Lugnt.............

silad

dalis
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mölndal
Hoj
1984, Yamaha, FJ1100, XRV 750.
Sporthoj heter ju Sporthoj, men ärligt talat ska vi få bredd och fler MC-intresserade hit kanske även namnet måste bytas, men högst osäker på den biten.

Det är ju helt klart så att många andra än sporthojsåkare letar sig hit nu för tiden då de flesta andra MC forum gått i graven, så ett mer allmänt namn som inkluderar alla MC-typer kunde vara att tänka på, samtidigt som att "man rör inte en logga i första taget" är en klok devis.
 

fleece

fleece
Gick med
23 Oct 2004
Ort
nybro
Hoj
Z1000SX -14/ KX250F -14/ SX250 -13
Jag använder inte några sociala medier och är ganska ointresserad av data och teknik prylar.
Jag har många gånger försökt posta bilder och uppdatera min profil när jag bytt mc.
Men det kan jag inte från min mobil samma sak när andra postar bilder många gånger så ser jag bara ett gem och det står något.
En sådan sak gör att man ledsnar och skiter i att följa med.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Jag använder inte några sociala medier och är ganska ointresserad av data och teknik prylar.
Jag har många gånger försökt posta bilder och uppdatera min profil när jag bytt mc.
Men det kan jag inte från min mobil samma sak när andra postar bilder många gånger så ser jag bara ett gem och det står något.
En sådan sak gör att man ledsnar och skiter i att följa med.

Precis, SH är inte direkt cutting edge längre vad gäller sådana saker. Det måste funka. Men ... mjukvaran i sig som SH står på kan jag inte hacka tillräckligt för att lösa sådant här längre.

Jag lovar dock igen söka efter alternativ :)
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Detta forumet är ju en ENORM kunskapsbank, hoppas att den kan leva vidare väldigt lång tid.
Undrar just hur många besökare vi har under en vecka?
Kunde man inte se aktuellt antal forumbesökare förr?
Man ser ju i trådarna att det är ett gäng individer som skriver men dom är inte så många längre tycker jag mig se, å andra sidan så tyder ju antalet annonsörer på att det finns en hygglig besökarstatestik, annars skulle dom väl inte pröjsa.
Länge leve gubbhoj.com ..... flåt menade sporthoj.com ;)

SH lever gott för att vara i en tid då allt ska vara "live" ala Facebook, Twitter osv.

Jag tror på nu när Motorrad blivit Bike så ska just kopplingen till Bike förtydligas och att man skapa trafik mellan sajterna. Över tid kommer det ge fler som registrerar sig och vill delta.

För trots allt medelåldern för MC-åka i Sverige är ca 50 år. Sjunker konstant pga folk knoppar av eller av ålderdom väljer annat i livet.

Det är nog lite därför SH är som det ser ut idag, "de gamla" är kvar. För SH passar dom. Även oss i medelåldern som varit på internet länge tycker nog om forumformen framför stressande "live"-appar och med mest idiotiska "jag är rolig"-inlägg för att få reaktioner. Även SH har haft problemet med det länge. Grejen är att dessa är en del av varför man besöker både SH och FB etc. Man vill ha en dos roligt i lagom mängd, men överlag seriöst.

Det svåra i forumform är att få folk att skriva, så av den anledning måste nästa version av SH vara supersmidig att använda och funka 100% tekniskt.
 

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Linköping
Hoj
BMW 1200GS
Jag tillhör också de som inte är med på sociala medier.
Är här för mitt mc-intresse, fota min frukostgröt går bort.
Frekventerar flitigt Skogsforum.se där är det många gubbar som skriver mycket.
 

Björn F

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Oct 2006
Ort
Stockholm
Hoj
-
SH lever gott för att vara i en tid då allt ska vara "live" ala Facebook, Twitter osv.

Jag tror på nu när Motorrad blivit Bike så ska just kopplingen till Bike förtydligas och att man skapa trafik mellan sajterna. Över tid kommer det ge fler som registrerar sig och vill delta.

