Resultat 1 till 4 av 4
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2014
    Hoj
    Drömmar om en BMW F700GS

Körskola i Uppsala

Hej!

jag är sugen på att ta mc körkort! Då jag snart kommer bo i Täby, men jobbar i Uppsala, så är dilemmat nu var? Då min kille har tagit körkort på Tibble trafikskolan vet vi att den är bra, men det blir tuft med att pendla och körlektioner. Därför har mina ögon nu riktats mot uppsalas trafikskolor, men jag vet ingeting om de! Så kan ni hjälpa mig? Var har ni tagit lektioner, vilka är bra, vilka är inte bra etc.

Tack,
    E.

Uppsala RoadRunners JoSs avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    CB1000RA -09, en grön fan - igen
    Det finns nog inga dåliga körskolor för hojar i Uppsala.

Har du möjlighet så kom ut till Rörken http://www.svmc.se/Uppsala/knix på måndagskvällarna så kan du fråga Uppsalabor som kör där vad de rekommenderar.

Lycka till med kortet.
    [Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Medlem Lindgren95s avatar
    Reg.datum
    jul 2013
    Hoj
    KTM 625 SMC -06
    Körkort1/Körkortet, hur man nu skriver det, de håller till norr om domkyrkan och hade under min tid två lärare inom A, otroligt pedagogiska och lättsamma båda två, de har Yamaha Xj6 som man lånar, rekommenderar starkt.

Medlem Steffo_bs avatar
    Reg.datum
    jul 2007
    Hoj
    2006, Honda VFR 800FA
    Nu är det ju några år sedan jag tog körkort (2007) men jag körde på Upplands trafikskola och jag tyckte dom var väldigt bra. Jag fick absolut inte någon känsla av att han försökte kräma ur mig många lektioner utan han rekommenderade bara så många som behövdes. Jag tror jag körde 4 lektioner plus en uppfriskning dagen före uppkörningen. (Detta då han ansåg att jag var klar såpass fort och det var lite väntetid för att få uppkörning. och jag inte ville ta uppkörningen utan att ha kört något på flera veckor.)
    The man, the myth, the concept.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Dovi har då ingen tur i år. Tålamod, briljans och "corner speed" ger segern till Rins! MM Försöker med "the championship" men det är nog hyfs [...]

Kratoz
Vill du annonsera ovan? Klicka här