Varför tas trådar bort hokus pokus utan förklaring? Börjar likna familjeliv.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Tycker inte att jag tog i om man jämför med det där imo. Jag mötte upp i mitt tycke. Nåväl bra bra.

Hur går det med all reklam som dyker upp som INTE handlar om mina survanor och på produkter som jag inte ens går att köpa i sverige. Jag pratar om diskmedel, rengöringsprodukter och vad det nu kan vara som kommer från polen, uk osv.

Yes yes very offtopic men det borde ligga intresse både för mig som användare OCH för egmont/ annonsören att reklamen hamnar hos folk som faktiskt bryr sig om vad som dyker upp än att göra folk förbannade.

Höga ljud och filmer på repeat som avbryter allt annat man försöker insupa på sidan utan kontroll.

Just sayin :brynad

Fast den feta texten stämmer. Ibland måste inte alla användare få veta varför något tas bort. Kan ju finnas många skäliga anledningar.

Åsikterna framförs alltid av mig till ägarna. Senast idag. Men det är ett vågspel som sagt. Sajten måste ge tillbaka mer än den kostar i omkostnader. Motorsegmentet är en tuff marknad.
 

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Göteborg / Hisingen
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
Fast den feta texten stämmer. Ibland måste inte alla användare få veta varför något tas bort. Kan ju finnas många skäliga anledningar.

Åsikterna framförs alltid av mig till ägarna. Senast idag. Men det är ett vågspel som sagt. Sajten måste ge tillbaka mer än den kostar i omkostnader. Motorsegmentet är en tuff marknad.
I know. men reklam som enbart stör mig och andra användare gör inte så man vill köpa det mer. där brister det.

Nä men har man adressen eller tidigare svarat i tråden och den bara e puts väck utan anledning så är det rätt skönt att se vart fall: tyvärr var det för många påhopp så vi var tvungna att ta bort tråden. ELLER cencurera det som inte är ok. ja tidskrävande. balansgång.



Alternativt du är bannad för att du sa si eller så och det ser vi som personligt påhopp. Din "banntid" tid är si eller så lång, försök håll diskussionen på en bra nivå.
 
Last edited:

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Göteborg / Hisingen
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
au contraire. Fast det beror på vad du menar. Kraftig moderering ja. bristande information och generös cencus NEJ!

Finns inget värre att börja på ett nytt forum och tråden bara tas väck utan meddelande bara för att man råkat få in den i fel tråd eller missat något i reglerna.
Då slutar det med att många nya användare går någon annanstans medan eliten på sajten klappar i takt och klappar dunkar på varandras ryggar och njuter tills dem självdör.

Ett vanligt kännetecken för bra forum brukar vara kraftig moderering.

Just sayin ...
 
Last edited:

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Finns inget värre att börja på ett nytt forum och tråden bara tas väck utan meddelande bara för att man råkat få in den i fel tråd eller missat något i reglerna.
Då slutar det med att många nya användare går någon annanstans medan eliten på sajten klappar i takt och klappar dunkar på varandras ryggar och njuter tills dem självdör.
Nu tar du nog i lite här...

Men visst kan man alltid bli bättre i att informera varför saker och ting sker, men i alla lägen finns inte behovet.

Sen tycker jag personligen att vissa diskussioner, som t.ex. det denna tråd behandlade först, inte hör hemma på Sporthoj. Den diskussionen hör snarare hemma på Flashback där folk kan grotta sig i detaljerna varför TM sitter där han gör. :3freak
Sporthoj för mig är om motorcyklar i olika former med fokus på de sportiga varianterna.
Fast det är min högst personliga åsikt :)
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top