Resultat 1 till 5 av 5
    Även kallad Tompa Tomptens avatar
    Reg.datum
    aug 2005
    Hoj
    DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar

Sevärdheter Gävle med omnejd.

Hallå allihopa! Ofta frågas det ju om härliga vägar och så, men jag skulle vilja veta vart det finns något sådär utomordentligt sjysst "turistmål" efter vägarna.

Gillar att fotografera, och skulle vilja bekanta mig med Gävleborg, helt enkelt. Gärna ruiner eller gamla fabriker och sånt. Egentligen vad som helst, som skulle kunna resultera i en sjysst bild.

Så, håll inte igen, öööööös på bah!

Tackar på förhand.

//Tompten

Alltid på väg mot nya mål Hoztics avatar
    Reg.datum
    jan 2005
    Hoj
    K1300S
    Runt Forsbacka finns mycket, Mackmyra, Kratta masugn, Bönan, Järnvägsmuseet och Gysinge är några.
    Dom säger att man inte blir lyckligare av en massa pengar, men jag är förbanne mig villig att testa!

Every man dies, but not every man really lives

Kolla mina hojbilder: www.hoztic.se
    Senast uppdaterad: Is-racing SM Gubbängen, 2012-02-07, totalt >10000 bilder!

Reg.datum
    aug 2005
    Hoj
    DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
    Kratta masugn, perfekt. Googlade och någon nämnde något om någon masugn och något massakokeri runt Valbo. Dock skrevs det aldrig något namn, så jag kom inte så långt. Tack Hoztic!

Medlem pentti01s avatar
    Reg.datum
    apr 2012
    Hoj
    Yamaha XJ900
    Är väl kanske inte Gävleborg men om du bor i Gävle har du ju ganska nära till Strömsbergs-bruk.
    Kika under fliken "se o göra" där ser du att et ven finns ett nostalgi-museum.
    http://www.stromsbergsbruk.nu/

Reg.datum
    aug 2005
    Hoj
    Tack, det ska jag kolla upp.

Blev för övrigt en promenad runt Älvkarleby-fallen och Laxön idag. Ganska fint där också.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Det gör nog alla, inklusive Marc.

Klosse
Vill du annonsera ovan? Klicka här