Hallå Egmont, när får vi en SH-app?

Vill vi ha en SH-app?


  • Antal röstningar
    0

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
Ducati
Vill inte vara negativ, men det ser dåligt ut med en special-app enbart för SH. Tyvärr. Sporthoj har inte nog med data för att fylla en app med låt säga rutter mm. Sporthoj är i grunden ett forum, och för det finns redan en mycket bra app, Tapatalk.

Att förresten skapa en app som alltid ska vara uppdaterad med senaste innehåll av X, inkl koordinater, öppettider, info mm är ett heltidsjobb och jag är säker på att en sådan tid inte finns och det kommer oavsett om någon gör det inte vara en gratis-app.

För mer MC-inriktade appar så kan jag rekommendera SMC-appen iaf. Den har väldigt mycket innehåll om vad som händer i Sverige, samt finns det väldigt många rutter som folk tipsat om men även som SMC genom åren samlat ihop och nu finns digitalt.
Ingen fara, du är ju alltid så himla positiv så det gör inget.
Ville bara vädra frågan eftersom jag fick den av en medlem.

Ha en riktigt bra nu alla därute i regnet så får ni säkert en bra måndag :hej
 

Hell

Mobilis in mobil
Gick med
5 Jul 2007
Ort
Stockholm
Hoj
BMW R1200GS Adv -09. Ural Ranger -15. Royal Enfield Classic 500 -19. Ural Wolf -06.
Jag var en av dom som röstade Nej. Finns redan appar för i stort allt som föreslagits här. Inte intresserad av en app till. Tapatalk för forumet duger gott.
 

tomsta

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jul 2007
Ort
tyresö
Hoj
Honda CBF600 -04
mer intresserad av huruvida det blir någon Hälgealmanacka inför 2015 från Egmont. Förra året blev den slutsåld och nu i år har tecknaren Lars M lagt ned pennan för gott. Försökte hitta info på deras site men ingen...
 

tomsta

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jul 2007
Ort
tyresö
Hoj
Honda CBF600 -04
Tog mig i kragen o googlade och ja visst, Bokus.com annonserar om att den ska komma ut småningom, pris 51:- så alla julklapparna är fixade.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top