Bulten 140518

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Snyggt Stefan!

Första vinkeln är ball, men det kan bli jäävligt hårigt att stå där när det kommer någon med mkt nedlägg eller som burkar mkt.. Men du kanske är snabb på att ducka ;)

Jo man fick fan vara snabb, när bobo drog förbi var luggen i nacken om man säger så haha
Man får känna efter lite så man inte står precis i vägen, jag höll även ut kameran lite för att inte stå med hela kroppen i kurvan :)

Vill du dela med dig av inställningar så är du välkommen btw! :hej
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jo man fick fan vara snabb, när bobo drog förbi var luggen i nacken om man säger så haha
Man får känna efter lite så man inte står precis i vägen, jag höll även ut kameran lite för att inte stå med hela kroppen i kurvan :)

Vill du dela med dig av inställningar så är du välkommen btw! :hej

Om du lägger dig ner och sätter huvet och kameran precis vid asfaltskanten så blire astjusiga bilder. :)
 

Semlan84

Sådär ja...
Gick med
17 Jul 2013
Ort
Stockholm
Hoj
cb1000ra -11
Jo man fick fan vara snabb, när bobo drog förbi var luggen i nacken om man säger så haha
Man får känna efter lite så man inte står precis i vägen, jag höll även ut kameran lite för att inte stå med hela kroppen i kurvan :)

Jag skulle vilja ha en bild på dig efter att Bobo drog förbi å gav dig ett bromsspår i kallingarna. Din min var totalt priceless:D
 
Last edited:

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Jag skulle vilja ha en bild på dig efter att Bobo drog förbi å gav dig ett bromsspår i kallingarna. Din min var totalt priceless:D

Har tyvärr inte någon bild på min min men jag hörde mycket om att den var spektakulär haha
Däremot vet jag en annan som hade bromsspår :D
IMG_4329.jpg
 

Bifogat

  • IMG_4329.jpg
    IMG_4329.jpg
    234.7 KB · Visningar: 76
Last edited:

Semlan84

Sådär ja...
Gick med
17 Jul 2013
Ort
Stockholm
Hoj
cb1000ra -11
Ibland har man fan känsla för tajming i foto :D

Har för övrigt en jätte fin bild på dig och Kjelle.... :hihi

En? Var de inte två fina bilder på oss?;) vet att du skickat dem till honom å att han njuter de sista han gör innan han somnar gott... Haha :D
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
En? Var de inte två fina bilder på oss?;) vet att du skickat dem till honom å att han njuter de sista han gör innan han somnar gott... Haha :D

Mja.. bara en där det verkligen är action.. Men jo, en där det är lite på gång kanske..
En sådan tanke som du just förklarade hade fått en NORMAL människa att känna obehag, men antar att du är lite speciell :tungan

Men tror inte du ska oroa dig. har hört att det ska vara äldre tanter som är Kjelles grej :rofl
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top