Bilder från Kemora V21..

Sladdfantomen

Kör så det ryker...
Gick med
18 Dec 2008
Ort
Hemma såklart!!!
Hoj
Honda CB 500 Four -72(såld), KTM 990 SMR -09 (såld), KTM 690 SMC -08 (såld)
Jag skippar alla bortförklaringar & ursäkter till varför det har tagit så lång tid att få "tummen ur" & sammanfattar det helt enkelt med att livet ibland inte blir som man tänkt sig...

Hur som helst så tänkte jag att vi gör det hela enkelt, jag kommer att lägga upp ALLA bilder som jag har plåtat & som jag tyckt varit värd en plats på min hårdisk, om dom sen är bra, ja det är upp till er att avgöra!! :)

Det är en jävla massa bilder & jag kommer att gå igenom, redigera & lägga upp bilder allt eftersom fram till den 15/5.

EFTER det datumet så finns det inte några fler bilder att lägga upp så om du inte hittar någon bild när du slickar kurbsen i 130 knyck med både knä & armbågsskrap som MM93 så beror det helt enkelt på att jag inte har lyckats plåta dig när du gjorde det... :D

Om man nu sedan skulle vilja ha en bild med högre upplösning så tar man helt enkelt & mejlar mig en kopia på bilden i fråga så löser vi det & jag kommer att lägga ut mejladressen efter den 15/5 för att göra det enkelt för mig...

Ja det var väl det hela, då kör vi...


AM2R5916.jpg

AM2R6105.jpg

AM2R6772.jpg

AM2R8979.jpg

AM2R9456.jpg

Fortsättning följer...
 

Sladdfantomen

Kör så det ryker...
Gick med
18 Dec 2008
Ort
Hemma såklart!!!
Hoj
Honda CB 500 Four -72(såld), KTM 990 SMR -09 (såld), KTM 690 SMC -08 (såld)
Det här var ni som fastnade på bild 2013, jag har fler bilder på dom flesta av er men jag kommer inte lägga upp fler bilder från 2013 här i tråden då min målsättning med tråden var att få ut en bild på alla som jag plåtat.

Är ni intresserade av att få fler bilder &/eller bilder med högre upplösning så får ni höra av er!!

Jag finns på gmail.com & jag använder samma namn som här på SH.

Hoppas ni får en riktigt grym vecka på Kemora i år igen allesammans!!

//Sladdfantomen
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Det här var ni som fastnade på bild 2013, jag har fler bilder på dom flesta av er men jag kommer inte lägga upp fler bilder från 2013 här i tråden då min målsättning med tråden var att få ut en bild på alla som jag plåtat...
Fantastiska bilder Du fått till, ibland kan man ju inbilla sig att körningen ser vettig ut...:)
 

Sladdfantomen

Kör så det ryker...
Gick med
18 Dec 2008
Ort
Hemma såklart!!!
Hoj
Honda CB 500 Four -72(såld), KTM 990 SMR -09 (såld), KTM 690 SMC -08 (såld)
Tack Roffe, kul att du gillar bilderna!!

Jag tycker det ser både vettigt & svettigt på bilderna, det var ju galet varmt & stekande sol så jag är imponerad att ni orkade köra hela dagen!! :Bugar

Kul att ni blir så många som åker i år, jag får se om jag har möjlighet att komma & plåta någon av dagarna i år, det ramlar in lite andra projekt nu som ska hinnas med också... :)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top