REGLER FÖR OT-FORUMET!
OT-forumet behöver skarpa regler som kommer vidhållas. Även vanliga SH-regler gäller.

ALLMÄNT UPPFÖRANDE?
- Du ska ej vara otrevlig mot andra!
- Rapportera inlägg som bryter mot regler.
- Var objektiv och saklig i dina inlägg!
FLER PUNKTER...?
- OT ska vara ett trevligt forum för alla!
- Fylletrådar och dyligt ska ej finnas!
- Vi ska ha ett KUL forum :-)
I detta forum kommer vi ta till stängning och borttagning av trådar samt inlägg. Vad som orsakar stängning skrivs oftast ut av moderatorn i sista inlägget, om inget, så är ofta anledningen uppenbar (se regler).
LÄS OVAN INNAN DU DELTAR I OT-FORUMET

Sidan 2 av 13 FörstaFörsta 12345678 ... SistaSista
Resultat 21 till 40 av 248

Ämne: MP unplugged

Medlem BoSoZoKus avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Hoj
    S1000RR
    Citat Ursprungligen postat av Skrotnisse Visa inlägg
    Hellre vedhuggning än gym.
    Med det sagt, så skall man vara medveten om att "vedstölden" var lika mycket vedstöld som Monas bedrägerier var ett tobleroneköp med fel kort.
    Han var delaktig i en stöld av byggnadsvirke, värderat till minst 100 000 kronor.
    Det brukar alltid vara mer än rubrikerna förtäljer när det gäller journalisternas partier.

Ved är kul att hugga men det verkar bli en besatthet för folk. Känns osunt. Sen ger det förstås ingen vidare träning. Eller extremt ensidig i varje fall. Borde ge lite underarmar kanske och viss kondition.

What would Shervin do? Skrotnisses avatar
    Reg.datum
    okt 2006
    Hoj
    120 år gammalt, 2559cc
    Citat Ursprungligen postat av BoSoZoKu Visa inlägg
    Det brukar alltid vara mer än rubrikerna förtäljer när det gäller journalisternas partier.

Ved är kul att hugga men det verkar bli en besatthet för folk. Känns osunt. Sen ger det förstås ingen vidare träning. Eller extremt ensidig i varje fall. Borde ge lite underarmar kanske och viss kondition.
    Nu börjar jag undra vad du menar med vedhuggning.

Medlem BoSoZoKus avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Hoj
    S1000RR
    Nu börjar jag undra vad du menar med vedhuggning.
    Jaha...

Scooterbög
    Reg.datum
    feb 2005
    Hoj
    SR172

What would Shervin do? Skrotnisses avatar
    Reg.datum
    okt 2006
    Hoj
    120 år gammalt, 2559cc
    Citat Ursprungligen postat av BoSoZoKu Visa inlägg
    Jaha...
    Tja, om du menar att beställa hem färdigkapad ved och bara stå och klyva den. så är det nog mestadels underarmarna som tränas.
    Vilket inte är fy skam.
    Men från planta till sot är det mer motion än så.

Medlem Markuss avatar
    Reg.datum
    jan 2004
    Hoj
    KTM
    Citat Ursprungligen postat av pjohan Visa inlägg

Tandkräm använder hon inte dock, inte ens utan fluor.
    Fast det tror jag ingen miljöpartist gör faktiskt.

feg och talanglös pjohans avatar
    Reg.datum
    dec 2003
    Hoj
    En sån där grön.
    Tydligen inte bara kommunalpolitiker i MP som jagar chemtrails. En av deras riksdagsledamöter har beställt en utredning från riksdagens utredningstjänst om fenomenet.

http://nyheter24.se/nyheter/politik/...-om-chemtrails
    Sent from my IBM System/360 using hålkort

Citat Ursprungligen postat av Mattias Visa inlägg
    Jag gjorde som vi gör för det mesta på sporthoj, tog det helt ur luften bara.
    Citat Ursprungligen postat av Donald J Trump
    ‘You know what uranium is, right? It’s this thing called nuclear weapons. And other things. Like lots of things are done with uranium. Including some bad things.’

