Mitt personliga meddelande till Egmont.

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
Ducati
Jag är inloggad på SH minst 4-5 timmar om dagen, rättar fel, flyttar trådar, osv.
Sidan är seg utav helvete, det är ett ständigt väntande på att skiten ska fungera hela tiden.

Amatörer, ryck upp er och fixa detta eller lämna över stafettpinnen till nån som hajar.
Jag har inte tid att sitta och glo på den förbannade sidan som aldrig kommer till skott.

God Jul :mad:
 

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Ort
Norr om fjorden
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Jag håller med dig, den fungerar ju inte så bra att man jublar. Får verkligen hoppas att någon nu efter helgen verkligen tager tag i problemen och gör något åt saken. Minns när det var över 1000 talet inloggade samtidigt.... men det var längesedan. Sidan behöver kanske inte ändras alltför mycket men den måste framförallt fungera.... snabbt. Trenden med minskat besöksantal måste brytas. Sporthojs-älskare...... en del i mckollektivet behöver en egen sida. Som denna. Sporthoj som är närmast släkt med racing-hoj! Toyman

God Jul till er alla :tummenupp
Mr sportbike, njut nu utav julestunden och lägg undan :mad:

https://www.youtube.com/watch?v=3cGpzfmIDlY#t=19 Skinnknuttarna hjulafton :krama
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Ska ta och backa det som gjordes i början på förra veckan. Det kommer ta hela natten (behöver ej sitta vid datorn för det).

God Jul

(obs sidan kan gå ännu segare tills detta jobb är klart)
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Det gick fortare än vad jag trodde. Troligen tack vare att inte så många är på sajten just nu.

Är det inte snabbare nu, så får vi lov att vänta till januari när alla är åter från ledigheterna för åtgärd.
 

Snowman89

Guest
Det gick fortare än vad jag trodde. Troligen tack vare att inte så många är på sajten just nu.

Är det inte snabbare nu, så får vi lov att vänta till januari när alla är åter från ledigheterna för åtgärd.

Har surfat runt lite och det känns som att sidan är snabbare igen.
Edit: Glöm det, tog visst 15s att posta inlägget samtidigt som att den försökte posta samma inlägg flera gånger..
Edit2: Att klicka runt verkar gå bra, att posta inlägg däremot verkar totalkört.
Förra editeringen gick inte att få igenom alls, dock fanns inlägget där när jag surfade tillbaka
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top