Dani Pedrosa – motogp’s biggest parasite

CoBz

Trajumf!
Gick med
18 Jan 2011
Ort
Söderut
Hoj
Daytona 675, Honda CRF150R Minimotard
Personligen tycker jag att det är skit att skriva en sådan artikel, den bygger ju enbart på någon slags subjektiv upplevelse. Varje argument i den texten kan ju lätt knäckas med ett annat. Pinsamt, imho.
 

Hadez

race.exe
Gick med
26 Apr 2006
Ort
Sollentuna
Hoj
Kawasaki ZX-10R -16
Så otroligt mycket skitsnack så det inte förtjänar nån mer kommentar än så.:dummer
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Det roliga är väl att skribenten lyckas bli så upprörd. Kan inte vara något tungt liv han lever :)
 

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mölndal
Hoj
R6 v4.0
P€RRA;5902263 skrev:
Det roliga är väl att skribenten lyckas bli så upprörd. Kan inte vara något tungt liv han lever :)
Eller kanske det är just ett tungt liv han lever så att han måste lätta på trycket innan det blir härdsmälta.:3freak
 

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Föga förvånande från samma källa; http://www.bikeme.tv/index.php/ezpeleta-its-spanish-for-i-eat-my-own-children/

"Alberto Puig will cry. He will spit the dummy, wave his hands about while spouting all manner of Spanish profanities, but he will get over it."

Eller

"Is it not the role of Race Direction to police riding standards within the course of the race? This was not a last lap incident. It occurred on lap 6 of a 23 lap race. If Race Direction, or the track marshals cannot adjudicate on an incident like that within the race itself, they are clearly not qualified to administer a world championship grand prix."

Jag tycker det är rätt underhållande läsning, självklart är det ungefär 500% överdrift men samtidigt är det kul med något som bryter det tillrättalagda mönstret i pressreleaser, presskonferenser och motogp.com-artiklar...

Nästan lika underhållande som motogpnews brukade vara :)
 
Last edited:

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Ort
Vasastan
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
Motogpnews hade (för det mesta) glimten i ögat och sluggade åt alla håll, det här var mest patetiskt.
:brinnerup
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Inte ens värt att läsa klart. En morsgris som vill ha uppmärksamhet,,,,,,,, låter som han jobbar på AF eller Express och älskar innebandy.
 

Bearing

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 May 2004
Ort
Vänersborg
Hoj
R1100S, XS400
Såg länken i den andra tråden häromdagen. Jag tyckte att det var roligt att läsa texten! trots att den är så tillspetsad att den nästan framkallar kväljningar.

Fast efter att den sjunkit in känns den inte längre rolig, utan desperat/taktlös.
 

2mhk

Vågar välja växel!
Gick med
11 May 2008
Ort
Kungsbacka
Hoj
CBR 929rr Fireblade, GSX-R 1000 k6 banhoj
Märklig artikel. Har aldrig upplevt Pedrosa som, gnällig, bortskämd eller nåt liknand.. Visst han kanske inte är den mest karismatiske clownen i cirkusen, kanske kan man till och med säga att han är lite tråkig, men jag tycker artikel ger en skev bild som jag inte alls känner igen.
 

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
1973 Suzuki GT550.
En artikel som säger inget om Pedrosa men säger allt om författaren. Kännetecknande för typen är att de lever ensamna miserabla liv utan att förstå varför. Tragiskt.
 

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Ort
skövde
Hoj
honda cbr600rr 2008
sluta läsa vid midget.. inte ens värt läsa igenom skiten. som andra säger så säger nog artikeln mer om författaren än om pedrosa! de e väldigt fult o fegt skrivet.
 

K B

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2008
Ort
Långt bort
Hoj
CBR900RR -92, CBR 900RR -92 Turbo, K5 Turbo, 7/11 Turbo, CBR1000RR SC59
Blondinbella som extra knäcker?
 

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Ort
Vasastan
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
10 dagar senare utklassar han världsmästaren och blivande(?) världsmästaren, vilken sopa :huvet
 

Hadez

race.exe
Gick med
26 Apr 2006
Ort
Sollentuna
Hoj
Kawasaki ZX-10R -16
Jag tycker det är lite udda och intressant att artikelförfattaren (orkar inte kolla vad fettot heter) uppenbarligen använder "Spanish" som skällsord. Pröva läs och ersätt med "jävla" så fattar ni. Eller förresten skit i och läs och tro mig bara!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top