Hemmansägare AGVs avatar
    Reg.datum
    jul 2013
    Hoj
    Aprilia Caponord, Husqvarna Raider 13C
    Tja, om du menar att beställa hem färdigkapad ved och bara stå och klyva den. så är det nog mestadels underarmarna som tränas.
    Vilket inte är fy skam.
    Men från planta till sot är det mer motion än så.
    Bästa motionen! Främst om man själv bär ut veden ur skogen och klyver med släggyxa. Det var ju så Rocky kom i form när han spöade den där stockholmaren Dolph.

Med lem ethings avatar
    Reg.datum
    jul 2003
    Hoj
    Ducati 1098 S, KTM SXF 450
    Höjden av ironi är väl ändå antalet personer dömda för sexualbrott i annars så jämställda MP. Det kanske förutsätter kanske att man är lite pervers för att gå med där? Eller så är det så enkelt så att man tvingas till drastiska åtgärder om man skall få :liggga som MP-medlem, de flesta ser ju ut som bortglömd drivved från en urskog...

Medlem Markuss avatar
    Reg.datum
    jan 2004
    Hoj
    KTM
    Citat Ursprungligen postat av ething Visa inlägg
    ...de flesta ser ju ut som bortglömd drivved från en urskog...

feg och talanglös pjohans avatar
    Reg.datum
    dec 2003
    Hoj
    En sån där grön.
    http://www.dn.se/valet-2014/mp-forbjud-kol-fran-2030/

MP vill enligt artikeln förbjuda kol från 2030. Jag hoppas att det är eldandet av kol som avses (men helt säker är jag inte, kolbaserat liv är säkerligen dåligt för miljön).

Lär bli en "enkel" grej att övertyga Tyskland, Polen mfl om det, speciellt som ryssland skramlar med gasvapnet...
    Sent from my IBM System/360 using hålkort

Citat Ursprungligen postat av Mattias Visa inlägg
    Jag gjorde som vi gör för det mesta på sporthoj, tog det helt ur luften bara.
    Citat Ursprungligen postat av Donald J Trump
    ‘You know what uranium is, right? It’s this thing called nuclear weapons. And other things. Like lots of things are done with uranium. Including some bad things.’

Medlem Skäggots avatar
    Reg.datum
    maj 2011
    Hoj
    monark
    Citat Ursprungligen postat av pjohan Visa inlägg
    http://www.dn.se/valet-2014/mp-forbjud-kol-fran-2030/

MP vill enligt artikeln förbjuda kol från 2030. Jag hoppas att det är eldandet av kol som avses (men helt säker är jag inte, kolbaserat liv är säkerligen dåligt för miljön).

Lär bli en "enkel" grej att övertyga Tyskland, Polen mfl om det, speciellt som ryssland skramlar med gasvapnet...
    Fakk, och jag som inte gillar gasolgrillar.

Ukraina-krisen kan även bidra positivt tror Peter Eriksson.

– Jag tror att det kan göra länderna i öst mer villiga att ställa om, säger han.
    Vilka kolkraftverk har dom?
    Senast redigerat av Skäggot den 2014-05-15 klockan 14:25.
    Funderar du på meningen med livet?

Det kan vara så enkelt att du bara är ett varnande exempel för oss andra....

Comme as you are totoros avatar
    Reg.datum
    jan 2009
    Hoj
    en mc som aldrig varit på verkstan
    Med Mupp-Partiet, (MP), vid rodret dör Sverige fortare än kvickt. Sju punkter för att underlätta massinvandringen och höjd koloxidskatt, det vill säga bränsleskatt, kommer att än snabbare göra Sverige till det U-land, som FN förutspår till 2030.Miljöpartiet vill regera med Socialdemokraterna men ställer nu tuffa galna krav.

Medlem BoSoZoKus avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Hoj
    S1000RR
    Som vanligt lever man inte som man lär. Jävla översittare är vad politiker är. Särskilt från vänstersidan där de dessutom verkar vara extra skenheliga.

http://unvis.it/www.expressen.se/nyh...s-skeppsbrott/

Medlem
    Reg.datum
    sep 2013
    Hoj
    Ingen just nu
    Själv har jag inte något som helst emot kol och olja men det säger jag också högt. Det är också det enda som under överskådlig tid kan förbättra för världens fattiga men det är en annan diskussion.

