Yamaha Center webshop

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Moneyeater (R6)
Putt som vanligt ser jag! :crash

Inte det minsta :näsblod:D Dock är det enerverande att de dumma kommentarerna mer eller mindre alltid kommer från samma person. Det skadar inte att tänka efter innan man uttrycker sig - framförallt över _hur_ man väljer att uttrycka sig :krama:7peta
 

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Haha! Jag tänkte efter innan jag skrev. Jag vet precis vad jag skrev. Och jag visste precis vad utfallet skulle bli. :whip

Inte det minsta :näsblod:D Dock är det enerverande att de dumma kommentarerna mer eller mindre alltid kommer från samma person. Det skadar inte att tänka efter innan man uttrycker sig - framförallt över _hur_ man väljer att uttrycka sig :krama:7peta
 

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Inte det minsta :näsblod:D Dock är det enerverande att de dumma kommentarerna mer eller mindre alltid kommer från samma person. Det skadar inte att tänka efter innan man uttrycker sig - framförallt över _hur_ man väljer att uttrycka sig :krama:7peta


Markus är usel Hondafetishist, ungefär som alla som gillar Trabanter och TucTuc.

det finns givetvis en tjusning i det men jag jämför det med folk som tycker om pölsa, eller leverstuvning... Dom är lite skeva..
 

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Ort
L-A
Hoj
Ducce M1200
Håll ut, snart är det vår. Då kan vi bli elaka mot varandra på riktigt. Inget sånthärna fjällande:banana
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Markus är usel Hondafetishist, ungefär som alla som gillar Trabanter och TucTuc.

det finns givetvis en tjusning i det men jag jämför det med folk som tycker om pölsa, eller leverstuvning... Dom är lite skeva..
Gå och gräv ner dig gamlo. :finger Honda är bäst - Yamaha är skräp.
Inte konstigt du inte fattar det ditt ålarens, allt lappmögel från barndomen måste ha fryst in några av dina få hjärnceller. :dummer Gå och sup ner dig!

(Så, det är såhär man bråkar. Kom igen nu VBK och svara om du vågar.)
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top