Lugnt.............

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Jag hänger på ett par engelska forum och skillnaden på nivån är enorm, man är trevlig mot varandra och försöker hjälpa även den som inte har varit med så länge, ingen mobbning öht.
Riktigt trevlig stämning helt enkelt.

Kör dessa sidor åsså sådan där oerhört irriterande pop up-reklam?
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Om folk kunde bli lite mer OT kanske humornivån höjs :hihi
 

Morris Mc

Moderator
Gick med
14 Jan 2010
Ort
Malmö
Hoj
1983 Yamaha SR400 / 2021 Vespa GTS 300 / 1981 Husqvarna 258 / 2021 BMW G310GS /
Men för helvete!
Det är för fan den tristaste och sorgligaste tiden på året, mörkt och djävlligt och en ren plåga att nödpendla med hojen i regnet och så ska ni sitta här bakom tangentborden och gnälla. Ha lite tålamod med oss frusna själar.
D E T Ä R D A G S A T T G Å I I D E just nu. Bara slösufra lite på SH och dricka glögg.
Och så ska ni börja diskutera besöksfrekveneser och återväxt på SH.

När det gäller aktiviteten bidrar nog både Facebook och återväxten av sporthojsåkare som nämnts.
Facebook är skit och det är bra att alla spissstrudar hellre hänger där än här på SH.
Jag trivs på SH just för att det inte är FB.

Popupreklams-skiten är en skam för alla inblandade parter - och en särkild plåga för oss som bara använder mobila enheter. Hoppas att Egmont kodar om så att uppenbart mobila läsare slipper pop-up:en till nästa gång.

Eftersom jag nu har uppfyllt "förståndig-uppoffrande-medmänsklig-präktig-unicefhoj-insamlare-kvoten" för i år ber jag att få utlova en djävla ström av oseriöst Speedster Cup-relaterad skitsnack under 2015.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Mc generellt tror jag är nedåt, speciellt umgänget. Före Facebook... Typ. Och speciellt nischen Sporthoj är absolut nedåt då det blivit en rikemansgrej känns det som. Kanske att Sporthoj ska bredda profilen för att få fler besökare som vill snacka?
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Sport&kromhoj.com:crash
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Man slipper all popupreklam med tapatalk så jag använder hellre mobilen än datorn. Kikade in på datorn en snabbis idag och la ner det direkt när jag såg den där reklamen man måste klicka ner. Onödigt att irritera sig på småsaker kanske men eftersom det går att slippa så fortsätter jag med tapatalk. SH är kul att hänga på för att folket är roligt och delar mitt intresse. :)
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
......
Eftersom jag nu har uppfyllt "förståndig-uppoffrande-medmänsklig-präktig-unicefhoj-insamlare-kvoten" för i år ber jag att få utlova en djävla ström av oseriöst Speedster Cup-relaterad skitsnack under 2015.

Du menar Fartster Cup?
 

ateland

Ny medlem
Gick med
5 Dec 2014
Ort
Kode
Hoj
Kawasaki Z800e, vren -15
Varför allt Gnäll om mobila enheter? Fixa tapatalk och problem är solved ?

Btw, läste om dålig tillväxt och kan då glatt tillägga att de togs körkort i sommras direkt efter 18 dagen?
 

G-man

FÖR tillfället ej B-NNAD
Gick med
12 Jul 2007
Ort
Liten håla
Hoj
Thunderace & FZ750
Hur sidan utvecklas eller utnyttjas av ägaren kanske också kan spela in, just nu är det den irriterande popup-reklamen man möts av varje gång man ska besöka sh. Särskilt irriterande när man surfar med mobilen och vill klicka bort reklamen, inte helt lätt å träffa krysset så man får snällt vänta till reklamen försvinner (därav undviker jag att besöka sporthoj med mobilen), just detta kan säkert påverka besökarantalet. Jag surfar ju inte bara på sporthoj med datorn eller liknande men jag antar att pengarna går före upplevelsen.

Det där är ju sant i kubik. Jag har de senaste dagarna haft god lust att starta en tråd som riktar sig direkt till annonsörerna. Där skulle jag skrivit något i stil med detta:

Till sajtens annonsörer och de som betalar för pop-up-reklam i synnerhet

Aldrig någonsin under de sju år jag varit medlem på sporthoj.com har jag klickat på en annons för att jag faktisk velat läsa vad ni annonsörer erbjuder. Att ni dagligen får mängder av besök ifrån mig beror såldes inte på något intresse från min sida. Jag läser ingenting på era sajter, än mindre köper jag något därifrån. Enda anledningen till att jag tyvärr hamnar på era sajter är för att NI betalar pengar för att förstöra min upplevelse av sporthoj.com. Mina klumpfingrar klarar helt enkelt inte av att träffa den där 1x1 mm fjantigt lilla stäng-knappen på telefonskärmen för att stänga er förbannade pop-up-reklam.

Är det verkligen er intention att jag ska förknippa ert företag med irritation och frustration?
 

G-man

FÖR tillfället ej B-NNAD
Gick med
12 Jul 2007
Ort
Liten håla
Hoj
Thunderace & FZ750
Och har man t.o.m. varit så snäll med Eggmont att man svarat på deras pop-up-enkät så ska man väl få slippa se skiten nå mer?!

Får man be om lite anständighet i cyberspace tack.
 

NoBrakes

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2014
Ort
Trollhättan
Hoj
Kawasaki zx10r 2005
Snart kommer förslaget att vi ska betala en liten summa för att slippa popup-reklamen.
Jag ser slutet för sporthoj.com ! några år till sen så har någon annan sida tagit över som är gratis eller bättre.
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Tror inte på att färre kör sporthoj idag, säljs mindre nya men den siffran har ju i alla år varit tokkass.

Här i stan är det fullt av sporthojar men ingen som lockas av att regga sig i moralpanikens mecka.

Att kommersialisera sidan så att den skulle locka alla hojmänniskor tror jag mer blev döden.
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Jag tycker det är lite skönare nu.
Förr var det oerhört mycket skit som passade sig bättre på fejsan än här.
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
[video=youtube;tVSnbuArFaE]https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=tVSnbuArFaE[/video]
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top