Skitsnacks-tråden 2015

pippirull

Ny medlem
Gick med
5 Dec 2014
Ort
Vänersborg
Hoj
Honda hornet 900-04
ja känns som snön är lite överflödig och ovälkommen nu....kylan gör det inte mycket bättre.
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Finns även flera fördelar som hundägare:) När man släpper ut dem så är det snö på tassarna istället för lera:) Det är bra! Bara så ni vet så snöar det nu runt Trollhättan:)
 

rasse_91

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2015
Ort
dals rostock
Hoj
kawasaki zx10r 2004
tjena är ny här men nu har det bara varit lite små dugg så första åket för i år är gjort utgår från mellerud om det är någon som är sugen på att åka lite hoj mitt nummer är 0739207666:tungan
 

NoBrakes

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2014
Ort
Trollhättan
Hoj
Kawasaki zx10r 2005
tjena är ny här men nu har det bara varit lite små dugg så första åket för i år är gjort utgår från mellerud om det är någon som är sugen på att åka lite hoj mitt nummer är 0739207666:tungan

Jag tar gärna en tur. Så var inte förvånad om det dyker upp ett sms fram i vår :)
 

NoBrakes

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2014
Ort
Trollhättan
Hoj
Kawasaki zx10r 2005
Kanon det, är det ingen som har tagit ut och rastat sin hoj än då ??

Det vrider sig ordentligt i hojtarmen så fort solen tittar fram litegrann! Och man ser att vägarna börjar se torra och rena från grus.

Men mycket återstår innan jag kan åka igen. Fixa och lacka , besikta . Sen så
 

rasse_91

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2015
Ort
dals rostock
Hoj
kawasaki zx10r 2004
Ja ordning måste det vara jag plockade ner framhjul nu ikväll och ska byta däck och hjullager, inte för att det är dåligt men det känns bra med nytt :tungan Och lite service samtidigt. Sen får jag se om det blir lite rensad bakdel och kanske annat blås fram över :yoparty
 

Raderad medlem 61114

Guest
Tja! Hoppar väl in i tråden här också då! Andreas heter jag, blir 35 i sommar! Har en gixxer 1000 k3 i köket. Krascha min TL1000S på Kinnekulle sista augusti förra sommaren.

Ko,mer bli en hel del bankörning i sommar. Börjar med dubbeldag på Mantorp 30:e april, sedan direkt till Kinnekulle den 2-3:e maj, följt av Kinnekulle två helger efter igen!

Nån mer som planerar dessa körningarna?

Jag plockar ut hojen 1:e April! Så är vädret bra blir det mkt åka den helgen som ligger närmast! Blir första turen med denna hojen för räknar inte hemkörningen mjukiskläder som en tur ;)

:banana

Edit* Bor i Lilla Edet för tillfället. Plz fråga inte varför :dummer
 

NoBrakes

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2014
Ort
Trollhättan
Hoj
Kawasaki zx10r 2005
Skit Edet?! :p

Välkommen hit!
Här slappar vi och driver med allting.
Gsxr är bra hojmodell. Har haft 2.
 

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Ort
På landet
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Kanon det, är det ingen som har tagit ut och rastat sin hoj än då ??

Tyvärr väntar på att få min såld då jag kan tjöpa ny.

Snart nytt år!

Dags för ny skitsnack tråd och lite mer liv här! eller vad tycker ni andra? . Tycker Trestad forumdelen varit död rent ut sagt.



Så villka ska till mässan i Stockholm.

Själv blir det inte någon resa dit. Ska spara alla slantar till en ny hoj som jag suktat efter ett tag.
Undrar om den nya kawan kommer vara där och om man får provsitta den? Cool hoj men inget som faller mig i smaken som något man vill ha själv

Var på mässan och hittade en skönhet, men måste bli av med min älskling först.

Jag är ny i tråden, även ny med hoj. Har kört förra säsongen och skulle kört upp i September. Vurpade och fick fraktur i fot och trasiga knän så uppkörning blir i vår. Passade på att byta upp mig till en Honda hornet 900 så jag kommer kunna köra galant i vår. Kan inte fatta att jag väntat så länge med att göra detta...har varit en dröm i många år. Men nu jävlar ska bli åka av.

Kul, snart är du på rull! :tummenupp
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Provade en kortis igår, efter en sabb översyn small de till stannade kollade lite noggrannare. Min kedja har blivit slapp som en häst.... Funderar på om det skall besiktigas iår:rolleyes: Nya puckar och skruva dig lite lagligheter så skall den vara godkänd.. Sett två hojar ute idag, känns kallt :7peta
 

Raderad medlem 61114

Guest
Fyfan! Känns verkligen som vår!!! :zpy Men jävla tur det för då suger det inte lika jävligt i hojtarmen. Eftersom jag köptr hojen i höstas så ställde jag av den och tog aldrig ngn försäkring, Så 1:e april börjar försäkringen ticka...

Dessutom vill jag helst ha typ 15 grader om jag ska köra, liiite bekväm av mig, men när jag kör vill jag köra och njuta och ha kul. Att köra bara för körandets skull och dessutom frysa på köpet är inget för mig..
 

NoBrakes

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2014
Ort
Trollhättan
Hoj
Kawasaki zx10r 2005
Det snöar i Gbg just nu.

När man mekar mer än man kör och får en hatkärlek. Då ska man byta hoj. Hatar just nu min förbannelse till hoj. Från första stund har hon bråkat med mig.....
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top