För trots allt medelåldern för MC-åka i Sverige är ca 50 år. Sjunker konstant pga folk knoppar av eller av ålderdom väljer annat i livet.

Det är nog lite därför SH är som det ser ut idag, "de gamla" är kvar. För SH passar dom. Även oss i medelåldern som varit på internet länge tycker nog om forumformen framför stressande "live"-appar och med mest idiotiska "jag är rolig"-inlägg för att få reaktioner. Även SH har haft problemet med det länge. Grejen är att dessa är en del av varför man besöker både SH och FB etc. Man vill ha en dos roligt i lagom mängd, men överlag seriöst.

Det svåra i forumform är att få folk att skriva, så av den anledning måste nästa version av SH vara supersmidig att använda och funka 100% tekniskt.

Rent tekniskt är det inte svårt att skriva inlägg här. Om det var det du menade med den sista meningen. Däremot är det svårt eller omöjligt att bifoga bilder.
Här i min tråd fick jag inget svar på varför det slutade fungera för mig. Däremot fick jag förslag på hundra lösningar.
https://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?286713-Bilder-igen-begränsning-per-medlem

En annan synpunkt är att forat är vad användarna gör det till. Så om man tycker att det har blivit sämre kan man posta inlägg om det man själv gillar. Man kan ju åtminstone posta lite bilder då och då. Projekttrådar som borde vara grunden på sporthoj.com är sällsynta. Det dyker upp några då och då men de användarna blir kränkta när vi(?) inte är lyriska över avgasbandage och söndersågade hojar. Då drar dom till Facebook istället. Själv kan jag inte bidra till några projekttrådar eftersom jag inte dokumenterat mina hojar. Dessutom är det inte några projekt. Dock har jag postat "några" bilder på mina hojar. :D

Here we go again. Facebook är inte bara frukostbilder. Facebook är inte bara frukostbilder. Facebook är inte...
Ni är inte på Facebook men ändå så vet ni? Har ni sådana kompisar som lägger upp skit så kan ni radera dem. Törs ni inte? Ni kan välja att inte visa deras inlägg men förtsätta att vara kompisar. Grejen med Facebook för mig är alla grupper. Mitt flöde är fullt med Kawasaki från 70-80-talet, ombyggda Kawor, ELR, GPZ, Ltd i olika grupper. TDM900 har en egen grupp. Dr600/650 har en grupp. Jag hittar nya grupper hela tiden. Hittade ett album i en japansk grupp som heter Green Kawasaki. Albumet innehöll ca 350 projektbilder på deras olika Kawa 1000 från 81-83 som de kör med i Classic superbike.
Jag lovar att det finns Facebook-grupper för varenda motorcykelmodell. Om ni vill avstå från detta så är det upp till er. Självklart finns det grupper för allt annat också, som frukosttips, hur man dukar till nyårssupén, hur man binder kransar till midsommar eller hur man fuskar i kubb.
När jag fotar motorbåtstävlingar med mina kameror så skapar jag album och laddar upp 3-500 bilder i ett svep. Smidigt. Här kan jag inte länge ladda upp en enda bild om jag inte går via Tapatalk.

Även andra har problem med att lägga upp bilder. Ny medlemmar t ex. De vill ha hjälp med felsökning. Bild underlättar. Kan ni förstå frustrationen med trasig hoj och en bildfunktion bara som jävlas? Hänger de kvar länge tro?

Att byta namn på sporthoj.com vore jättedumt. Det är inarbetat. Fast nya namnförslag vore kul att se. Namn som speglar vad vi är och/eller vad vi vill vara. Gärna något som lockar yngre män plus kvinnor i alla åldrar väl?
Gubbhoj.com speglar vad vi är och vad vi åker på. Jävligt säljande.

