Jakt på bilder från lördagens åkning på Tungelsta bulten

Turbotrotteln

Medlem
Gick med
7 Mar 2013
Ort
Mora
Hoj
Yamaha R6- 09
Hallå!

Såg att någon stod och skjöt lite ute på åkern vid 4 tiden :)

Någon som vet något?

What goes up comes down!
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Såg också att nån stod där men det var ingen av de "vanliga" fotograferna tror jag.
Kände iaf inte igen personen rakt av.
 

Zorban

För fet för ett skinnställ
Gick med
9 May 2011
Ort
Grödinge
Hoj
Ducati Panigale 899, 2014
Jo vore kul att se bilderna hade första helgen med nya hojen så man vill ju ha lite fina bilder att snegla på i vinter.
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Ja ööpp med bilderna plz! Vill se hur fet färgmatchningen av min huvtröja o hojen min verkligen var (förmodligen epic!!)!!
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Det var väl trafikpolisen som stod där o rekade mtp att ingen fotograf vill ge sig till känna :mad:
 

Ese

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2013
Ort
Stockholm/Öfvre Aspudden
Hoj
Fuji Aloha 2.0 (<10kg); H2-72; ZX10R-05; S1000RR-11
Jag blev då också fotad (i 21 Sept) enligt tråden och ursprungsfrågan som aldrig fick något svar.
-Och om jag nu såg rätt, samma individ fotade nu igen i Söndags (20/10) i samma ställe vid 15:30 tiden, med ett riktigt långt och fint objektiv!

-både då och nu rastade jag gamla H2'an.. -Som välkänt i trippelkretsar kan den högfrekventta metalliska skrammeln vid 7500 1/min inte bara skada pilotens ryggkotor men också spräcka närliggande glas: Hoppas jag nu inte igen pajade det fina, dyra objektivet då jag öppnade något efter "apex".. :) :)

-I övrigt körde jag med vett och inte för fort: Jag tror jag kan fortfarande någorlunda lita på den 41-år gamla mätaren; även om det vajar rätt mycket särskild just kring "7'an" (betydande: 70 km/h).
/Egge
 

Turbotrotteln

Medlem
Gick med
7 Mar 2013
Ort
Mora
Hoj
Yamaha R6- 09
Jag blev då också fotad (i 21 Sept) enligt tråden och ursprungsfrågan som aldrig fick något svar.
-Och om jag nu såg rätt, samma individ fotade nu igen i Söndags (20/10) i samma ställe vid 15:30 tiden, med ett riktigt långt och fint objektiv!

-både då och nu rastade jag gamla H2'an.. -Som välkänt i trippelkretsar kan den högfrekventta metalliska skrammeln vid 7500 1/min inte bara skada pilotens ryggkotor men också spräcka närliggande glas: Hoppas jag nu inte igen pajade det fina, dyra objektivet då jag öppnade något efter "apex".. :) :)

-I övrigt körde jag med vett och inte för fort: Jag tror jag kan fortfarande någorlunda lita på den 41-år gamla mätaren; även om det vajar rätt mycket särskild just kring "7'an" (betydande: 70 km/h).
/Egge

Haha, vem fan är det, säkert bengen som ska identifiera busar.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top