Bulten 140322

2mhk

Vågar välja växel!
Gick med
11 May 2008
Ort
Kungsbacka
Hoj
CBR 929rr Fireblade, GSX-R 1000 k6 banhoj
Tycker inte de blev farligt mörka, möjligtvis att ljuset kommer från fel hålll i fotokuvan.. kontrasterna blev bra i alla fall. :tummenupp
 
Last edited:

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Tycker inte de blev farligt mörka, möjligtvis att ljuset kommer från fel hålll i fotokuvan.. kontrasterna blev bra i alla fall. :tummenupp

Mm, fotokurvan funkar bättre på sommarn och framförallt eftermiddagar faktiskt.

Förutom för Eisbaer, hans bilder blir alltid sjukt bra.
 

petrolpants

Medlem
Gick med
4 Jun 2013
Ort
Stockholm
Hoj
R nineT
Har du swish? Om man kan få bjuda på en symboliskt kaffe som tack för att man hamna på bild :) Grymt roligt!
 
Last edited:

Elmick

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2010
Ort
Haninge
Hoj
S1000RR, XT660R
hmm du fick med kollegan men inte mig :( vi var 2st gröna hojar som körde tillsammans, annars var det fina bilder :)
 

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Riktigt trevligt med årets första bilder - än roligare är att de blev skitabra, tack! :)
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
hmm du fick med kollegan men inte mig :( vi var 2st gröna hojar som körde tillsammans, annars var det fina bilder :)

Med den beskrivningen antar jag det här är du? Du blev lite kapad, och jag skyller på att Canon och Nikon tydligen inte kan göra någonting likadant.. Har fotat med Canon i 2 år och då vrider man åt ena hållet för att zooma, nu har jag bytt till Nikon och då vrider man givetvis åt andra hållet.. Vet inte hur många gånger jag stått där och zoomat in när jag egentligen ville zooma ut :huvet



Slutsats, ni får köra där fler gånger helt enkelt :)
 

P-G

Fiii fan
Gick med
23 Dec 2003
Ort
Bulten
Hoj
S1000RR
Tack för bilden kompis, jag såg inte ens dig när jag tuffade förbi. Ses snart igen.
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
najs att du skaffat en egen sida. kolla över uppbyggnaden. att navigera fram o bakåt funkar inte riktigt hela tiden.
 

Elmick

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2010
Ort
Haninge
Hoj
S1000RR, XT660R
Med den beskrivningen antar jag det här är du? Du blev lite kapad, och jag skyller på att Canon och Nikon tydligen inte kan göra någonting likadant.. Har fotat med Canon i 2 år och då vrider man åt ena hållet för att zooma, nu har jag bytt till Nikon och då vrider man givetvis åt andra hållet.. Vet inte hur många gånger jag stått där och zoomat in när jag egentligen ville zooma ut :huvet



Slutsats, ni får köra där fler gånger helt enkelt :)

Haha japp det stämmer den känner man igen, synd att jag nästan blev huvudlös dock :( får väl göra som många andra dra 10 repor :)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top