MP unplugged

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Miljöpartiet är ju som alla vet vårt mest extrema parti, med helt vansinniga idéer som inget annat parti (ens VPK) skulle befatta sig med. De mest hårresande exemplen är väl helt fri abort, ickevåldsförsvar, helt oreglerad invandring och en extra pappamånad.

Så, att Miljöpartiets politik bara faller galningar i smaken är belagt utom allt rimligt tvivel.
Vilka är då dessa galningar? De verkar vara många till antalet och riktigt illa däran, några exempel:

Ywonne Ruwaida (Tjuv)
Daniel Arrospide Alata (Mördare och mordbrännare)
David Holloman (Dömd vedtjuv :)rofl))
Kenneth Persson (Simpel tjuv)
Per Gahrton (Rattfyllerist, party animal)
Marcel Wisselqvist (Våldtäktsman)
Mir Englund-Desim (Sexköpare)
Michael Leventis (Upprepade sexuella övergrepp på små barn)
Christer Öhgren (Sexuellt utnyttjande av underårig)

Sist men inte minst, Miljöpartiets EU-parlamentariker Isabella Lövin och Carl Schlyter samarbetar med Partiet ”De Gröna” i EU (från Tyskland), som förespråkat legalisering av pedofili.

Vad är det egentligen för fel på Miljöpartister och varför söks de till sådana extrema sexuella avarter? Blir man miljöpartist för att man är sexbrottsling eller blir man sexbrottsling av att vara miljöpartist?

Una-bombaren (Theodore Kaczynski) var så nära miljöpartist man kan komma, vilket ansvar tar miljöpartiet för hans dåd, och varför bildades de mitt under Theodore Kaczynskis terror?

Ywonne Ruwaida sade förresten att utvecklingsstörda barn är lika intelligenta som grisar, take that for människosyn. :lol
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Mp verkar dra till sig väldigt många minst sagt otrevliga typer. Jag tycker faktiskt samtliga ovan nämnda brott, förutom kanske vedtjuven, är mycket värre än SD:s fylletjafs. Men vet Svensson om det här? Knappast. Jag kände till tre av fallen ovan. Hur kommer det sig då? Kan vara att närmare hälften av samhällsjournalisterna sympatiserar med Mp.

Jag har inga fler brottsskandaler att tillägga även om det säkert inte är svårt med lite googlande men konstaterar kanske en aning cyniskt att mörkertalet av svin bland miljöpartisterna med all säkerhet är stort. Inte minst pga journalisternas selektivitet när det gäller vilka politiker man ska granska. Gällande det senaste fallet av mp-snusk så skrevs det lokalt en del om politikern som köpte sex. När det framkom att det var en miljöpartist var det locket på. Borde inte nyhetsvärdet vara desto större just när det framkom vem det var. Dessutom en person som "värnade" om feminism, jämställdhet och annat. Jag har alltid sagt det. Män som kallar sig feminister är inte att lita på.

Dock är ju fallen där miljöpartisternas allmänna galenskap visar sig många. Kanske inte är brottsligt i lagens mening. Möjligen att det skulle kunna gå under tvångsomhändertagande/omyndigförklarande. Ett tydligt fall i Göteborg är ju stans andra starka kvinna Kia Andreasson som tillsammans med Anneli Hulthen(S) byggt om stan till ett näste för cyklister, spårvagnar och slackers. Man har tagit bort filer för biltrafik, enkelriktat gator, byggt bort mängder med parkeringplatser etc. Med följden att bilar korkar igen i innerstan. Sedan införde man trängselskatten när man visste att många var trötta på bilarna. En trängselskatt som ska finansiera ett svindyrt vansinnesprojekt(Västlänken) där en helt onödig(enligt nästan alla experter) tågtunnel står för den tunga biten kostnadsmässigt.

