Bulten 2014-09-27

FFJJPP

Tjohej? Shoei?
Gick med
28 Jan 2014
Ort
Tyresö
Hoj
.
Bulten 2014-09-27 (lördag). Blev många bilder, lägger ribban lågt och lägger upp halvdåliga :gnissla

Nöjd över den första bilden, känns som den representerar MC-känslan lite, fast för er är det kanske den sista som gäller? :yoparty
DSC01535_1.jpgDSC01174_1.jpg
DSC01596.jpgDSC01689_1.jpg

Mina bilder: https://www.flickr.com/photos/126632777@N04/sets/

Spar ALLA bilder i ett par dagar sen ryker de, så hör av er om ni vill ha någon suddig bild trots att jag la upp rätt många halvdana. Precis som vanligt, redigera får ni göra själva!:rolleyes:

Tomteluva fotade också i lördags:
https://www.facebook.com/TomteluvaFoto?fref=ts
 

Bifogat

  • DSC01324_1.jpg
    DSC01324_1.jpg
    622.2 KB · Visningar: 184

Meckoholic

Vroom
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 640(såld), KTM 950sm -06 (såld), XR650R(såld), KTM 690 smc, cbr954rr (nuvarande)
Fan vad duktiga ni är som står och fotar i kurvan! Kul som fan att man kom med och bilderna blev ju riktigt fina :) Nästa gång stannar jag och tackar er i riktiga världen också!

/Han på sista bilden i inlägget :)
 

FFJJPP

Tjohej? Shoei?
Gick med
28 Jan 2014
Ort
Tyresö
Hoj
.
Tackar tackar! :rodnar Roligt med respons! :tummenupp




Fan vad duktiga ni är som står och fotar i kurvan! Kul som fan att man kom med och bilderna blev ju riktigt fina :) Nästa gång stannar jag och tackar er i riktiga världen också!

/Han på sista bilden i inlägget :)
Ja, stanna gärna och säg hej, skitsnack är alltid skoj :hej Tvekar dock starkt på att jag står nå mer i år, detta blev nog tyvärr den sista gången för i år. Kommer ihåg dig, en riktig posöråkare (I don't blame you)! :banana
 

Demon

Sunnepôjk...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Sätila
Hoj
SuperDuke, V4R APRC, SR 500, KX-F 250
Men satan vilken snygg hoj, den röda med husqvarnatanken.
Vem äger den och vad är den byggd på?
 

effelito

Ny medlem
Gick med
7 Oct 2014
Ort
Skärholmen
Hoj
Yamaha FZ8-N
Fina bilder, ser att jag fastnade på några av dem. Man blir riktigt inspirerad, tar nog med mig kameran själv nästa gång. :tummenupp
 

FFJJPP

Tjohej? Shoei?
Gick med
28 Jan 2014
Ort
Tyresö
Hoj
.
Fina bilder, ser att jag fastnade på några av dem. Man blir riktigt inspirerad, tar nog med mig kameran själv nästa gång. :tummenupp

Det är mysigt att stanna till och fota lite som en paus mellan hojåkandet (och alla fikapauser) så tycker absolut att du ska ha med dig kameran, avråder dig dock från att stå något i år! Att frysa förstör charmen med fotograferandet, i alla fall om man är en solskensåkare som mig :rolleyes: Många som stannar och snackar skit vilket bara det är trevligt, framför allt när man snackar hoj :banana
 

effelito

Ny medlem
Gick med
7 Oct 2014
Ort
Skärholmen
Hoj
Yamaha FZ8-N
Det är mysigt att stanna till och fota lite som en paus mellan hojåkandet (och alla fikapauser) så tycker absolut att du ska ha med dig kameran, avråder dig dock från att stå något i år! Att frysa förstör charmen med fotograferandet, i alla fall om man är en solskensåkare som mig :rolleyes: Många som stannar och snackar skit vilket bara det är trevligt, framför allt när man snackar hoj :banana

Nää i år blir det inge mer. Nu har hojen gått och lagt sig för den här gången. Vi ses i kurvan nästa år. :hej
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top