#22 Mozz kör Emiratiska Mästerskapen 2014!

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
MICKE!!!!! SOM jag har saknat dig och dina ALLTID lika positiva kommentarer! Var har du varit???????

Vänner i Ökenlandet meddelar att det kom en skur i förrgår; 0,5 mm. Så, i 4 minuter var det regnrace!:tummenupp
Ryktet går att du har hyrt 17 tankbilar som ska vattna banan, dags att trycka lite fräna t-shirtar, Mozz med turban!!!
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Senaste nytt från Dubai är att det nu är konfirmerat vad jag kanske anade: mästerskapsledaren Abdulaziz BIN LADIN är samme Bin Ladin som rejsat BSB.

Hmmmmmm, a hard nut to crack for an ol' Swede…

Undrar om han och "den riktige" Bin Ladin var släkt?
 

Cowdriver

...." diobo' ragazzi quanti siete! "....
Gick med
9 Mar 2007
Ort
Halland
Hoj
Aprilia RS 250-98,Aprilia RSV4R-10, Aprilia RS660-21 Undrar vad det blir-32?

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Tack!

Initialt kör vi denna tävlingen, vad det blir i förlängningen är oklart. Jag får stå för alla kostnader, han står för hojen. Plats i depåbox, värmare och verktyg ingår. Vill jag ha support betalar jag en rimlig peng för det. Kraschar jag betalar jag. Det är alltså inget "guldkontrakt med ALLT betalt och hotell där paraplybrewdarna följer med" utan en kul grej som vi lite grann gemensamt kom på under resans gång; jag ville köra bandag, min kompis rekommenderade mig, han hyrde ut en hoj till mig, jag körde skapligt fort och framför allt snyggt och misshandlade inte grejorna, jag hade med en liter Absolut som extratack för hyran av hoj, han blev jätteglad, jag skrev en tråd på SH om bandagen som jag länkade till honom, han blev glad och tyckte att "det gör vi om", jag kollade på http://www.dubaiautodrome.com och läste om racingserien och kastade ut en fråga "Borde inte jag komma och rejsa i eran serie?" och han tyckte "Skitbra ide!!!!"

Och på den vägen är det!:)

Så klockrent, hur kul som helst att följa din framgångssaga! Lycka till.
 

Love

#41 SST600 www.ninjaracing.se
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Jäderfors (Sandviken)
Hoj
ZX6R-09 + ZX10-09
F-n vad häftigt mozz!
Men varför är du så blygsam i tidningen? Som säjer att din bästa placering i SM är en nionde plats. Du kom väl tvåa !!!!!! på Knutstorp för några år sen. Eller räknas det inte om det är blött?

Lycka till!!!

/Love Gillberg
Ninjaracing
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
F-n vad häftigt mozz!
Men varför är du så blygsam i tidningen? Som säjer att din bästa placering i SM är en nionde plats. Du kom väl tvåa !!!!!! på Knutstorp för några år sen. Eller räknas det inte om det är blött?

Lycka till!!!

/Love Gillberg
Ninjaracing

Vi snackar i TOTALEN vettu! Man vill ju inte ge sken av att vara en sån där "oneday wonder" licksom va!!!!:)
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Jennie på SVT ringde och undrade om de kunde komma och göra ett reportage om "läraren som kör Internationell RR"; lite intervju när du mekar och sedan filma lite när du undervisar. Vad tror du?"

Vet inte…. jobbigt, stå där och snacka!










:)
 

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Ort
Vid en bana
Hoj
600rr
Klart att du ska vara med i tv och promota sporten, Du är en grym tillgång till denna sport och en av dom som fått mig att ta klivet och börja tävla,
 

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Skåne
Hoj
FireStorm
Jennie på SVT ringde och undrade om de kunde komma och göra ett reportage om "läraren som kör Internationell RR"; lite intervju när du mekar och sedan filma lite när du undervisar. Vad tror du?"

Vet inte…. jobbigt, stå där och snacka!










:)
PM:a länken till SVT-Play! :) Inget att tveka på, fansen vill se Mozz på TV så klart.
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Jennie på SVT ringde och undrade om de kunde komma och göra ett reportage om "läraren som kör Internationell RR"; lite intervju när du mekar och sedan filma lite när du undervisar. Vad tror du?"

Vet inte…. jobbigt, stå där och snacka!










:)

Låt en av juniorerna i klubben prata om dig och sporten medan du mekar i bakgrunden. Sedan låter du dem filma dig när du undervisar och låter eleverna berätta vad de tycker om att ha en lärare som kör internationell RR. :tummenupp
 

ninjazx9r-97

Medlem
Gick med
1 Mar 2006
Ort
Västra torup
Hoj
kawasaki zx12r -01
hoppas det går bra .
ska själv ner 25 mars o kolla på dubai world cup(galopp) och hälsa på syrran som bor där .
synd att man inte kommer ner lite tidigare så man kunde gjort vågen :yoparty
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
synd att man inte kommer ner lite tidigare så man kunde gjort vågen :yoparty

FIFAN, det hade varit något! När jag och John körde VM-support på Assen i somras hade vi Svensk flagga på läktaren!!!!:yoparty:yoparty:yoparty
 

Bifogat

  • IMG_0810.jpg
    IMG_0810.jpg
    251.2 KB · Visningar: 140

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Jennie på SVT ringde och undrade om de kunde komma och göra ett reportage om "läraren som kör Internationell RR"; lite intervju när du mekar och sedan filma lite när du undervisar. Vad tror du?"

Vet inte…. jobbigt, stå där och snacka!

Harregud, två timmar av "Kan vi ta en gång till, lite mera åt det hållet, låtsasmeka lite nu, kan du rulla hojen lite hit? och dit?…" I duggregnet!!!

Nä fifan, nästa gång skickar jag fram pressansvarige Jorpes att sköta den här detaljen!
 
Nyheter
Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Top