Det är ett parti för den chicka storstadseliten (jag är inte bekant med vad stadsdelarna heter), de sitter där och dricker sitt gröna kaffe som odlats och fraktats till dem medelst otäcka fossila bränslen, tittar på National Geographic på sin nya flotta TV som inte skulle existera utan otäcka fossila bränslen, sitter och spyr sin dynga via sociala medier som inte skulle existera utan otäcka fossila bränslen och nyttjar en sjukvård som skulle ha svårt att åstadkomma något utan otäcka fossila bränslen och produkter.

Men vad säger jag, jag är ju bara en dum lantis som inte förstått mitt bästa, bara jag flyttar in till staden kommer säkert mina kunskaper i fysik och termodynamik att fyrdubblas så fort jag gått en kurs på konstfack.

Hemmansägare AGVs avatar
    Reg.datum
    jul 2013
    Hoj
    Citat Ursprungligen postat av Diversion Visa inlägg
    Själv har jag inte något som helst emot kol och olja men det säger jag också högt. Det är också det enda som under överskådlig tid kan förbättra för världens fattiga men det är en annan diskussion.

Det är ett parti för den chicka storstadseliten (jag är inte bekant med vad stadsdelarna heter), de sitter där och dricker sitt gröna kaffe som odlats och fraktats till dem medelst otäcka fossila bränslen, tittar på National Geographic på sin nya flotta TV som inte skulle existera utan otäcka fossila bränslen, sitter och spyr sin dynga via sociala medier som inte skulle existera utan otäcka fossila bränslen och nyttjar en sjukvård som skulle ha svårt att åstadkomma något utan otäcka fossila bränslen och produkter.

Men vad säger jag, jag är ju bara en dum lantis som inte förstått mitt bästa, bara jag flyttar in till staden kommer säkert mina kunskaper i fysik och termodynamik att fyrdubblas så fort jag gått en kurs på konstfack.
    Samtidigt skall deras egna sommarställen på Gotland skyddas mot att man exploaterar närområden. Som dum lantis kan du dock få en industripark med möllor som granne. Möllor kan man bygga där kungsörn häckar enligt MP. Industriparker med vindkraft = bra, kalkbrott = dåligt.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/va...cle19167421.ab

96% enligt läkaren FettSnoks avatar
    Reg.datum
    apr 2006
    Hoj
    Highland 950 SM
    Mp logik AGV. Ingen logiskt tänkande individ förstår den dock.
    Stöd samhället, kör svenskt.

Hemmansägare AGVs avatar
    Reg.datum
    jul 2013
    Hoj
    Citat Ursprungligen postat av FettSnok Visa inlägg
    Media har dock en tendens att svälja den okritiskt.

Mina föräldrars kamp mot möllorna uppe på Linderöd har avslöjat MPs hyckleri i alla fall för mig. Ni anar inte vilken knut de slår på sig själva nu när även de är industrialister och exploatörer. Hmpf.

Hemmansägare AGVs avatar
    Reg.datum
    jul 2013
    Hoj
    Citat Ursprungligen postat av FettSnok Visa inlägg

Mina föräldrars kamp mot möllorna uppe på Linderöd har avslöjat MPs hyckleri i alla fall för mig. Ni anar inte vilken knut de slår på sig själva nu när även de är industrialister och exploatörer. Hmpf.

Medlem
    Reg.datum
    sep 2013
    Hoj
    Ingen just nu
    Citat Ursprungligen postat av AGV Visa inlägg

Det är inte konstigt, en undersökning visade ju att över 60% av journalistkåren var v eller mp sympatisörer. Hur fan kan folk tro att ens public service är opartiskt med den sammansättningen?

Som jag ser det är det faktiskt ett demokratiproblem.

Sidan 2 av 13 FörstaFörsta 12345678 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Överhörde några typiska sporthojare med bomberjackor (bombe bulten?) å skinnboots på tunnelbanan som menade att Luftwaffe var bäst och snabbast genom tiderna. T [...]

Mabe
Handla MC-Utrustning, Kläder, Hjälmar, Stövlar, Handskar & Reservdelar på XLmoto
Köp din MC-Utrustning på XLmoto. Här finns Kläder, Stövlar, Hjälmar, Skydd & Reservdelar
Vill du annonsera ovan? Klicka här