Skitsnacks-tråden 2015

NoBrakes

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2014
Ort
Trollhättan
Hoj
Kawasaki zx10r 2005
Snart nytt år!

Dags för ny skitsnack tråd och lite mer liv här! eller vad tycker ni andra? . Tycker Trestad forumdelen varit död rent ut sagt.



Så villka ska till mässan i Stockholm.

Själv blir det inte någon resa dit. Ska spara alla slantar till en ny hoj som jag suktat efter ett tag.
Undrar om den nya kawan kommer vara där och om man får provsitta den? Cool hoj men inget som faller mig i smaken som något man vill ha själv
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Tyvärr är nog mc intresset mer utdött här.. Fan inte varje dag man ser en sporthoj längre. (Sommar)

Men jag fick iaf hem min vinxxgrip idag, får vi se om kärings kan hålla sig i:rolleyes:
 

NoBrakes

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2014
Ort
Trollhättan
Hoj
Kawasaki zx10r 2005
Idag såg jag en hojåkare på bmw enduro street någotting. +8 grader.

:Bugar

och vad är vinxxgrip. Hojdel?!
 

NoBrakes

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2014
Ort
Trollhättan
Hoj
Kawasaki zx10r 2005
Sjyste grej! En sån och en barn mc sits till skitungen så liven inte ramlar av! Perfa

Sitter på tåget o jobb idag! Hå ångest
 

pippirull

Ny medlem
Gick med
5 Dec 2014
Ort
Vänersborg
Hoj
Honda hornet 900-04
Jag är ny i tråden, även ny med hoj. Har kört förra säsongen och skulle kört upp i September. Vurpade och fick fraktur i fot och trasiga knän så uppkörning blir i vår. Passade på att byta upp mig till en Honda hornet 900 så jag kommer kunna köra galant i vår. Kan inte fatta att jag väntat så länge med att göra detta...har varit en dröm i många år. Men nu jävlar ska bli åka av.
 

NoBrakes

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2014
Ort
Trollhättan
Hoj
Kawasaki zx10r 2005
Jag är ny i tråden, även ny med hoj. Har kört förra säsongen och skulle kört upp i September. Vurpade och fick fraktur i fot och trasiga knän så uppkörning blir i vår. Passade på att byta upp mig till en Honda hornet 900 så jag kommer kunna köra galant i vår. Kan inte fatta att jag väntat så länge med att göra detta...har varit en dröm i många år. Men nu jävlar ska bli åka av.


Trist att vurpa och skada sig så! Är du helt återställd? Starkt att inte ge upp hojkortet efter något sådant.
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Tjej på/med mc i Vbg växer inte på träd. Flytta själv från Kungsgatan i somras.
 

pippirull

Ny medlem
Gick med
5 Dec 2014
Ort
Vänersborg
Hoj
Honda hornet 900-04
Jag är inte riktigt helt återställd, men tränar så mycket styrketräning så jag är envis och stark så jag räknar med att köra i Mars igen. Hoppas på uppkörningen innan april är slut...
 

pippirull

Ny medlem
Gick med
5 Dec 2014
Ort
Vänersborg
Hoj
Honda hornet 900-04
Nä kanske inte så vanligt...Lite synd för det är för många tjejer som missar häftiga upplevelser ...
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Vart tränar du? Vi borde veta vilka varandra är.. Jag tränade på Gymhuset ett år innan det apell och nu stc. Vad är det för skada?

Min sambo åker med, det är perfekt! Slipper man vara orolig ;)
 

pippirull

Ny medlem
Gick med
5 Dec 2014
Ort
Vänersborg
Hoj
Honda hornet 900-04
Jag tränar på Gym1, har varit på Apells för ca 10 år sen....Är med i styrelsen på Gym1 och har tränat där väääääldigt länge:)
Jag åkte bakpå när olyckan hände (inte alltid säkert ändå altså..;) vi vurpade i en kurva där det varit vägarbete och grus låg kvar på vägen. Blev en framfotfraktur med operation och massa skruvar o skrot i foten nu.
Knäna blev illa tilltygade också...Nu får jag börja jobba och belasta normalt om någon månad ( vad nu normalt är för någon som lyfter tunga marklyft till vardags.:confused:.)...Men jag gör på mitt sätt, blir bäst då..:tummenupp.hihi..
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Det beror ju iof VEM som kör ;)

Det vart som fan, aldrig varit på gym1 faktiskt, men ett gäng polare tränade där ett tag!
Tja.. 1-10, träna under 5:tummenupp det säger min sjukgymnast. Åkte också med en som körde av vägen... Eller :rolleyes:
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Förbannade jävla väder, ja röstar på -5-10 grader och snö. Inte snö/regn/snö/regn/snö/åska.. Fan
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top