Gilla-knappen?

Flerpen

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Gsx-r 750 y, Husaberg 450. Suzuki katana. Hunter 50.
Varför kan man inte "Gilla" sina egna inlägg?
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Det blev bortplockat på grund av att forumets narcissister avslöjade sig och klagade.
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Att gilla sina egna inlägg är väl lite som att runka framför spegeln...
 

psxcare

Feldoserad
Gick med
4 Nov 2005
Ort
Värmdö
Hoj
ZZ-R600-90, Grand Prix Havremoppe-95, R1-01
Kan man inte sätta en gräns på gilla-knappen, det där blinkandet blir tjatigt när man får 50+ gilla på ett och samma inlägg under några dagar. Och jävlas inte nu och okynnesklicka gilla på det här inlägget tack!


Edit: F-n ta dig Ricken!
12:03 - Ricken clicked Gilla for this post: Gilla-knappen? by psxcare
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Kan man inte sätta en gräns på gilla-knappen, det där blinkandet blir tjatigt när man får 50+ gilla på ett och samma inlägg under några dagar. Och jävlas inte nu och okynnesklicka gilla på det här inlägget tack!

Skulle väl aaaaldrig.... :glömdet
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Jag gillar när "gilla"-knappen blinkar , kan vara p g a svag självkänsla. Problemet är att den är heeelt värdelös utan den balanserande "ogilla".

För övrig var det grymt mycket mer roande med vilka som ogillar vad man skriver. Saknar... :(
 

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Ort
Örebro
Hoj
1290 Super Adventure S & Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition
Varför finns det ens en gilla-knapp? Jag hatar när den där jävla gröna fyrkanten blinkar och stör där uppe i högra hörnet.

Då får du väl helt enkelt ge fan i att skriva så bra inlägg.
 

Flerpen

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Gsx-r 750 y, Husaberg 450. Suzuki katana. Hunter 50.
Ja, en ogillaknapp skulle vara bra! Det kan vi också diskutera i den här tråden.

Ogillaknappen skulle också vara bra att kunna använda på sina egna inlägg, om man tex ångrar vad man skrivit.
 

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Ort
Borås
Hoj
1290GT, K1200S
Ja, en ogillaknapp skulle vara bra!

det var ju så förr, funka skitbra! om tex nån skrev nåt felaktigt i teknikforumet klickade folk minus så såg man direkt att det var nåt suspekt med det inlägget.

Men togs bort, var väl nån som blev ledsen i ögat eller nåt
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Ja, en ogillaknapp skulle vara bra! Det kan vi också diskutera i den här tråden.

Ogillaknappen skulle också vara bra att kunna använda på sina egna inlägg, om man tex ångrar vad man skrivit.

Du missade alltså när de levde sida vid sida i rödgrön symbios? (Det var kanske något jag inte väntat mig skriva i positiva ordalag...)

Skrev härförleden i "det här fick mig att le-tråden" om precis det du beskriver. Läste ett förträffligt inlägg i en gammal tråd och tryckte gilla utan att ha sett vem som var hjärnan bakom inlägget. Sneade till för att det inte funkade men ser då att den begåvade skribenten var yours truly. (Det som fick mig att le var väl snarast det absurda i att minnet inte känner igen vad hjärnan producerat. Givetvis väcker det samtidigt en viss oro.)

Likväl håller jag inte med dig. Gilla/Ogilla är en bedömningssport den som klottrat ner inlägget ska hålla sig ifrån. Det som är negativt är att nu har vi bara halva funktionen.
 

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Ort
Petersberg
Hoj
ZX10R
Varför stanna vid en ogillaknapp, jag tycker vi skall ha en tredje knapp som ingen egentligen vet vad den är till för så kan man trycka på den har man har för mycket fritid eller nåt :galen
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Varför stanna vid en ogillaknapp, jag tycker vi skall ha en tredje knapp som ingen egentligen vet vad den är till för så kan man trycka på den har man har för mycket fritid eller nåt :galen

Då vill jag ha en fjärde som man kan trycka på när man är helt neutral och egentligen inte bryr sig.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top