Bild & Video En MOZZ racing-tischa har setts i...

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Ett stycke Mozz-tisha har synts på SMC´s körning i helgen... misstänker att det är där Peters också befann sig. :)
IMG_1716.jpg

OBS! Inte jag som bär tishan på bilden...
 
Last edited:

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
FIFAN, såååååå smart! Att dra på sig en ROBUST Mozz-tischa under den lite känsligare BG-hoodien, för att skydda den senare från aggresiv racingsvett! Smart!!!!:tummenupp

Jag kände hur polisongerna formligen sprutade ut ur kindskinnet när jag dubblerade den rekommenderade dosen raceinspiration. :brynad


För övrigt kan jag, lite off topic men ändå, meddela mäster Mozz att jag hittade glädjen och mjukheten igen på den regnvåta Gelleråsen igår. En inte obetydlig del i det beror på att jag, liksom Luke hör Obi-Wan, hörde Mozz säga "Let speed come to you slowly..." och sjunga Hylands hörna i mitt huvud. Om jag inte blivit så glad över den återfunna känslan skulle jag nog ha blivit orolig över att jag hör en röst i mitt huvud. :)
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Ett stycke Mozz-tisha har synts på SMC´s körning i helgen... misstänker att det är där Peters också befann sig. :)

OBS! Inte jag som bär tishan på bilden...

Japp, jag var där igår. :)

Ja, jag hade också haft min med mig om den inte legat i smutsen. :crash
Fast jag är ju redan med på bild i tråden. :hihi

Ligger den i smutsen!? Då gäller väl samma regler som gör nationsflaggor. De skall inte ligga i smutsen på marken, men om de gör det skall de kasseras och en ny införskaffas. :fakta
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Ett stycke Mozz-tisha har synts på SMC´s körning i helgen... misstänker att det är där Peters också befann sig. :)
View attachment 407148

OBS! Inte jag som bär tishan på bilden...

Är du säker? :vaJag tycker det ser ut som förarmöte inför WSBK på Sepang! Tycker jag känner igen både förare och miljö...
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Jo jag vet, du kanske inte vet vem jag är... ;)
Krister... han som hade med sig lille David på snart 6år. :)

Aha... Det är ju lite som att samla på idolbilder att lyckas matcha ihop personer som man "känner" här med dem man lär känna i verkligheten. Det tog ett tag innan jag insåg att jag är jag, men då skyndade jag mig och bytte namn här för att underlätta för er andra. ;)
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Aha... Det är ju lite som att samla på idolbilder att lyckas matcha ihop personer som man "känner" här med dem man lär känna i verkligheten. Det tog ett tag innan jag insåg att jag är jag, men då skyndade jag mig och bytte namn här för att underlätta för er andra. ;)

Jo, det är ju lite så... ibland blir man sådär att "Jahaaaa, är det du som är den där..." :)
Och vi har ju trots allt setts då o då i snart 4år och jag visste inte tidigare att du var den Peter. ;)
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Jag kände hur polisongerna formligen sprutade ut ur kindskinnet när jag dubblerade den rekommenderade dosen raceinspiration. :brynad


För övrigt kan jag, lite off topic men ändå, meddela mäster Mozz att jag hittade glädjen och mjukheten igen på den regnvåta Gelleråsen igår. En inte obetydlig del i det beror på att jag, liksom Luke hör Obi-Wan, hörde Mozz säga "Let speed come to you slowly..." och sjunga Hylands hörna i mitt huvud. Om jag inte blivit så glad över den återfunna känslan skulle jag nog ha blivit orolig över att jag hör en röst i mitt huvud. :)

Ahhhhhhh, folkbildaren i mig formligen ryser av välbehag; ÄNTLIGEN en som lyssnat på det jag säger!!!!!:Bugar
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Japp, jag var där igår. :)



Ligger den i smutsen!? Då gäller väl samma regler som gör nationsflaggor. De skall inte ligga i smutsen på marken, men om de gör det skall de kasseras och en ny införskaffas. :fakta

Jag tycker då är något hård här Peter, att ANVÄNDA Mozz-tischan, och då både till fest och vid arbete, anser jag MÅSTE uppmuntras.

Så, härmed deklarerar jag, att den som visar upp en utsliten Mozz-tischa, kan omedelbart kvittera ut en ny av den då aktuella designen!:fakta
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Jag tycker då är något hård här Peter, att ANVÄNDA Mozz-tischan, och då både till fest och vid arbete, anser jag MÅSTE uppmuntras.

Så, härmed deklarerar jag, att den som visar upp en utsliten Mozz-tischa, kan omedelbart kvittera ut en ny av den då aktuella designen!:fakta

Hård? Javisst. Men det är skillnad på att använda t-shirten och att låta den ligga i smutsen. (Ja, jag märker medvetet på ord.) Dessutom såg jag möjligheten att du skulle få sälja en till. :fakta

Det kan stå dig dyrt om du inför ett utbytesprogram för slitna t-shirts. Gissa om vi kommer att våga använda dem frikostigt nu... :tummenupp
 
Last edited:

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
I okänd terräng har en slik skådats. Med en tisha över stället så blev snitthastigheterna högre än med respektive hoodiedito.
ImageUploadedByTapatalk1402785111.898010.jpg
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top