Resultat 1 till 4 av 4
    Behandlar dig som du behandlar mig! HWs avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    Tillfälligt hojlös

Har du funderat på att köra en tävling men tvekat hittills... då är det dags!

24:e augusti är det tänkt att SM deltävling 4 skall köras i Linköping på den med svenska mått ofantligt stora motardbanan. Det är dock ont om anmälda så open-klassen, dvs. den som inte är del i SM utan är till för nybörjare är inte ens halvfull. Det innebär stor bana som inte är allt för teknisk, ingen risk för trängsel, långa raksträckor att pusta ut på och ett ganska kort grusparti utan gigantiska platåhopp.

Ska man någonsin ta steget och testa denna supersport måste detta vara det ultimata tillfället.

Det finns dessutom stor asfalterad depå, toa, dushar, café och allt annat.. har du dessutom kört några bandagar eller kurser med LMS, SMC eller någon annan så känner du till halva banan redan.

Anmälan görs via http://ta.svemo.se eller om det är för besvärligt genom att maila till hannes@klaparp.se så hjälper jag dig.

/HW
    "Hörde mig dessutom för lite grann hos förarna men ingen vill köra om det funnits Supermoto på banan"

Snowman89
    Gäst
    Finns det någon info för de som vill åka och kika på tävlingen?
    Typ när startar vad?
    Vad kostar det?

På supermotosweden står det bara "Evenemangsinformation kompletteras inom kort".
    Men nu bör det vara mindre än 24h kvar till tävlingen och det finns ingen info än..

Medlem Rickens avatar
    Reg.datum
    apr 2004
    Hoj
    KTM 450 SMR
    Den här kom på facebook idag.

Utöver det så har vi inte fått någon annan info.
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer Klicka på bilden för en större version

Namn:	ImageUploadedByTapatalkHD1408808251.222574.jpg
Visningar:	42
Storlek:	97,4 KB
Id:	410278  

Snowman89
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Ricken Visa inlägg
    Den här kom på facebook idag.

Utöver det så har vi inte fått någon annan info.
    Ah tack så mycket!
    Då kan man svänga förbi och kika någon gång under dagen.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Där håller jag inte riktigt med. Min erfarenhet är att det inte alls går att få fast ett slanglöst däck med hjälp av kolsyrepatron. För liten mängd gas i pat [...]

DieselSverige
Vill du annonsera ovan? Klicka här