Roadracing-SM Linköping 14-15 juni

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mantorp Park
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Vilken helg! fullständig racebakfylla (Macke (tm)) infinner sig idag, helt bortkommen.. vart är ljudet? vart är racenerverna? :tummenupp
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Var en bra helg! Tycker allt funkade utmärkt.
Jag kom dock in gratis, borde väl kostat 50 kr? Blev vidareviftad som om att de tar betalt 50 kr längre in. Måste varit ett missförstånd vid grinden eller nått. :)
 

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Öfvre Järfälla
Hoj
Liten Galen
Var en bra helg! Tycker allt funkade utmärkt.
Jag kom dock in gratis, borde väl kostat 50 kr? Blev vidareviftad som om att de tar betalt 50 kr längre in. Måste varit ett missförstånd vid grinden eller nått. :)
Då tycker jag du skickar en femtilapp till LMS, bra arrangemang och massor med racing för vettiga priser växer inte på träd!
 

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Finns det möjligtvis någon som har bilder från helgens bravader? Det råkar möjligtvis inte finnas någon som fick med min marksyning i torparn på varv 14 i söndagens SST600-race?
 

Paxel

Green Meanie
Gick med
29 Aug 2003
Ort
Linköping
Hoj
En gul Daytona 675
Tack alla som tävlade för spännande rejsing :tummenupp
Det var ju någon batalj i varje rejs som gjorde det spännande. Synd att Falemo körde rakt fram i korkskruven, det hade blivit mer spännande om han inte gjort det.
 

anatoli

carte blanche
Gick med
5 Oct 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Blade-09
Upp med resultaten nu! Så man kan se hur många man måste köra om nästa gång för att kompensera för min jäkla kassa krasch i race 1.. :huvet
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Jag tog lite bilder i söndags, de finns på länk i det sista inlägget på denna sida: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?267156-2014-års-bandagar-med-CASHBACK-RACING
Eller på vår Facebook grupp Cashback Racing.

Lägger upp några bilder här också:

DSC_0309_01.jpg DSC_0376_01.jpg

DSC_0678_01.jpg DSC_0715_01.jpg

DSC_0788_01.jpg DSC_0839_01.jpg

DSC_0840_01.jpg DSC_0847_01.jpg

Kolla 4:e bilden, Theo fick in en liten oförberedd försök till highsider, gick iofs bra. På bilden efter denna är han dock något hög i sadeln vilket får mig att tro att han fick lite ont i bollarna i nedslaget. Det var nog därför han hade så bråttom att köra klart alla varven:crash
 
Last edited:

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Finns det möjligtvis någon som har bilder från helgens bravader? Det råkar möjligtvis inte finnas någon som fick med min marksyning i torparn på varv 14 i söndagens SST600-race?

Inte själva marksyningen men dock en bild när du står och kollar lite avundsjukt på de som lyckas hålla sig på däcken:)

DSC_0486.jpg
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top