MotoGP Valencia. Final 2013!

Vincent H

Mzee
Gick med
30 Oct 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSX-R1127
Det blev svartvitt redan när Suzi Perry la av!
För övrigt förstår jag inte hur alla dessa "läktarexperter" kan bry sig om att några kommentatorer kastar in handduken, ni vet ju bättre själva!
Nej du, Toby och Julian kan racing! Har ofta förundrats över kommentarer om detaljer rörande race många säsonger tillbaka som kommer så snabbt att de inte haft en chans att söka i databaser.
Förutom allmänt kunniga och roliga kommentarer gläds jag åt deras jublande entusiasm när någon förare tar i lite extra, något t.ex. svenska kommentatorer oftast inte ens märker.
 

Black Francis

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2006
Ort
Vid berget
Hoj
Honda RS125R
Som vanligt är det lite betungande att hejja på Pedrosa.... Men på söndag åker Maverick rules t-shirten på :)

Pedrosa får vi hoppas 2014.....

Marquez tar det på söndag.
 

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Jag tycker att det är mer hilarious när man kan se munnen genom siktöppningen.

Jag är benägen att hålla med. Riktiga race-hjälmar har ju ganska lite material i hakpartiet (jämfört med touringhjälmar) av en anledning - för att föraren ska kunna titta rakt fram då han tankpressar.
 

Cowdriver

...." diobo' ragazzi quanti siete! "....
Gick med
9 Mar 2007
Ort
Halland
Hoj
Aprilia RS 250-98,Aprilia RSV4R-10, Aprilia RS660-21 Undrar vad det blir-32?
Nej du, Toby och Julian kan racing! Har ofta förundrats över kommentarer om detaljer rörande race många säsonger tillbaka som kommer så snabbt att de inte haft en chans att söka i databaser.
Förutom allmänt kunniga och roliga kommentarer gläds jag åt deras jublande entusiasm när någon förare tar i lite extra, något t.ex. svenska kommentatorer oftast inte ens märker.
De kan racing, absolut! Och jag menade absolut inte dig Vincent H, när jag talade om "läktarexperter", kanske mer menade "forumexperter"! Toby och Julian är för MotoGp vad Roberto Vacci och Anders Adamsson är för Tour de France. Det blir tråkigare utan dem, men det fortsätter! (Saknar för övrigt Suzi Perry fortfarande)
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
De kan racing, absolut! Och jag menade absolut inte dig Vincent H, när jag talade om "läktarexperter", kanske mer menade "forumexperter"! Toby och Julian är för MotoGp vad Roberto Vacci och Anders Adamsson är för Tour de France. Det blir tråkigare utan dem, men det fortsätter! (Saknar för övrigt Suzi Perry fortfarande)

så du menar mig?
:lol
 

Murmeldjuret

Gudomlig sporthojare
Gick med
21 Mar 2010
Ort
Varberg
Hoj
701 Enduro, KLV1000
Eftersom Valencia är en Ducati-bana så kommer pallen på söndag bli som följer:

1. Hayden
2. Dovi
3. Iannone
 

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Ort
Verkstan
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
OT. Det finns fler som har hjälmen väldigt högt. Men det är klart, om man skall få plats med luggen så...

Guy Martin:
View attachment 394505

View attachment 394506

Det är vanligare att RRR-förare har hjälmen högt upp. Sett det ofta.

561594_10151906669640466_1537293840_n.jpg
 

Cowdriver

...." diobo' ragazzi quanti siete! "....
Gick med
9 Mar 2007
Ort
Halland
Hoj
Aprilia RS 250-98,Aprilia RSV4R-10, Aprilia RS660-21 Undrar vad det blir-32?

Såå jäkla snygg! Det går mode i allt!
Men allvarligt talat har jag också noterat dessa utstickande hakor, mycket beroende på att jag själv med min jätteskalle har svårt att hitta hjälm som passar! Har kört ett antal Gokartrace med jobbet och kompisar med en väl skyddad näsa, men oskyddad haka....
 

Bearing

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 May 2004
Ort
Vänersborg
Hoj
R1100S, XS400
Ser ju ut som att några killar har hjälmen högre än vad som behövs för att se. Det som skymmer blir istället ögonbrynen/pannan. Hjälper inte att vrida hjälmen högre då...
 

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Ort
skövde
Hoj
honda cbr600rr 2008
Fan jobbar helg:( nån som vet om de finns nån sida man kan streama via mobben?
 

CoBz

Trajumf!
Gick med
18 Jan 2011
Ort
Söderut
Hoj
Daytona 675, Honda CRF150R Minimotard
Ja, nu är det nog bara Marq Marquez som kan hindra sig själv från att bli världsmästare, eller möjligtvis Bautista... Satan vad grabben ser stabil ut, imponerande :Bugar
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Yupp, pöjken kan köra hoj! :)

Kul att se Rossi högt upp, både totalt å i sektortiderna. :tummenupp
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Känslan är att Jlo tar det. Jlo gör jämnare race medans otrolige Marques (än så länge) gör lite mer yvigare dito. Go Jlo Go :tummenupp
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top