Pop-up reklam

Killawife

To live is to die
Gick med
23 Feb 2005
Ort
Vimmerby
Hoj
Yamaha FZR600R -94, tidigare Triumph 955i daytona -04, Yamaha R1 -00, Yamaha R6 -99, Yamaha YZF 750 -92
Igen? Varför tillåter ni att man kör script med reklam som blockerar sidan innan man klickar på dem? När man är så snäll att man stänger av ad-block för att stödja sidan kan ni väl åtminstone respektera att man inte vill ha skiten uppkörd i ansiktet varje gång man går hit.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Tror ingen lovat att popuper aldrig kommer användas. Det är innehållet i dom som ska vara MC-inriktat. Kontakta dock gärna säljaren vars info du hittar under kontaktsidan. Bäst att kritiken går till den som säljer.
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Problemet tror jag är att det går att göra reklam på ett "snyggt sätt"

Om man jämför ex vis en hockeyrink så hade man (åtminstone jag) nästan saknat reklamen om den inte funnits där. Eftersom den är en del av hockey och syns men inte hörs.

Jag tror internetreklamen kommer att mogna och att annonsörerna snart börjar inse att det blir MINDRE försäljning om annonserna hoppar upp och smäller till en i ansiktet, eller flashannonser som följer med sidan ner och vägrar lämna mig ifred. Riktigt jobbigt ....................som en stalker inuti datorn ju !!

Om ett par år är det säkert bättre - Tills dess.......................................Adblock
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Jag tycker att reklam makarna borde backa lite med reklam så skulle man slippa adblock och ilska. Om det går så skippa reklam som förföljer mig och muspekaren.
 

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Ort
10 nautiska från slottet
Hoj
Ja
Jag brukar bojkotta alla företag som har påträngande och jobbig reklam, snart kan jag inte köpa något alls.

Har haft adblocker och noscript avstängt på SH, men kommer att börja använda det här också:fakta
 

Arkstedt

Medlem
Gick med
3 Jan 2012
Ort
Åkersberga
Hoj
Kawasaki ER6-N -07
Lånar tråden nu när ämnet är på tapeten.

Ungefär varannan SH-flik jag har uppe börjar spela ljudet från diverse reklamfilmer efter några minuters väntan - utan att de syns på sidan. Är inte det lite konstigt?

Kör chrome, inga mysko tillägg, adblocker avstängt på SH
 

roadwraith

All guts, no glory
Gick med
30 Dec 2007
Ort
Killeberg
Hoj
Moto Guzzi 1200 sport 07
Lånar tråden nu när ämnet är på tapeten.

Ungefär varannan SH-flik jag har uppe börjar spela ljudet från diverse reklamfilmer efter några minuters väntan - utan att de syns på sidan. Är inte det lite konstigt?

Kör chrome, inga mysko tillägg, adblocker avstängt på SH


Om ditt virusprogram har browser cleaner så skulle jag köra det. Avast är ett bra gratis antivirus som har det.

Virusscans brukar inte ta bort sådant skit om man får det på sin webläsare
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top