Vidare vill Kia Andreasson bygga fullt med vindkraftspropellrar i den vackra Hakefjorden. Vad de boende säger skiter hon i för hon vet bättre. Samma attityd visar hon och S när de helt negligerar folkopinionen som har varit väldigt skeptisk till Västlänken. Att tro att Göteborgs styrande med Kia i spetsen kommer att följa folkomröstningen om frågan, som sker i september, är det ingen som tror.

Det kanske mest talande för hur galen kvinnan är torde vara hennes förslag om att flytta Göteborg till Skaraslätten för att skydda stan mot höjd vattennivå pga klimatförändringar. Säkert ett sätt att skrämma upp folk för att få fler röster. Att använda härskartekniker och gå över lik är helt klart något som Kia inte är rädd för. Denna attityd bekräftades av en bekant till mig som utförde hantverksarbeten i typ kommunhuset och Kia var oerhört otrevlig och von oben enligt honom. Men åas, det är väl ingen som tror att Mp och Vänstern verkligen tillhör arbetarklassen även om de påstår det.

Att Kia skiter i Göteborg är tydligt. Hon kommer förövrigt från Skåne.
 

AGV

Hemmansägare
Gick med
18 Jul 2013
Ort
Eslöv
Hoj
Aprilia Caponord, Husqvarna Raider 13C
Vedtjuv var förr kanske det värsta man kunde vara. Utan ved frös man och ved är svårt att fixa på vintern.

Det var dessutom ett slitsamt arbete, men en vedtjuv är oehört egoistisk. Andra kan frysa, bara jag slipper.

Fast idag gäller ju andra värderingar, men skall man tillbaka till de där traditionella svenska värderingarna är vedtjuv väldigt lågt. :tummenupp
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Hur kan det vara en tråd om knäppa MP politiker utan att Pernilla Hagberg? Som tror att CIA tvingar världens flygbolag att spruta tungmetaller och andra gifter för att motverka solinstråling (vilket ju borde motverka global warming)

mppernilla.jpg


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15478012.ab
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=87&artikel=5554459
https://www.youtube.com/watch?v=GT_dGITzzOU
http://www.telegraph.co.uk/travel/t...s-and-other-aviation-conspiracy-theories.html
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Vedtjuv var förr kanske det värsta man kunde vara. Utan ved frös man och ved är svårt att fixa på vintern.

Det var dessutom ett slitsamt arbete, men en vedtjuv är oehört egoistisk. Andra kan frysa, bara jag slipper.

Fast idag gäller ju andra värderingar, men skall man tillbaka till de där traditionella svenska värderingarna är vedtjuv väldigt lågt. :tummenupp

Hur gammal är du egentligen?:hihi
 

AGV

Hemmansägare
Gick med
18 Jul 2013
Ort
Eslöv
Hoj
Aprilia Caponord, Husqvarna Raider 13C
Hur gammal är du egentligen?:hihi

Det hör kanske till saken att jag hugger min egen ved för motions skull och hjälper även mina föräldrar en hel del... tillsammans eldar vi nog upp en 30 meter om året.

Hade någon nallat i mitt vedförråd hade jag blivit ordentligt sur! :fakta
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Kan vara att närmare hälften av samhällsjournalisterna sympatiserar med Mp.

Dumheter, vår journalistkår är helt objektiv och om den inte är det så är den åtminstone representativ för befolkningens åsikter och om den mot förmodan inte är det heller så vet de i alla fall vilka nyheter som är bäst för oss att få veta. :fakta
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Det hör kanske till saken att jag hugger min egen ved för motions skull och hjälper även mina föräldrar en hel del... tillsammans eldar vi nog upp en 30 meter om året.

Hade någon nallat i mitt vedförråd hade jag blivit ordentligt sur! :fakta

Men borra bergvärme och köp gymkort människa! Bodde en sån där jävla vedhamstrare i vårt hus före oss. Halva garaget fyllt med ved. Tog evigheter att få bort eländet till den redan sprängfyllda vedboden.