Stora förändringar som medför kostnader brukar börja med en kundundersökning. Fast jag vill bara att alla ska kunna lägga upp stora bilder på ett enkelt sätt.
 

mml_42

Skåda inte givet däck i mönstret.
Gick med
21 Sep 2005
Ort
Vendelsö
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -06, Triumph Tiger 955i -01, Yamaha XJ6 -14
...
Here we go again. Facebook är inte bara frukostbilder. Facebook är inte bara frukostbilder. Facebook är inte...
Ni är inte på Facebook men ändå så vet ni? Har ni sådana kompisar som lägger upp skit så kan ni radera dem. Törs ni inte? Ni kan välja att inte visa deras inlägg men förtsätta att vara kompisar. ....

Jag är inne på Facebook (iof inte senaste fyra veckorna) och har febrilt försökt rensa bort sådant jag inte tycker är relevant som jag irriterar mig på så nu består mitt flöde av inlägg från någon gammal polare jag inte pratat med på 20 år, annonser och säljinlägg från någon säljgrupp.
Jag är medlem i flertalet mc-relaterade grupper och husbilsgrupper som är helintressanta.
Men när flödet jag ser kan vara en vecka gammalt överöst med reklam då jag vet att nyare saker ska finnas har jag gett upp.
Saker min syster och nära vänner var det länge sen jag såg även fast jag försöker lägga dem som favoriter.
Så att komma och säga att vi inte är inne på Facebook är lite vågat.
Jag har varit där i säkert 10 år men börjar nu tröttna då jag inte ser det jag är intresserad av längre iom deras nya filter.

Tacka vet jag sporthoj som visar senaste inlägg :klappar
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Jag är inne på Facebook (iof inte senaste fyra veckorna) och har febrilt försökt rensa bort sådant jag inte tycker är relevant som jag irriterar mig på så nu består mitt flöde av inlägg från någon gammal polare jag inte pratat med på 20 år, annonser och säljinlägg från någon säljgrupp.
Jag är medlem i flertalet mc-relaterade grupper och husbilsgrupper som är helintressanta.
Men när flödet jag ser kan vara en vecka gammalt överöst med reklam då jag vet att nyare saker ska finnas har jag gett upp.
Saker min syster och nära vänner var det länge sen jag såg även fast jag försöker lägga dem som favoriter.
Så att komma och säga att vi inte är inne på Facebook är lite vågat.
Jag har varit där i säkert 10 år men börjar nu tröttna då jag inte ser det jag är intresserad av längre iom deras nya filter.

Tacka vet jag sporthoj som visar senaste inlägg :klappar

Precis, reklam reklam reklam reklam, hoppsan, ett inlägg!
Och reklamen låser hela min gamla burk tills den är upplagd så det tar tiid! :gnissla

Nu, offseason, så brukar jag pausa fejjan till i vår igen, går in om det är något/någon speciell jag söker men annars så vilar jag datorn. :)

SH är bättre när det är vinter, allt katalogiserat och lätt att finna.
 

Björn F

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Oct 2006
Ort
Stockholm
Hoj
-
Nu kollade jag mitt flöde, de 32 översta inläggen.
Kompis: 9 inlägg
Föreslagna grupper (Facebooks förslag som kanske intresserar mig): 5 inlägg
Grupper som jag är medlem i: 18 inlägg
Reklam: 0 inlägg

Konstigt nog ingen reklam alls. Det kan det vara ibland. Annonsörer som jag stör mig på tar jag bort. Övre högra hörnet. Tre punkter. Välj "inte intresserad".

Jag vet ju inte hur det ser ut i era flöden men att ta bort störande Facebook-kompisar är lätt.
Jag är absolut inget fan av reklam men om den är relevant så är den ok för mig. Får t ex en del nyhetsbrev. Relevant.

Kollar på youtube. Massor av reklam. Numera 1-2 före nästan varje klipp. Ointressant reklam. Coop gång på gång senaste tiden. Kollar ni tuben? I förslagen högst upp ligger det en massa skit jag inte vill se. Ibland finns det några att välja på. Ofta/alltid klipp relaterat till klipp man kollat på och sådana man sökt efter. Jag gillar klippen på tuben men kör mute under reklamen eller hoppar över så fort det går.

