket jag de sopar gatorna tidigt! Det gillar jag

Va många gsxr ägare här i tråden. Bra skit!
 
Last edited:

Raderad medlem 61114

Guest
Låter du hojen stå ute? Gäller fan att ha koll på glykolen då..


Ne det får allt bli 15 grader innan man ger sig ut. Är inte 20 längre :huvet -4 och 200 till skolan, i kevlarjeans.. Hade ingen känsel i bena tills efter lunch. Hoj kör man när det är varmt.

Hehe! Nu blir jag fan nervös! Har ingen aning om hur det står till med glykol! Tänkte kolla det imorgon! Men fan måste väl vara några minus iaf innan det är ngn fara även utan glykol!? Skulle bli -2 inatt :S Har skydd över den nu med iaf... Kollade kvitton från service och står bara kontroll av kylvätska... Men har jävligt svårt att tro att den är utan glykol, är väl bara rena banhojar typ som är utan glykol...
 
Last edited by a moderator:

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
:fyllisar
Hehe! Nu blir jag fan nervös! Har ingen aning om hur det står till med glykol! Tänkte kolla det imorgon! Men fan måste väl vara några minus iaf innan det är ngn fara även utan glykol!? Skulle bli -2 inatt :S Har skydd över den nu med iaf... Kollade kvitton från service och står bara kontroll av kylvätska... Men har jävligt svårt att tro att den är utan glykol, är väl bara rena banhojar typ som är utan glykol...

Att köra en motor utan glykol är mer än dumt. Vi har alu motorer och det korrigerar. En av fördelarna med glykol som är rätt blandad förutom fryspunkten.

Mina hojar har stått ute 2-3 nätter på 5år. Skulle må dåligt över att förvara min älskling ute, till och med köringa får ju sova inne? Eller hur:rolleyes:
 

Pastalavista

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Ort
Trollhättan
Hoj
-03 Suzuki Gsxr
Någon som kan ge lite tips på hemsidor med delar till Gsxr 1000 -03? Lite sugen på att kika på helsystem :) Samt behöver snart byta bromsbelägg bak!
 

Raderad medlem 61114

Guest
Nån som hänger på till Smögen och käkar räkmacka om ett par timmar???:hej
 

Raderad medlem 61114

Guest
Vart en av de roligare gatturerna jag haft :yoparty Mötte upp ett Uddevalla gäng och tog riktigt fina vägar upp till Smögen! Lite småkyligt men verkligen inte så farligt som jag trodde det skulle vara. :fakta
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top