S unplugged

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Vilket tråkigt inlägg, tycker du utvisningen av en nordkoreansk flykting är bra? :confused:

Om Du brytt dig något om människor på flykt skulle Du såklart valt att kritisera det privata vinstdrivande bolaget Sprakab:s inflytande i migrationsverkets bedömningar. Ditt ständiga sossehat och floskler om Socialdemokratiska regeringen ter sig i sammanhanget med den utvisningshotade pojken bara så löjeväckande.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Om Du brytt dig något om människor på flykt skulle Du såklart valt att kritisera det privata vinstdrivande bolaget Sprakab:s inflytande i migrationsverkets bedömningar. Ditt ständiga sossehat och floskler om Socialdemokratiska regeringen ter sig i sammanhanget med den utvisningshotade pojken bara så löjeväckande.
Jaha okej, men nu var det en nordkorean som skall utvisas frågan gällde.
Sprakab är säkert jättedåliga, bra att du påtalade det.

Och du, att klaga på ett specifikt parti är nog inte unikt för mig, skillnaden på dig och mig är att jag gärna utvecklar exakt vad som är dåligt med S, medan du bara slänger dig med oförskämda inlägg, förmodligen passande din bakgrund. :)
 
Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Om Du brytt dig något om människor på flykt skulle Du såklart valt att kritisera det privata vinstdrivande bolaget Sprakab:s inflytande i migrationsverkets bedömningar. Ditt ständiga sossehat och floskler om Socialdemokratiska regeringen ter sig i sammanhanget med den utvisningshotade pojken bara så löjeväckande.
Är du en konstinstallation?
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Margot Wallström...

Hon är inte välkommen till Israel, vilket inte är helt förvånande då (S)(V)a(MP)-regeringen bestämde sig för att Svenska regeringen skulle göra en 180-graders vändning i frågan om Palestina på en snabb kafferast i höstas, typ.

Låt gå, jag personligen har inte så mycket varken för eller emot det hela, men vad som gjorde mig förbannad idag var att få läsa och höra om Wallström's/Svenska UD's riktigt mesiga förklaringen och uppenbara LÖGN till svenska folket om att hennes resa till Israel blir inställt p.g.a. kalenderskäl - när det är uppenbart att hon inte är välkommen dit p.g.a. ovanstående skäl.

Och vad fan menas med kalenderskäl?

Hon kunde lika väl sagt "Min resa blir inställd på grund av anledningar" och sedan snabbt försöka byta ämne...

Kalenderskäl utan att förklara det vidare förklarar ju inte ett piss.

Så jäkla trött och irriterad på alla politiker som tror hela svenska folket är idioter och ständigt myglar, ljuger och spelar fulspel, och det värsta är väl att dom nästan har rätt (gällande det vanliga folket) och att ingen vanlig svensson har tid, energi eller råd att orka bry sig, så politikernas fulspel kan fortsätta utan några negativa konsekvenser. I värsta fall får man sparken med bibehållen lön i 100.000 kronors-klassen i ett år, troligen en "liten" fallskärm också...
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Margot Wallström...

Hon är inte välkommen till Israel, vilket inte är helt förvånande då (S)(V)a(MP)-regeringen bestämde sig för att Svenska regeringen skulle göra en 180-graders vändning i frågan om Palestina på en snabb kafferast i höstas, typ.

Låt gå, jag personligen har inte så mycket varken för eller emot det hela, men vad som gjorde mig förbannad idag var att få läsa och höra om Wallström's/Svenska UD's riktigt mesiga förklaringen och uppenbara LÖGN till svenska folket om att hennes resa till Israel blir inställt p.g.a. kalenderskäl - när det är uppenbart att hon inte är välkommen dit p.g.a. ovanstående skäl.

Och vad fan menas med kalenderskäl?

Hon kunde lika väl sagt "Min resa blir inställd på grund av anledningar" och sedan snabbt försöka byta ämne...

Kalenderskäl utan att förklara det vidare förklarar ju inte ett piss.

Så jäkla trött och irriterad på alla politiker som tror hela svenska folket är idioter och ständigt myglar, ljuger och spelar fulspel, och det värsta är väl att dom nästan har rätt (gällande det vanliga folket) och att ingen vanlig svensson har tid, energi eller råd att orka bry sig, så politikernas fulspel kan fortsätta utan några negativa konsekvenser. I värsta fall får man sparken med bibehållen lön i 100.000 kronors-klassen i ett år, troligen en "liten" fallskärm också...

Ni var hon ju välkommen, men det skulle inte ombesörjas något skydd åt henne.:rofl
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Magdalena går ut och försvarar Syriza i Grekland, det borde vara att jämföra med landsförräderi av henne. Greklands stöld av västvärlden borde bestraffas, någon borde invadera dem, inte fjäska.
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Last edited:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
http://www.svt.se/nyheter/inrikes/regeringen-haller-presskonferens-1

Det finns så mycket skit och saker som gör en förbannad i det klippet/artikeln...

Men en fråga de missat är... Vart fan är Kaplan!? "våran" bostadsminister, varför är det Käbbel-Stefan, Gustav och Åsa som är där? Råkade Kaplan befinna sig i Turkiet igen tro? :va


*EDIT* och Magdalena Andersson var ju visst där också, säkerligen till jättestor nytta......
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Inför valet: (S): Rot ska vara kvar oförändrad. Ingen chockhöjning av bensinpriset.

Efter valet: Rot halveras, bensinpris + 44 öre/liter, diesel + 48 öre/liter.

:rock

Edit: 44 resp 48 öre/liter plus moms ska det såklart vara. Det är ju häftigt att betala skatt, ett nöje som såklart måste beskattas ytterligare....
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Sänkt gräns för ROT gäller även RUT... och dessutom är höjd skatt för sparande inplanerat i deras skattepaket.

Hipp hipp, HURRA! hurra... hurr.... huuu.....
 
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top