Hojtidningar, massor av reklam. Oftast någorlunda relevant. Ett måste för att kunna ge ut tidningar som alla naturligtvis vet. Kollade några amerikanska blaskor. 46% reklam.

Blocket kollar jag ofta. Inte så mycket reklam. Stör inte mig.

Sporthoj.com har oftast helt ok banners. Utom när de blinkar och har sig. Reklam behövs ju här också.

Forumet på Do the ton har nyligen bytt layout. Svart bakgrund och gul/vit text. Jobbigt att läsa. Jag fimpade den fliken. Synd för det finns massor av bra projekttrådar där.

Vi kanske har skäl att ha olika upplevelse av Facebook. Vi borde kunna vara överens om att det ser olika ut för olika användare beroende på val och anpassningar.
Fan vad jag försvarar Facebook. Jag gillar ju sporthoj, dess moderatorer och de flitiga postarna lika mycket. Minst!

En bra funktion vore om man kunde anpassa vilka forumdelar eller trådar man får upp när man klickar på "Senaste dygnet". Det finns alltid trådar som kommer upp som inte intresserar mig.
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Nu kollade jag mitt flöde, de 32 översta inläggen.
Kompis: 9 inlägg
Föreslagna grupper (Facebooks förslag som kanske intresserar mig): 5 inlägg
Grupper som jag är medlem i: 18 inlägg
Reklam: 0 inlägg

Konstigt nog ingen reklam alls. Det kan det vara ibland. Annonsörer som jag stör mig på tar jag bort. Övre högra hörnet. Tre punkter. Välj "inte intresserad".

Jag vet ju inte hur det ser ut i era flöden men att ta bort störande Facebook-kompisar är lätt.
Jag är absolut inget fan av reklam men om den är relevant så är den ok för mig. Får t ex en del nyhetsbrev. Relevant.

Kollar på youtube. Massor av reklam. Numera 1-2 före nästan varje klipp. Ointressant reklam. Coop gång på gång senaste tiden. Kollar ni tuben? I förslagen högst upp ligger det en massa skit jag inte vill se. Ibland finns det några att välja på. Ofta/alltid klipp relaterat till klipp man kollat på och sådana man sökt efter. Jag gillar klippen på tuben men kör mute under reklamen eller hoppar över så fort det går.

Hojtidningar, massor av reklam. Oftast någorlunda relevant. Ett måste för att kunna ge ut tidningar som alla naturligtvis vet. Kollade några amerikanska blaskor. 46% reklam.

Blocket kollar jag ofta. Inte så mycket reklam. Stör inte mig.

Sporthoj.com har oftast helt ok banners. Utom när de blinkar och har sig. Reklam behövs ju här också.

Forumet på Do the ton har nyligen bytt layout. Svart bakgrund och gul/vit text. Jobbigt att läsa. Jag fimpade den fliken. Synd för det finns massor av bra projekttrådar där.

Vi kanske har skäl att ha olika upplevelse av Facebook. Vi borde kunna vara överens om att det ser olika ut för olika användare beroende på val och anpassningar.
Fan vad jag försvarar Facebook. Jag gillar ju sporthoj, dess moderatorer och de flitiga postarna lika mycket. Minst!

En bra funktion vore om man kunde anpassa vilka forumdelar eller trådar man får upp när man klickar på "Senaste dygnet". Det finns alltid trådar som kommer upp som inte intresserar mig.

Nu har ju jag stängt aviseringar från alla i princip utom några få och grupperna jag är intresserad av så det kan ju påverka att det endast är reklam kvar då det inte händer så mycket i grupperna offseason..

