Sidan 11 av 11 FörstaFörsta ... 567891011
Resultat 201 till 209 av 209
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2019
    Hoj
    Letar efter ny
    @Ingvar.olson; letar jag med på kungsholmen. Har du hittat något? Kollade med stockholms parkering å de sa att deras garage
    bort mot expressen-skrapan har rätt lång väntetid :S

Medlem
    Reg.datum
    jul 2005
    Hoj
    KTM RC8R Track 2011
    Nej, jag har tyvärr inte hittat något än, jag letar inte bara på Kungsholmen utan i hela inre Stockholm, dvs även närförort/förort så länge det bara är ok restid.

Jag vet inte så noga vad jag menar med det men Upplands Väsby känns som för långt bort...

Mvh,
    Ingvar

Medlem
    Reg.datum
    dec 2017
    Hoj
    Er6n
    Tips till er som letar plats på Kungsholmen. BRF Kristinebergsstrand på Levertinsgatan stod jag i när jag bodde i närheten. Ingen lyx, men varmt, säkert och hyfsat pris.

Medlem
    Reg.datum
    jul 2005
    Hoj
    KTM RC8R Track 2011
    Citat Ursprungligen postat av Bumpe Visa inlägg
    Tips till er som letar plats på Kungsholmen. BRF Kristinebergsstrand på Levertinsgatan stod jag i när jag bodde i närheten. Ingen lyx, men varmt, säkert och hyfsat pris.
    Är det bara för uppställning? Dvs ingen lokal för mekande?

Jag behöver en egen eller delad lokal med plats för tre hojar, verktyg, prylar etc.

Mvh,
    Ingvar

Medlem
    Reg.datum
    jul 2005
    Hoj
    KTM RC8R Track 2011
    Citat Ursprungligen postat av Nirrepirre Visa inlägg
    @Ingvar.olson; letar jag med på kungsholmen. Har du hittat något? Kollade med stockholms parkering å de sa att deras garage
    bort mot expressen-skrapan har rätt lång väntetid :S
    Stockholm parkerings garage brukar ju dessutom vara mer eller mindre obevakade garage där det är många andra, inte lämpligt att meka, inte värst varmt osv så de är inget för mig.

De tar dessutom bra betalt; MC-platser ser ut att kosta ca tusenlappen. Intressant att en cykelbox (som antagligen inte är mycket mindre; Jag har aldrig sett någon) kostar typ 150:-

Mvh,
    Ingvar

Medlem
    Reg.datum
    jul 2016
    Hoj
    Ett par stycken
    Det här med priser på garageplatser är något som gör mig nyfiken. I nuläget hyr jag en "bilplats" i ett garage. Där går att skruva, får plats med däck, fälgar och allt annat man har samlat på sig och naturligtvis då även mina 2 + 1 hojar. Och det kostar mig 2500:- i månaden.

Nu funderar jag ju på att jaga tag i en "egen" lokal i söderort, och letar i stråket längs Nynäsvägen. Dvs från Farsta till Jordbro.

Det känns ju inte realistiskt att jag skulle få råd men något vettigt själv utan tanken var väl att hyra ut platser, men vad betalar ni andra och vad är rimligt att ta i hyra?

hasenfrasen andersbrinks avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    5
    Citat Ursprungligen postat av Baveras Visa inlägg
    vad betalar ni andra och vad är rimligt att ta i hyra?
    Ute på bystan i Gavlegårdarnas regi, 2-bilars garage på längden (ej i bredd) kostar 500, ett smalare 1-bils garage kostar också 500. Dvs bostadshyra (30kvm) + 2 varmgarage (totalt ca 45kvm) = 4000/månad. En S60 och fem hojar. De två jänkarna står på annan gratis plats över vintern. Det är relativt billigt utanför tullarna.
    /anders -98gsf1371 -97gsf1157 -91vs1400 -81GPz1100 -97GSX600F -07s60t5awd -94firebird x2

Medlem
    Reg.datum
    jul 2016
    Hoj
    Ett par stycken
    Citat Ursprungligen postat av andersbrink Visa inlägg
    Ute på bystan i Gavlegårdarnas regi, 2-bilars garage på längden (ej i bredd) kostar 500, ett smalare 1-bils garage kostar också 500. Dvs bostadshyra (30kvm) + 2 varmgarage (totalt ca 45kvm) = 4000/månad. En S60 och fem hojar. De två jänkarna står på annan gratis plats över vintern. Det är relativt billigt utanför tullarna.
    Ok, my bad. Jag menade ju naturligtvis garageplats i Stockholmsområdet...
    Ja visst är det billigt, men det är inte speciellt smidigt med ett garage i Gävle när jag bor i Huddinge.

F.d Rookie-pilot Henriks avatar
    Reg.datum
    sep 2005
    Hoj
    En sån gjord i kolfiber, med manuell motor.
    Är på jakt efter garageplats på södra sidan av stan. Helst i krokarna kring Tullinge. Men Tumba eller Huddinge går lika bra. Eget eller dela med andra spelar inte så stor roll. Någon som känner till något?
    Citat Ursprungligen postat av Toby Moody @ British Eurosport
    It's to easy making judgement on somebodys caracter without meeting them.

Sidan 11 av 11 FörstaFörsta ... 567891011

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Satan vad dyrt det har blivit

Murmeldjuret
Vill du annonsera ovan? Klicka här