Edit: Att jag inte tänkte på att kontakta David Holloman :brynad
 
Last edited:

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Men borra bergvärme och köp gymkort människa! Bodde en sån där jävla vedhamstrare i vårt hus före oss. Halva garaget fyllt med ved. Tog evigheter att få bort eländet till den redan sprängfyllda vedboden.

Edit: Att jag inte tänkte på att kontakta David Holloman :brynad

Så, 150000:- + 8000:-/år för att nå samma resultat.:tummenupp
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Hur kan det vara en tråd om knäppa MP politiker utan att Pernilla Hagberg? Som tror att CIA tvingar världens flygbolag att spruta tungmetaller och andra gifter för att motverka solinstråling (vilket ju borde motverka global warming)

mppernilla.jpg


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15478012.ab
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=87&artikel=5554459
https://www.youtube.com/watch?v=GT_dGITzzOU
http://www.telegraph.co.uk/travel/t...s-and-other-aviation-conspiracy-theories.html

Åh herregud, lyssna på henne från ca 3 minuter. USA döljer planet X, som är en hemlig planet bakom solen. Den går upp samtidigt som solen.

Miljöpartiet, herregud vad kul de är. :rofl

Vad får hon för ministerpost av Löfvén tror ni? FoU-minister?
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Åh herregud, lyssna på henne från ca 3 minuter. USA döljer planet X, som är en hemlig planet bakom solen. Den går upp samtidigt som solen.

Miljöpartiet, herregud vad kul de är. :rofl

Vad får hon för ministerpost av Löfvén tror ni? FoU-minister?

Skämta inte om sådant, idiotiska saker har skett i politikens anda.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Hellre vedhuggning än gym.
Med det sagt, så skall man vara medveten om att "vedstölden" var lika mycket vedstöld som Monas bedrägerier var ett tobleroneköp med fel kort.
Han var delaktig i en stöld av byggnadsvirke, värderat till minst 100 000 kronor.
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Va hette han MP norrlänningen som körde taxi och förgrep sig på en handikappas vid upprepade tillfällen? ?
 

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Ort
Där vägen tar slut
Hoj
Kawasaki Zx1200
Eller hon Romson nåt som körde kokain i ett år.
Några år före hon blev provrörsbarn :fyllisar
 
Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jaha ännu en sexförbrytare från MP alltså:

Marcel*Göran Wisselqvist (sexbrott mot kvinna med Down syndrom)

Vilket trevligt parti, palestiniern (vad det nu är) Yvonne har ju någon typ av issue med handikappade också vad det verkar.
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Åh herregud, lyssna på henne från ca 3 minuter. USA döljer planet X, som är en hemlig planet bakom solen. Den går upp samtidigt som solen.

Miljöpartiet, herregud vad kul de är. :rofl

Vad får hon för ministerpost av Löfvén tror ni? FoU-minister?

Tror "tyvärr" inte att MP släpper fram henne. I SR-intervjun säger hon att hon tycker bensinskatten är för hög, knappast poppis. Sen verkar hon äta kött och vara gift med en man, huga.

Tandkräm använder hon inte dock, inte ens utan fluor. :hihi
 
Nyheter
Indian Riders Fest 2024

Återupplev glansdagarna und...

KTM presenterar specialversionen RC 8C

KTM har presenterat 2024 år...

Däck i massor

I nästa nummer av Bike hand...

Tre nya däck från Michelin.

Allt om MC beger sig till J...

Ingen MC-Mässan 2025

23YM CL500 Styrelsen för...

Start2Ride arrangeras 2024

Sveriges största provkörnin...

Första vårtecknet (?)

Ett av det första vårteckne...

Bike på hembesök: Örebro MC Service

Fredrik Persson poserar fra...

Sneak Peak på nya Husqvarna 801 Svartpilen!

Snart är det dags för Husqv...

Start2Ride är tillbaka 2024

Sveriges största provkörnin...

Top