Men, är ju grupperna jag är intresserad av, inte personen så det får vara så, vill jag någon person något pm:ar, ringer eller eller messar jag.
 

stylengrace-fzx

here i come
Gick med
7 Oct 2008
Ort
gbg
Hoj
1991 yamaha fzx + XJR 1300 99 + piaggio ciao
Kanske inte mc intresset är detsamma som förut. Då flertalet av äldre generationen hade moppe o tog steget därifrån till mc. Känns mer sällsynt nu för tiden. Samt att sociala medier tar upp mycket utav folks fokus. Bloggar som vat populärt flr några år sedan, är ju stendött nu,om det inte är på någon utav medieplattormarna. Samma med många forum
 

mml_42

Skåda inte givet däck i mönstret.
Gick med
21 Sep 2005
Ort
Vendelsö
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -06, Triumph Tiger 955i -01, Yamaha XJ6 -14
Kanske inte mc intresset är detsamma som förut. Då flertalet av äldre generationen hade moppe o tog steget därifrån till mc. Känns mer sällsynt nu för tiden. Samt att sociala medier tar upp mycket utav folks fokus. Bloggar som vat populärt flr några år sedan, är ju stendött nu,om det inte är på någon utav medieplattormarna. Samma med många forum

Med tanke på klimatångest och flygskam som påvisas hela tiden i media är det inte så konstig att mc-intresset minskat.
Lägg till att SVT och andra statsstyrda medier aktivt valt bort rapportering av motorsport i 10-20 år (tacka vet jag när Ronny Petterson, Stig Blomqvist och Carla Carlqvist körde på bästa sändningstid) samt den negativa hanteringen av våra motorbanor i landet så som Anderstorp som är tvungna att minska antal aktiva dagar och kvällar eftersom de nya grannarna klagar på oväsen.
Känslan av att motorsport är skamligt och något fult man inte vill visa upp lägger sig som en grå filt över hela landet.

Till denna verklighet växer en generation som inte har tid att läsa text eller vill ägna sig åt någonting som tar längre tid än 60 sekunder i taget, som vill ha allt serverat i bilder och korta videosnuttar. Som sedan länge har matats med klimatinformation och får en negativ bild av motorsport eftersom fokus är så koncentrerat på fossila drivmedel.

In med mer Metanoldrivet så som Indycar och Speedway så blir vi av med klimatskammen.
Mer el-hojar och Formel E samt andra alternativa drivmedel behövs för att förnya.

Men gatuhojar?
Etanol/Metanol verkar inte vara grejen.
El-Hoj? En bit kvar va?
Vätgas? Har inte ens hört talas om någon tillverkare som försökt.
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
Sporthoj heter ju Sporthoj, men ärligt talat ska vi få bredd och fler MC-intresserade hit kanske även namnet måste bytas, men högst osäker på den biten.

Jag har reserverat gubbhoj.com åt dig. Du kan få en transfer-key om du vill. Det är väl bara att lägga upp alias, typ crosshoj.com touringhoj.se tjejhoj.se enduro.se moped.se cruiserhoj.se blockethoj.se classichoj.se

Jag är tacksam över att du inte dragits med i flims-flams stuket på sajt-designen där allt ska animeras hit och dit och blinka å dutta - för det är fruktansvärt jobbigt att interagera med.

Min URL för sporthoj i webläsaren är: https://www.sporthoj.com/forum/search.php?do=getnew&contenttype=vBForum_Post
 

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Swedie skriver Citat:
1) - Enklare att registrera sig och delta
2) - Modernare gränsnitt som funkar både i mobilen och dator
3) - Fler "notifieringsfunktioner" så om man skriver en tråd att man blir påmind att komma tillbaka
4) - Kanske rikare "garage"-funktion för att visa upp sina hojar
5) - SH dating?
6) - Automatiserade nyhetstrådar från Bike (har testats förr, visst klagomål. Men i med folk inte skriver nya trådar själva.... så kan det igen behövas...???)
Kommentarer:
1) Kan det vara enklare ? Jämför Paypal med 128 sidor villkor att läsa igenom och godkänna, jag gav upp.
2) Har ingen tanke på att använda SH i mobil. Lika lite som jag tänker mig på en Minimoto. Jag gillar min 27".
Men andra kanske gillar använda mobil ?
3) Hatar notifieringar. Jag lägger den tid jag vill på olika saker. Funderat på att sluta helt på eforum.idg.se pga eforum spammat min epost med notifieringar.
4) Inget för mig.
5) SH dating. kanske skulle locka de som inte har sitt på det torra, vad vet jag ?
6) Helt OK. Det kör eforum med och det blir en hel del tips !

