ISR Kawasaki Z1

Grandell

Inte alltid sist
Gick med
30 Nov 2005
Ort
Gisslarbo
Hoj
Drixton, Husaberg, TZ, RS, P&M, Bakker, Moto Martin, Bimota, Harris, ISR, Puch, Rickman, SRM, Rudge, Sexoped mm
Kronan ska luftas på farttävlingarna på Gelleråsen i helgen, Mossa eller vad han nu kallas sig ska köra.
DSC07206.JPG
Eget nummer har han fått också klistrat på den olackade kåpan. Cykeln må se lite sekunda ut men det handlar mest om brist på lack. Motorn vann 4 race förra året och den lilla tur jag gjorde i Linköping som innehöll mycket problem med oljeläckage gav ändå en varvtid som skulle räckt till seger på Årsracet.
DSC07204.JPGDSC07204.JPG
Fast vinst blir det inte, om dendäringa Mossan får för sig det kan han kika på höger sida av rutan...
DSC07203.JPG
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Kronan ska luftas på farttävlingarna på Gelleråsen i helgen, Mossa eller vad han nu kallas sig ska köra.
View attachment 450402
Eget nummer har han fått också klistrat på den olackade kåpan. Cykeln må se lite sekunda ut men det handlar mest om brist på lack. Motorn vann 4 race förra året och den lilla tur jag gjorde i Linköping som innehöll mycket problem med oljeläckage gav ändå en varvtid som skulle räckt till seger på Årsracet.
View attachment 450403View attachment 450403
Fast vinst blir det inte, om dendäringa Mossan får för sig det kan han kika på höger sida av rutan...
View attachment 450404

Vilken ära!!!! Kronan i händerna på #22Mange MOZZ!!! Ska bli sååå kul!!! TJOHO!!!!:Bugar:Bugar:Bugar
 

Grandell

Inte alltid sist
Gick med
30 Nov 2005
Ort
Gisslarbo
Hoj
Drixton, Husaberg, TZ, RS, P&M, Bakker, Moto Martin, Bimota, Harris, ISR, Puch, Rickman, SRM, Rudge, Sexoped mm
Åk dit och heja på Mossan nu ni som inte har något bättre att göra, sen kan det kikas på andra klasser med. Det är långt över 200 förare anmälda så något skoj borde finnas att se på. Karlskoga, Gelleråsen är platsen, ligger mellan Örebro och Karlstad ungefär.
 

Björn F

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Oct 2006
Ort
Stockholm
Hoj
-
Jag såg den i depån idag! Koolt!
b031f029598ba8063b384f6562846b6f.jpg



Skickat från min iPad med Tapatalk
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Det gick ju fint igår! Team ISR blockerade 2/3 av pallen!!!! Jag var 0,2 sekunder efter Grandell i mål.:gnissla:)
 

Bifogat

  • IMG_8090.jpg
    IMG_8090.jpg
    1.3 MB · Visningar: 119

Grandell

Inte alltid sist
Gick med
30 Nov 2005
Ort
Gisslarbo
Hoj
Drixton, Husaberg, TZ, RS, P&M, Bakker, Moto Martin, Bimota, Harris, ISR, Puch, Rickman, SRM, Rudge, Sexoped mm
DSC00374.JPG
Håkan på ZID i Linköping har gjort dekalsats till Vasa så nu kommer den nästan bli som ny, längtar till att få montera men håller på med annat en stund till.
DSC00373.JPG
Först ska det bytas ett kök sen ska en Suzuki DR500 får att funka så den kan krängas, notera tankdekoren på geggmoppen, bekant på något sätt.
DSC00250.JPG
DSC00249.JPG
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top