Tråden för garage sökes / uthyres (ej företag)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Hopp, jag söker oxå efter garage i Sundbyberg.
Jag skulle vilja ha ett som jag kan stänga om mig i.
Jag har för mycket grejer som folk enkelt kan bära iväg på, så det vore skönt att inte låta buset se vad som finns där.
 

ingvar.olsson

Sporthojsnörd
Gick med
31 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM RC8R Track , Husaberg FE390 , Aprilia RXV 550 samt Aprilia RST1000 Futura
Parkeringsplats för racebuss?

Jag har funderat på att skaffa en racebuss men jag har tyvärr inte någonstans
att göra av den när den inte används.

Är det någon som har tips om var man kan ställa den till rimligt pris? Gatuparkering för 800:- i månaden känns både dyrt och osäkert...

Helst inom tunnelbanenätet men det är inte ett krav.

Mvh,
Ingvar
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Jag har funderat på att skaffa en racebuss men jag har tyvärr inte någonstans
att göra av den när den inte används.

Är det någon som har tips om var man kan ställa den till rimligt pris? Gatuparkering för 800:- i månaden känns både dyrt och osäkert...

Helst inom tunnelbanenätet men det är inte ett krav.

Mvh,
Ingvar

Hur stor bil ska du ha?
Liljeholmen har ett p-garage med plats för 7-800 i månaden nåt. Det är skyltat när man åker ned dit.
 

ingvar.olsson

Sporthojsnörd
Gick med
31 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM RC8R Track , Husaberg FE390 , Aprilia RXV 550 samt Aprilia RST1000 Futura
Jag tänkte mig typ en lång Transporter, kanske med högre tak om jag hittar det...

Skjutdörrrar på båda sidor och vettigt skick så jag slipper rost och för mycket meck.

Mvh,
Ingvar
 

CaptainSwed

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2014
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 640 Prestige -05 & Dakar -98, Yamaha 350 -86, 2x TWN BOSS 350 -54
Garage i Bandhagen /Hagsätra finnes.

Jag har plats över i mitt dubbel garage (4 väggar), verktyg till de mesta finns samt högtryck, tryckluft, mclyft, bänkslip, el, vatten, värme, avlopp, högtryckstvätt och svets..

Handtagen/hagsätra
 
Last edited:

Kawasaki_87

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2014
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki ER6n
MC-plats/garage sökes.

Hej!

Jag är både ny MC-ägare och ny här på forumet, ser fram emot en riktigt skön sommar med massa åk!

Söker dock en en plats att parkera min MC på om nätterna, jag har inte särskilda krav utan vill bara kunna parkera motorcykeln på ett säkert ställe. Har du ett hörn över som du skulle tänkta dig hyra ut så får du gärna höra av dig! Jag bor i Johanneshov så det är i det området jag letar plats, gärna i Dalen,Blåsut.

Jag kan tänka mig både dela med dig eller hyra hela platsen.

Åk försiktigt.:)
 

Pirate-girl

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2013
Ort
Henkan
Hoj
Yamaha -R6 09
Om du får nys om garage runt blåsut hojta gärna till!!! Letar med ljus å lykta gullmars/blåsut/skärmarbink området
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Garage Sökes / Hyres ut

Detta är den gemensamma tråden för folk som söker eller hyr ut garageplats. Ange område och detaljer om vad som söks eller erbjuds. Vill tro det är bättre med en gemensam tråd som man kan prenumerera på om man har intresse av garageplats i Stockholmsområdet.
 

TurboSix

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2014
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBX 1000 Turbo
Är du eller någon du känner intresserad av att hyra garage eller mekplats för bil/motorcykel i Stockholms södra närförort? Vi är ett gäng entusiaster som letar garage och vill se om det finns fler som är intresserade och vad som efterfrågas. Formuläret tar ca en minut att fylla i och det är självklart anonymt.

https://www.surveymonkey.com/s/6NNZW5H

PS. SWEDIE, jag har försökt att formulera mig mer direkt eftersom detta är allt annat än reklam. Vi vill helt enkelt skaffa ett garage som fler medlemmar kan få tillgång till och hur gör man det bättre än att kolla i förväg? Kontakta gärna mig om du har några frågor. DS.
 

Ckei

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2012
Ort
Haninge
Hoj
Kawazaki 1600 Meanstreak
Ja detta jagande efter garage =) Själv söker jag fortfarande söder om stockholm , bor i Haninge.
 

Gotlänning

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2011
Ort
Sundbyberg
Hoj
-99, Yamaha Dragstar 1100 Custom
Vi är 3-5st som söker mekgarage för våra hojar i Sundbyberg i första hand, Solna och Bromma fungerar oxå, vi alla har stabil inkomst.

Så om något har ett stort garage på gång och vill ha sällskap av ett par trevliga grabbar(35+) så hojta till, gärna på mail: mcgarage@imolin.se
 

beejizzle

Ny medlem
Gick med
4 Jan 2014
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSX-R 750 2011
Jag söker eget eller delat garage i Stockholm (Västertorp, Hägersten, Telefonplan) för att kunna använda hojen dagligen. Omgående. Korttid går också bra, har ett annat garage som kan användas på vintern, önskar bara ha hojen lite närmare :)<br/>
 

beejizzle

Ny medlem
Gick med
4 Jan 2014
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSX-R 750 2011
Testar igen.. Ingen som har någon form av garage att hyra ut i Västertorp, Hägersten, Telefonplan, Midsommarkransen? :)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top