Proffsig after-race video från arrangören! SNYGGT!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Jag vill se en "bin ladin" i WSBK eller MotoGP! Det hade varit så sjukt ironiskt på nått sätt...

I övrigt, du gjorde dig synlig! :tummenupp
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Binladen racing, vi bombar satan på banorna....
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Mozz

Du skrev nånstans att du bodde på 68:e våningen - Vad heter skyskrapan ?

Burj Khalifa ?
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Snyggt. Dom knöt ihop början och slutet med spexande mozz! :rock

Jo, är man inte cool på banan så får man vara coolast i depån!


Förresten, jag är med, med min grymma ytterrökare vid 0852!!!
 
Last edited:

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Jag begriper inte hur de kunde hålla sig från att slänga in en intervju med svensken som kommer och spöar dem på deras hemmabana... :smasha
 

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Ort
Lindome
Hoj
R1 -08
Vilken snygg rulle. O så kommer ju frågan vad du sa till Abdulaziz när han satt på bajken?

O dina stövlar var med minsann också. Schnyggt
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag vill se en "bin ladin" i WSBK eller MotoGP! Det hade varit så sjukt ironiskt på nått sätt...

I övrigt, du gjorde dig synlig! :tummenupp

Bin Laden är en stor släkt.
Få skulle höja på ögonbrynen över att någon med det namnet gör racingkarriär.
Jag har dock full förståelse för att "Bin Laden Airlines" försvann från marknaden.
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Binladen racing, vi bombar satan på banorna....

...fast det börjar bli rätt tröttsamt med alla bombassociationer bara för att det råkar vara en bin laden (läs mozz:s vad säger...tråd), det är liksom inte kul längre:3freak
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Svensk RR behöver fler som är lika bra på att fastna på bild och film som Mozz. :tummenupp
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Gillas! Men när ska Hallandsnytt göra ett uppföljande reportage?

Det blir inget! Jag försåg dem med film från pallen där jag och Abdul klappar om varandra, och bilder där vi alla höjer bucklor och är glada, och hörde inget. Och i min enfald inbillade jag mig att det SÅKLART skulle bli en liten notis sist på lokalnyheterna, där man lyfte "Och hur gick det för läraren som skulle ta sig an Emiraterna?"

Men icke…..:confused::confused::confused:
 
Gick med
29 Sep 2007
Ort
Åkersberga
Hoj
NC30
Det blir inget! Jag försåg dem med film från pallen där jag och Abdul klappar om varandra, och bilder där vi alla höjer bucklor och är glada, och hörde inget. Och i min enfald inbillade jag mig att det SÅKLART skulle bli en liten notis sist på lokalnyheterna, där man lyfte "Och hur gick det för läraren som skulle ta sig an Emiraterna?"

Men icke…..:confused::confused::confused:

Va!? Det hade ju passat som handen i handsken att bara ha en kort uppföljning i stil med, -Magnus Mossberg som vi berättade om förra veckan lyckades ta sig upp på pallen i tävlingen i Dubai.... Har svårt att se att en även en icke motorsportintresserad skulle tycka att det var ointressant.
Men det är klart, det är väl viktigare att göra plats i nyheterna för Division 4-laget som ska lyfta sig och siktar på en topp 10-plats i tabellen i år.

Nu är jag inte F1-intresserad men jag hoppas verkligen att Marcus Eriksson får någon form av uppmärksamhet i svensk media under året.

I bland blir jag så trött på det här landet, fy fan :mad:

Sorry för OT
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Va!? Det hade ju passat som handen i handsken att bara ha en kort uppföljning i stil med, -Magnus Mossberg som vi berättade om förra veckan lyckades ta sig upp på pallen i tävlingen i Dubai.... Har svårt att se att en även en icke motorsportintresserad skulle tycka att det var ointressant.

EXAKT! Och just när det är av lokal karaktär, så ÄR även icke motornördar intresserade av vad folk från trakten håller på med! Fattar inget!
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
EXAKT! Och just när det är av lokal karaktär, så ÄR även icke motornördar intresserade av vad folk från trakten håller på med! Fattar inget!

Du är helt enkelt för bra för det här Jante-landet. Om de följer upp reportaget och visar att du hamnade på pallen i Dubai kommer alla surstömmingar att endera tänka "Vem tror han att han är?" eller "Om jag bara hade velat hade jag också kunnat göra det där. Men det vill jag inte så det gör jag inte." Det får folk att må dåligt och det vill inte media. Alltså visar de neutrala nyheter om bonden Börjes kviga som har kalvat eller negativa nyheter om den ökande tobaksförbrukningen bland förskolebarn. Då kan folk tänka endera "Åhh, vilken söt kalv!" eller "Ja, usch, tur att vårt barn bara dricker alkohol och inte brukar tobak." Och vips, så mår de bättre! :dummer
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top