Hojfix och BBQ lördag 24e maj

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Då var det spikat då. Kom över till mig och fixa hojen eller bara häng, tjöta, grilla och fira min födelsedag på Casa de K-Man, nästa lördag den 24e. Ska vi säga start kl 12 och tända grill vid 17-18.
Gott om sovplatser finns om ni har pilsner bredvid reservdelarna i ryggan ;)

Jag står för mekhälp, grill, coleslaw och en långpanna pommes eller två till att börja med så får vi se vad vi hittar i ölkällaren framåt kvällen sen.

Med förhoppning om fint väder och lyckade bakåtvolter! Välkomna!

hojfix.jpg
 
Last edited:

PåsenRacing

Ready to Race
Gick med
27 Jun 2010
Ort
Grimstorp
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
Dyker kanske upp en runda på dagen beroende på hur det ser ut här hemma med barn, svärföräldrar osv. :)
 

Fenja

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2013
Ort
Vetlanda
Hoj
-02 Honda CB 600 F Hornet
Jag kommer gärna en sväng på dagen iaf! Behöver lära mig så mycket som möjligt nu gällande underhåll osv! Sen får vi se om ni har tålamod för alla dumma frågor.. :va
Får även se hur kvällen blir iom att jag har hunden att tänka på!
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Det är ok att ta med sig barn och hundar om man vill. Då får min fyraåring nån att leka med :)
 

wicknertz

Sweden By Wicked
Gick med
1 Apr 2006
Ort
Eksjö
Hoj
Ktm 690 på ANAboLa!
Trodde hondan var äldre än 4a år..? ;) Count me in, skjuts hem fixad så det blir nog hoj på dagen o sen återvända! (Dricka-mojitos-smaajley-med-STORA-ögon)
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Jag har ju officiellt slutat svära och supa men bjuder kman eller wicknertz på en fin mojito så kanske jag avbryter det tillfälligt! (kanske svär lite med bara för att fira!)
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Jag kommer också. Ska bli premiär körning för min del på Borås Motardbana kl12 samma dag. Men efter det kommer jag gärna och grillar lite med trevligt folk:tummenupp
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Trodde hondan var äldre än 4a år..? ;) Count me in, skjuts hem fixad så det blir nog hoj på dagen o sen återvända! (Dricka-mojitos-smaajley-med-STORA-ögon)
Jag har mynta växandes både inne och ute samt muddlare finns, men behöver du nåt annat? Ska vi dela på en påse lime?
Har skapligt mkt syrup hemma och jag gör bubbelvatten i sodastream till mina.

Game on! :cdevil
Giant-mojito.jpg
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Hmm får se över möjligheterna till att fixa en fylle taxi ser de ut som, är dubbelt födelsedags firande på söndagen så blir ingen sussning @ Kman's Palace för min del, men en fylletaxi är inga problem. :yoparty

Caipirinha, blir the name of the game för min del, har en flaska Barracuda Silver Rörsocker Rom som måste tömmas. :hihi Denna ggn blir de inge rävgift ala Bullen för min del i alla fall. :arsele

9872.JPG
 

wicknertz

Sweden By Wicked
Gick med
1 Apr 2006
Ort
Eksjö
Hoj
Ktm 690 på ANAboLa!
Jag har mynta växandes både inne och ute samt muddlare finns, men behöver du nåt annat? Ska vi dela på en påse lime?
Har skapligt mkt syrup hemma och jag gör bubbelvatten i sodastream till mina.

Game on! :cdevil
Giant-mojito.jpg

Absolut kan vi det, plockar vi krossad is från närmaste ICA maxi oxå? Hur kokar du din sockerlag? Jag kör med sodavatten i 33cl men låter ju prima med muddlare oxå för min är bortsöpen!! ;) :tummenupp
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Jag är inte förtjust i issörja. Jag kör vanliga bitar. Går att krossa dem i en handduk så slipper du köpa fruset vatten.
Ska försöka komma ihåg att göra mkt is i förväg
 

wicknertz

Sweden By Wicked
Gick med
1 Apr 2006
Ort
Eksjö
Hoj
Ktm 690 på ANAboLa!
Jag är inte förtjust i issörja. Jag kör vanliga bitar. Går att krossa dem i en handduk så slipper du köpa fruset vatten.
Ska försöka komma ihåg att göra mkt is i förväg

AJABAJA.. Får väl försöka lösa det på egen väg, mojito måste ha issörjan annars är :huvet
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Vill bara poängtera igen att alla är välkomna. Har en stor grilltunna så alla får plats. Har ni andra planer så sväng bara förbi och säg hej :tummenupp
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top