Mål med körningen 2014 och tillbakablick på säsongen

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
ZX-10R 2011
2013: ny hoj var faktiskt inte alls taggad (även fast jag var det när jag köpte den), försäsongsträningen bestod av att käka skräpmat ligga på rygg och dricka bärs. Jo, var inte alls taggad...

När det väl drog igång på elitlägret så börja jag andra passet med en lowsider i svackan efter ejes på elit lägret i april. Hade gatdäck, rätt nya sportsmart men hojjen bara försvann under mig (det var kallt och snöade). Efter att ha kraschat 2 ggr irad året innan utan att fått ett flygande så skjöt man självförtroendet i sank ännu en gång.

Blev en dag till under sevaracings regi. Sen satsa jag alla mina surt förvärvade pengar under juli månad.

Sen när juli kom börja man hitta rätt man överkom en massa rädslor slutade spänna sig och en bit in i juli så satte jag årsbästa under ett skojrace på SMC sport. 1:10.1 det tråkiga var bara att jag just hade gjort en sån jäkla superinbromsning så jag nästan trodde att jag skulle sänka en SST600 förare och sen när jag börja gå på gas ur trösen dog Kawan..... Dock var det bara en kabel till min bazzaz som gått av men jag fruktade värre. Det varvet som inte blev nått av tror jag faktiskt att jag kunna satt ett nytt PB MEN MEN MEN....

Dubbeldagarna med SMC sport var sista körningen för mig och jag hade skippat sista SO;t pga fick mer körning med SMC. Hade nånting riktigt bra på gång sista passet när det inte var så många ute och snurrade. Men depåkurvan är nått jag behöver öva mer på, att ta med mig farten in och inte dippa på gasen = sänka farten... Något som jag ändå kan ta med mig är att jag blivit mer konsekvent i körningen och sätter stabilare varvtider.

Har haft iväg kawan till Emil på Motospeed i Västerås så nu har jag fått 11 hästar mer = 176 och en massa mer vrid. Så jag satsar på att köra lite mer nästa år och jag hoppas att jag ska bräda mitt PB nästa år.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top