Vad det gäller bilder som folk har svårigheter med. Några enkla steg
1) Beskär bilden så onödigt går bort, använder själv Gwenview Edit Crop
2) Minska storleken till 1024 på långsidan, proportionellt Gwenview Edit Resize, onödigt med större bilder som jag ser det. Spar serverutrymme och uppladdningstid.
3) Gå till avancerat, Hantera bifogade filer, Välj lägg till filer eller kanske någon av de gamla duger, Tex Tobbes åtdragningsmoment, ta rätt på den och använd på nytt.
Kör Linux Mint 17.3 på datorn för det fungerar med Seamonkey som webbläsare och genom att förbjuda automatiska uppdateringar slipper jag otrevliga överraskningar när jag startar datorn.
Men just tekniken ladda upp bilder borde gå att använda från andra plattformar.
Exempel # 58
https://www.sporthoj.com/forum/show...filtret-dras&p=6442990&highlight=#post6442990
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Jag har reserverat gubbhoj.com åt dig. Du kan få en transfer-key om du vill. Det är väl bara att lägga upp alias, typ crosshoj.com touringhoj.se tjejhoj.se enduro.se moped.se cruiserhoj.se blockethoj.se classichoj.se

Jag är tacksam över att du inte dragits med i flims-flams stuket på sajt-designen där allt ska animeras hit och dit och blinka å dutta - för det är fruktansvärt jobbigt att interagera med.

Min URL för sporthoj i webläsaren är: https://www.sporthoj.com/forum/search.php?do=getnew&contenttype=vBForum_Post

Haha tack! Jag tar nog egentligen gärna domänen. Jag har även registrerat ett annat domän en gång i tiden i liknande anda :D

Och skönt höra det du säger. Jag är väldigt funktionellt lagt och "hatar" sajter med extremt mycket luft och att saker mer är designade snygga än funktionella. Jag får dock erkänna att jag egentligen sen inte är speciellt bra på design osv. Har mer en grundönskan bygga saker folk uppskattar. Inte alltid man lyckas, men viljan finns i perioder iaf :D
 

P-E

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
ZX6R
Jag är väl ganska ung med mina 32 men har hängt här till och från sen jag var typ 15-16.

SH är definitivt lite omodernt och man behöver fixa till så det blir lättare att posta filmer och bilder.

Men jag gillar SH för det känns mer seriöst och man får ofta bättre svar.
På Facebookgrupper är det många tangentbordsryttare som ska hävda sig, när någon nybörjare ställer frågor blir de totalt sågade. Samma sak när någon stackare lägger upp en film på att de precis lärt sig åka bakhjul.

Jag älskar sociala medier och använder de flitigt för att kolla brudar, följa GP-förare osv. Men det är lugnt och stilla här, och det är gamla goda skolan. Jag gillar det!
 

Q_Ball_Racing

Gasar hellre än bra
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Eneryda
Hoj
2014 stormtrooper 1000
varit medlem här i drygt 11 år. och ja det har verkligen sjunkit i antal användare av sidan.
som redan sagts så är det mest bara "den gamla stammen" kvar här..
några nya och yngre (antar jag) förmågor har ju dykt upp. vilket är kul.

dock det jag upplevt som det tråkiga här på sista tiden är att någon startar en tråd om ämne X eller ställer en fråga Y...
och sedan tar det oftast inte lång tid innan diskussionen är på flashbacknivå.... och består mest av så kallad pajkastning och förklaringar om hur dumma och korkade folk är och inget konstruktivt alls som tillför tråden något eller trådstartarens tanke/fråga/syfte med tråden...
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top